haloo helsinki!

löytyykö täältä pk-seudun n. 30-45-vuotiaita bi-/ja lesbonaisia? täällä huutelee 3-kymppinen melko hiljattain helsinkiin muuttanut bi-nainen, joka ihmettelee missä teihin voisi kivasti törmätä. täällä ainakin voi vaihtaa ajatuksia :)
Täällä oon! Kolmekymppinen nainen pk-seudulta. Törmätään vaan! =)
:) ois kiva. mitäpä mietit tästä maailmasta ja missä tykkäät liikuskella? heitänpä tässä ilmoille myös sellaisen kyssärin, että miten olette jatkaneet eteenpäin mikäli vanhempanne ovat suhtautuneet hyvin kielteisesti suuntautumiseenne? itse olen omilleni asiasta kertonut jo vuosia sitten ja etenkin isäni on asian suhteen edelleen ihan lukossa, kokee kaiketi epäonnistuneensa isänä kun tytär "kasvoi vinoon"..
jos joku haluaa lisätä skype niin täällä ois 3kymppinen naikkonen vapaana :3
  • 6 / 61
  • Hottentott1
  • 22.6.2013 11:56
Olen siis tuo sama tiian83....

Omalle äidilleni ollut kova paikka, vaikka kertomisesta on jo vuosia. Asiasta ei vaan keskustella....

Ois kiva tavata, itselläni ei mitenkään liikaa oo kavereita, kun pääkaupunkiseudulle muuttanut vasta pari vuotta sitten =)
Heippa! Minä kaipaisin erityisesti sähköpostitteluseuraa samanhenkisistä naisista, jotka ovat enemmän tai vähemmän epävarmoja elämänsä tilanteissa... Oikeastaan seksuaalisuuteni (bi) ei ole enää mitenkään epävarmaa, olen ymmärtänyt ja hyväksynyt sen entistä paremmin viimeksi kuluneiden parin kuukauden aikana - tänä aikana olen myös ihastunut naiseen, joka luultavasti on hetero (en voi tietää varmaksi) ja jonka seurasta en tunne saavani tarpeekseni millään. Elämäntilanteeseen liittyy kuitenkin monia muttia enkä ole asiasta kertonut lähipiirillenikään. Ajattelin, että tätä kautta voisi löytyä keskusteluseuraa ja hyviä ajatuksia. Toki mielelläni kuulisin myös muiden biseksuaalien / lesbojen elämästä. Nuoruudessani minulla on ollut suhde naiseen/tyttöön, joten asia ei sinänsä ole mikään uusi ja ihmeellinen minulle. Tällä hetkellä en siis etsi parisuhdetta, vaan ystäviä - ei niitä voi ihmisellä liikaa olla. Olen kolmekymppinen, asun melko lähellä pk-seutua, hyvin eläinrakas ja erityisesti hevosihmisiä kaipaisin juttukavereiksi - ehkä joskus voitaisiin tavata jossain talleillakin? Kaapissa oloani kuvaa ehkä parhaiten se, että tein näinkin persoonallisen sähköpostiosoitteen kuin toinen.osoite@yahoo.fi - katsotaan mihin elämä vie ja miten tilanteet muuttuvat ;)

Toki täälläkin voidaan keskustella? Erityisesti minua kiinnostaisi tarinat siitä, miten kaksi naista ovat löytäneet toisensa, mistä tiesitte toisen olevan kiinnostunut samasta sukupuolesta tai juuri teistä? Oletteko ihastuneet heteroon ja tunnustaneet ihastuksenne? Mitä tapahtui?
No hei, olisko ideaa jos sovittais vaikka tapaaminen johonkin päin helsinkiä kun täällä on useampia, jotka haluais uusia samanhenkisiä ystäviä näiltä kulmilta? :)
Olisin innostunut osallistumaan yhteistapaamiseen ja tutustumaan samanhenkiseen porukkaan :)
Täällä myös vapaa 30v bi-nainen Vantaalta :) mutta helsinkiin on lyhyt matka... ;)
Täällä eräs (syvällistäkin) pohdiskeluseuraa kaipaileva pian 29 v nainen Helsingistä. Olen ehkä vähän arka avaamaan ajatuksiani tällaisella ns. julkisella foorumilla, mutta jonkinlainen tapaaminen kuulostaisi kivalta. Kyllä me hei uskalletaan! Itseäkin mietityttää millaista olisi tavata ihan vieraita ihmisiä, mutta samassa veneessähän sitä oltaisiin. Sähköpostittelu olisi myös oiva vaihtoehto - tykkään kirjoitella, ja oikeastaan ajatukset ovat selkeämpiäkin kirjoitetussa muodossa, kun ehtii pohtia tarkemmin mitä ajattelee.

Pyörittelen täällä ajatuksissani elämääni, sitä mitä itse siltä haluan ja kuinka olen päätynyt tämänhetkiseen elämäntilanteeseeni. Olisikin mielenkiintoista kuulla teidän muiden tarinoita siitä, miten olette päätyneet nykyhetkeen ja nykyiseen identiteettiinne ja millaista matka tähän päivään on ollut. Entä mikä on seuraava määränpää? Mitä on naisena oleminen ja naiseus? Mitä sen pitäisi olla?

