Miten suhteenne alkoi, mistä tiesitte että kumppani pitää naisista?

  • 1 / 4
  • Animagi
  • 5.7.2013 7:33
Jos siirtäisi keskustelua ihan omaan ketjuunsa, niin vastaisi paremmin otsikkoa. Olisi kiva kuulla, miten uskalsitte tehdä aloitteen, vai iskettiinkö teidät jne.?
  • 2 / 4
  • Slipover
  • 5.7.2013 23:39
Olimme parhaita ystäviä, ja tiesin hänen olevan biseksuaali. Itse en ollut tuolloin ajatellut omaa seksuaalisuuttani ennen kuin ihastuin häneen. Hän sitten jotenkin arvasi asian ja sai minut kertomaan sen hänelle.
  • 3 / 4
  • Animagi
  • 6.7.2013 11:10
Miten alun perin tulette muuten kertoneeksi ystävillenne biseksuaalisuudestanne? Koskaan ei tiedä, miten ihmiset suhtautuvat... Lisää tarinoita kaipaisin?
  • 4 / 4
  • strawberry
  • 6.7.2013 14:41
Olen tavannut naisia netin kautta ja tiennyt suurin piirtein alusta asti, että toinenkin tykkää tytöistä. Myös aika moni tietämäni lesbo ja binainen on löytänyt tyttöystävänsä netistä. Ystäville ja kavereille olen useimmiten vain aloittanut kertomaan tavanneeni uuden ihastuksen ja luonnollisesti siinä kertomisen lomassa olen sitten maininnut hänen nimensä. Tällöin ystävä/kaveri on tajunnut asian ja joko alkanut kysellä suuntautumisestani (esim. "Milloin huomasit pitäväsi tytöistä?") tai kysellyt lisää ihastuksestani (esim. "Missä tapasitte?").