Kehosta..

Ajattelin nyt kysellä, kun itse seuraa olen kaipaillut.. Niin paljonko ihmisen ulkonäkö vaikuttaa teidän mielestänne.. Voi olla ehkä tyhmä kysymys, mutta häpeän muutenkin kroppaani (176cm ja normaalipainon ja lievän ylipainon rajoilla) ja siksi olisi ihan kiinnostavaa tietää että kelpaanko kenellekkään? (olen bi ja synt. -98 että saa ottaa kyllä kontaktia ja kysellä sähkäriä~) Ja taisi näköjään tulla väärään osioonkin, mutta seuraa siis haeskelen ainakin pk-seudulta, toisaalta kaikki käy..
  • 2 / 2
  • athene
  • 26.4.2013 4:37
Ihan varmasti kelpaat. :) Tiedän, ettei tämä paljon lohduta, mutta ulkonäkö on ihan äärimmäisen suhteellinen asia ja siihen, mitä joku voi pitää rumana, toinen on ihan hulluna. Hyvä esimerkki on vaikka rinnat. Toinen rakastaa suuria ja toinen tykkää pienistä, ja sekin on suhteellinen asia, mitä kukanenkin kokee suurena ja pienenä, ja onko keskikokoista olemassakaan.

Keskity etsimään hyviä puolia itsessäsi, muista hymyillä peilikuvallesi toisinaan vaikka puoliväkisillä, itsevarmuus kaunistaa ja ihan varmasti se sopiva ihminenkin tulee vastaan. :)