Ajattelen jotenkin niin, ettei identiteettiään voi koskaan kokonaan hahmottaa, mutta jutustelu helpottaa edes itselle selvittämistä. Ja on tosi mielenkiintoista!

Olisikin kiva tutustua muihin pohdiskelijoihin :)

Saa kirjoitella ajatuksiaan:
skogsra@luukku.com
Mietin, että uskaltautuisiko sitä tänään (yksin!!) kurkkailemaan, millainen meno on dtm:ssä :O En tiiä, ku kokemukset naisista on niin olemattomia ja kokemukset yksinään baariin lähdöstä myös! Kuitenkin oisi kiva saada kontakteja.
Ihanaa että teitä muitakin löytyy sieltä jostain :) Yksi lisää kolmekymppinen bi-nainen ilmoittautuu innokkaaksi tapaamaan uusia tuttavuuksia. Olisi tosi kivaa jos joku järkkäis tapaamisen jossain päin Helsinkiä. Sera, jaksaisko sua kiinnostaa järkkääminen?
Heippa! Täälläkin on yks vielä alle 30-v. naisista pitävä nainen Helsingistä, joka keskustelisi mielellään kyseisistä aiheista ja haluaisi kaltaisiaan kavereita. Oon vielä aikalailla kaapissa muille paitsi ystäville vaikka oma suuntautuminen on ollut tiedossa jo yli 10 vuotta. Muuten mä oon aika tavallinen iloinen ja urheileva uranainen ja syvällisetkin keskustelut seksuaalisuuden ja naiseuden aihepiireistä onnistuvat :). Sähköposti on une.femme.heureuse@gmail.com, saa kirjoitella ja tuun mielelläni myös tapaamiseen, jos onnistuu aikataulujen ym puolesta :)
Arki-illat parempia :)
Olen myös Vantaalta ja vertaistukea vailla, ni juttuseura tekis hyvää.
kivaa, täällähän on monia :) sopisko teille tällä viikolla joku ilta?
Miten olis Baker's Bar & Restaurant, Mannerheimintie 12? Siis klo 18.

Mä oon silloin paikalla, jos vaikka joku ilmaantuisi :)

(mulla lyhyt ruakea tukka ja pukeutunut kokomustaan)
Yritän tulla myös paikalle!
Mistähän mut tunnistaisi... Lyhyet tummat hiukset, kuten mulla, on varmaan monella, mutta jos yritän ottaa vaikka pinkin laukun matkaan mukaan niin sitä ei luulis kaikilla olevan ;)
Kiva, mä kans tulossa :) Mulla on pitkät tummat hiukset. Ja laitan vaikka tuollaisen ison kullanvärisen rannerenkaan (jos muistan..)
Ohooi! Huomasinpa onnekseni tämän ajoissa! Yritän päästä piipahtamaan - tuntia kauempaa tosin en valitettavasti ehdi töiden vuoksi olla. Mutta olispa kiva törmätä edes pikaisesti :) Voin laittaa kanssa vaikka rannekorun - sellasen oranssista puuhelmistä tehdyn.
Heips, olipa kiva nähdä! Jos aletaan seuraavaa tapaamista sopia, niin sovitaanko täällä vai laitellaanko emailia tai facebookissa? Itse käyn täällä vähän harvemmin, mutta voin tietty yrittää ottaa tästä jokailtaisen tavan ;)

