Ihastunut kaveriin?

  • 1 / 5
  • Razora
  • 24.6.2013 0:16
Eli mulla on ongelma... Oon ihastunut kaveriini johon tutustuin viime jouluna ja ollaan ainakin itteni mielestä tosi hyviä kavereita ja molemmat n.16v . Siis en tunne häntä vielä niin hyvin mutta joskus tuntuu et sekin tykkää musta ja joskus ei. Esim aina kun se on meillä yötä niin nukkuu ihan kiinni ja joskus "lusikoidaan" yöllä (eli nukutaan ihan kiinni toisissaan) . Se kuitenkin kertoo kokoajan uusista ihastuksistaan ja musta tuntuu et repeen sisällä kun haluisin vaan kertoo sille.

Sit kun en tiedä miten se yleensä käyttäytyy muiden kavereidensa kanssa et en tiedä onks se sille normaalia olla niin "läheinen" kaverin kanssa. Tiedän että se tykkää pojista ja tytöistä, mutta ei luokittele itseään biseksuaaliksi. Haluaisin todella kovasti kertoa että tykkään tästä tytöstä mutta kun en halua pilata ystävyyttä... mitä pitäs tehä?
  • 2 / 5
  • Animagi
  • 26.6.2013 7:36
Kunpa osaisin jotenkin auttaa, haluan nyt vain vastata, ettei sinulle tule sellaista tunnetta, ettei kukaan ole lukenut viestiäsi tai välittäisi. Joskus asiat tapahtuvat vain itsestään, joskus ystävyyttä ei kannata riskeerata... Ei minulla ole vastausta. Ehkä tunteistasi kertomista helpottaa se, että ystäväsikin on myöntänyt biseksuaalisuutensa?
  • 3 / 5
  • Animagi
  • 26.6.2013 7:37
Tai mistä muuten tiedät, että tykkää pojista ja tytöistä, jos ei kerran luokittele kuitenkaan itseään biseksuaaliksi?
  • 4 / 5
  • Helminauha
  • 26.6.2013 22:32
En tiedä mut musta tuntuu, että sillä saattais löytyykkin ainakin jonkinasteisia tunteita. Ainakin mun mielestä toi lusikointi vaikuttaa vähän siltä, että se ainakin haluis olla sun lähellä. Ja myös ne ihastumisista kertomiset saattaa viitata siihen, että tämä kaveri haluaa sulta huomiota, tai ainakin tunnustella pidätkö sinä hänestä luomalla mustasukkaisuutta ym. Mutta kuka tietää.. Voihan olla että henkilö on niin hellyydenkipeä, että leikkii eikä halua tehdä siitä sen vakavampaa. /:
Ollaampas me naiset hankalia. Tiedän kyllä useampia henkilöitä, jotka eivät halua luokitella itseään, mutta ovat tavallaan biseksuaaleja tai homoja tai siltä väliltä(esim. entinen tyttöystäväni). Mutta suosittelen sua kertomaan, vaikka se voikin olla hankalaa (varsinkin jos hän on sulle tosi läheinen ja näin..) tai edes vihjailemaan ja katsomaan vastaako hän samalla tavalla /:
Onnea sulle! :D ~myöskin samassa epätietoisuudessa kärvistellyt
  • 5 / 5
  • Razora
  • 1.7.2013 20:38
juu kiitti vastauksista :D

Viimeyönä oli just tää kyseinen kaveri yötä
joten en nukkunu melkein yhtään. Se ei jotenki onnistu sillon ku se nukkuu vieressä.
Aattelin kertomista tänään mutta sit en uskaltanu... ajattelin sitä kai liikaa.

Ja Animagi: tiiän sen siitä kun se ite kerto ja
sen uusimmat ihastukset (jotka vaihtuu kokoajan) on välillä
tyttöjä ja välillä poikia. :)