Naapurintyttöjä Helsingistä

Olen 26-vuotias naapurintyttö ja bi-nainen Heosingistä, joka kaipaisi samanhenkistä seuraa. Aktiivinen sosiaalinen elämä on sydäntä lähellä, mutta tällä hetkellä useimmat ystäväni ovat umpiheteroita :/ Kaipaisin freessejä samanhenkistä naisia seuraksi urheiluun, biletykseen tai muuten kesän viettoon, sateenkaari/pride-bileet ei tunnu vielä ihan omalta jutulta. Onko teillä kokemuksia siitä, mistä ja miten olette löytäneet samanhenkisiä naisia? Heteropuolella vientiä olisi kyllä, mutta sydän sanoo, että se elämä ei välttämättä ole itseä varten...
Heippa! Täällä myöskin 26-vuotias bi-nainen pk-seudulta, joka kaipailisi uusia kavereita kaikenlaiseen ajanviettoon. Laitapa viestiä jos kiinostaisi tutustua. :)
nuijuijui [at] gmail.com
  • 3 / 5
  • Lumikko
  • 13.7.2013 20:12
Heippa!

Kohta 25-vuotias bi-tyttö Helsingistä, vähän yksikseen minäkin täällä ja olis kiva tutustua uusiin ihmisiin. Lyhyesti ensimmäisenä tulee mieleen, että olen eläinrakas ja sosiaalinen ihminen, ehkä jossain määrin jopa urheilullinenkin. Melko lyhyt aika sitten (muutama vuosi) sitä on vasta alkanut hyväksymään sen, että en ole hetero, joten ehkä ihan vähän ujokin sen asian suhteen, mutta olis hienoa olla enemmän tekemisissä omanlaisten ihmisten kanssa.

Saa laittaa viestiä vaikka lumikko.n at live.fi tai ihan tämän foorumin kautta.
  • 4 / 5
  • silmäripsi
  • 21.7.2013 11:26
Hei! Täälläkin on yksi alle kolmekymppinen vapaa ja sosiaalinen naapurintyttö Helsingistä, joka harrastaa paljon liikuntaa ja elää muutenkin melko terveellisesti. Olen naisellinen, syvällinen ja nauravainen ja kaipaan kavereita samanhenkisistä naisista. Rakastan luontoa, eri kulttuureja ja kieliä, musiikkia, muotia ja ihmisissä arvostan aitoutta ja myönteistä elämänasennetta. Työni on myös minulle tärkeä asia ja jonkinlainen kutsumus jopa. Seksuaalisen suuntautumiseni suhteen olen vielä monin paikoin kaapissa ja kaipaan pohdiskeluseuraa :) Laitoin vastauksen jo toiseen Helsinki-ketjuun, mutta päätin vastata tähänkin, viestiä saa laittaa une.femme.heureuse at gmail piste com.
  • 5 / 5
  • Lukkilepakko
  • 29.7.2013 20:44
Olen 26-vuotias Helsingissä asuva opiskelijalesbo, joka tykkää eläimistä, videopeleistä ja lukemisesta.

Jos löytyy samanlaisia tyyppejä, minulle voi lähettää postia osoitteeseen mutalieju at gmail.com