Jos haluatte laittaa emailia tai oikean nimen facebookia varten, niin viestiä voi laitella 30perhonen@gmail.com
Oli tosi kivaa :) Otetaan uusiks ilman muuta! Mun s-posti on seralia7@yahoo.com. Facebook myös jees, tosin mulle tästäkin sivustosta on näköjään jo ehtinyt tulla sellainen jokailtainen tapa ;)
No höh, en saanut e-mailia sulle perille tohon yahoon osoitteeseen... Olisin vaan laittanut nimeni niin voidaan facebookissakin olla yhteyksissä, mutta jonkinasteinen sähköpostiongelma mulla varmaan :D
Mua harmitti kun en tällä kertaa päässyt edes käväisemään paikan päällä, mutta voisin seuraavalla kerralla yrittää uudelleen jos tilaisuus tulee :). Hyvä jos oli hyvä tapaaminen!
Jaaaahas, no ei sinänsä ihme kun näköjään annoin teille väärän osoitteen :P Loppu on siis yahoo.fi :) Ens kerralla mukaan silmäripsi ja muut! :)
Huomio huomenna hyvää seuraa ja kivaa tekemistä kaipaavat! :) Ainakin kahdella mimmillä on suuntana dtm ja sitä ennen tarkoitus istahtaa hetkeksi jollekin terassille. Seuraan saa ilomielin liittyä, treffit rautatieaseman pääovilla klo 21! :) Tuntomerkkinä toisella meistä keltainen laukku ja vihreä nahkainen rannekoru.
No hitto, mä just eilen kävin miettimään et pitäskö tänään ottaa dtm uusiks kun ei oo myöhäisillalle vielä mitään ohjelmaa :D Anyone? :)
No voi hitsit, lähtisin muuten mutta just lupasin treffata kaveria illalla... Damn!
Ens viikonloppuna joku vapaalla..?
Mä lähtisin mielelläni mut oon kipeenä, ens viikonloppu vois onnistua :)
Mä kävin eilen ja kivaa oli :) Ens la en harmi kyllä töiden takia pääse mukaan :/
Sovittaisko sitten ensi lauantaiksi dtm ilta? :) Ja ennen sitä jonnekin istumaan? Kaikki innokkaat ilmoittautukaa :)
Moi! Täällä ois kans yks kolmekymppinen nainen vailla samanhenkistä seuraa, joten liityn mielellään mukaan tapaamiseen! :)
sposti: iionna1983@hotmail.com
Kivaa että pääsette tulemaan :) Olisko ehdotuksia tapaamispaikasta ja ajasta (vai onko Baker's helppo, kuten viimeksi)? Mulle sopii periaatteessa milloin vaan kahdeksasta eteenpäin.
  • 46 / 61
  • hei olen nainen
  • 13.8.2013 10:28
Hei voisin liittyä seuraan! Oon kans noin kolmekymppinen naisista pitävä nainen Helsingistä. En tiedä, onko musta miten syvällisiin keskusteluihin, mutta uusia tuttavuuksia teen mielelläni. :) Voisin yrittää mukaan ensi la tapaamiseen! email: itsetutkimusprojekti@gmail.com
Mä tuun kans. Laitan kaikille ilmoittaneille sähköpostia niin sovitaan tarkemmin lauantaista :)
Mulla olis 23.-24. viikonloppu vapaana, tekis mieli mennä Kampin Keilahalliin, en oo vuosikausii keilannu, ketään kiinnostunutta? :)
Hei, laitoin sinulle silmäripsi sähköpostiviestin juuri. Olisi mukava tutustua uusiin samankaltaisiin naisiin. Olen 40v. naisista pitävä nainen. Toivottavasti voin päästä/ehtiä mukaan, jos järjestätte jotain. :)
Toki, mukaan vaan ens kerralla! Ja ens kertaanhan voi jokainen vaikuttaa :)
Perjantaina siis suunnitelmana mennä dtm:n naistenbileisiin. Mulle voi vaikka laittaa sähköpostia jos on intoa liittyä porukkaan mukaan, seralia7@yahoo.fi on osoite!
Täällä vielä yksi joka kaipais samanhenkisiä kavereita :) Saa viestitellä : rimja@luukku.com ja tapaamisetkin kiinnostaa!
Täällä ois yks pariskunta 25v, uudet tuttavuudet oisi tervetulleita. Tapaamisia tiedossa? :)

ellie23vn@gmail.com
Olis ihan kiva löytää ystävä. Yksäriä saa laittaa. Tykkään mielummin jutella yhden ihmisen kanssa kerrallaan kuin kilpailla huomiosta isossa porukassa. Toisaalta on kivempi mennä isompaan ryhmään, jos on jo aiemmin jutellut jonkun mahdollisen osallistujan kanssa enemmänkin.
Olen 26-vuotias yliopistolesbo Helsingistä.
Voit lähettää sähköpostia minulle jos huvittaa, itsekään en kauheasti välitä väkijoukoista.
mutalieju@gmail.com
Tällainenkin ketju täällä! Minäkin voisin liittyä mukaan. Ajatusten vaihto tekisi hyvää. Sekä kirjoittamalla että kasvotusten. Minulle saa siis kirjoittaa: tuhatpurjetta@gmail.com.
t. 31 v. lähes kokonaan lesbo(?)
Moikka! Viime ajat on ollut aika hiljaista tapaamisten suhteen mutta nyt olis suunnitteilla päiväretki Tallinnaan la 1.3. Kuka tuntee kutsumusta lähteä mukaan (ja uskaltaa heti lähteä koko päiväksi tän porukan kanssa hengaamaan ;) niin voi laittaa taas vaikka sähköpostia seralia7@yahoo.fi :)
Täällä yksi 36v bi nainen haluu porukkaan. Laivalle.. paljonko reissu maksaa ym..
  • 61 / 61
  • Töyhtöhyyppä
  • 9.3.2014 12:52
Hei

Perustin suljetun FB-ryhmän pääkaupunkilaisille L/B/yms.-naisille. Ilmoittautukaa mukaan postiosoitteeseen: sapfo@helsinkilainen.com

Ryhmän olisi tarkoitus toimia kommunikointi-/tiedotuskanavana pääkaupunkiseudun tapahtumista ja siellä voisi esim. sopia tapaamisia porukalla milloin minnekin kahvilaan/teatteriin/kuppilaan tai mihin vain.

Itse ainakin koen vaikeaksi löytää muita aikuisia lesbonaisia yhteisen hauskanpidon merkeissä PK-seudulla. En keksi muuta kuin ne pari hassua baaria mitä Hgissä on ja Setan naisten ryhmät. Ei kiinnosta hillua siellä.

Tulkaa mukaan...katsotaan miten ryhmä kehittyy ja saammeko yhteisiä rientoja järjestettyä! :)