Tosi elämän L-Koodi

  • 1 / 9
  • nipati
  • 11.3.2013 10:10
Tää taitaa olla melkoisen tyhmä kysymys, mutta onko kukaan katsonut tosi elämän L-koodi ohjelmaa ja jos on niin mitä mieltä ohjelmasta on?
  • 4 / 9
  • aischa
  • 11.3.2013 16:31
Katson ehdottomasti, vaikka sarja tapahtumineen on aika hurjan kaukana omasta arjestani. Ehkä se juuri siksi kiinnostaa :) Tykkäsin aikoinaan myös L wordistä.
  • 5 / 9
  • Minni75
  • 11.3.2013 19:19
Olen seurannut Tosielämän L-Koodia, ja oikeastaan ihan vain siksi, kun muita ns. "meikeläisten sarjoja/ohjelmia" ei tule töllöstä. Olen varmaan ainoa lesbo suomenmaassa, joka ei tykännyt L-Koodista, mieleeni on enemmän brittisarja Lip Service, jota olen netistä tuijotellut ja tilannut :)
  • 6 / 9
  • Adurodiel
  • 12.3.2013 14:31
Täällä seurataan sarjaa kovasti mielenkiinnolla. Varsinkin nyt kun uus tuotantokausi alkoi, uudet henkilöt on mielenkiintoisia :)
  • 7 / 9
  • Lukkilepakko
  • 15.3.2013 11:48
En minäkään tykännyt L-koodista, katsoin sitä vain kun ei lesboja muuten juuri ruudussa näy...

En pitänyt juuri keistään henkilöistä, eivätkä ihmissuhteet siinä kiinnostaneet, kun kaikki kuitenkin erosivat heti.
  • 8 / 9
  • Brandi
  • 17.3.2013 14:52
Tykkään todella paljon vaikka monta jaksoo onkin jääny väliin mutta sekin johtuu lähinnä hajamielisyydestä :)
  • 9 / 9
  • shane
  • 20.3.2013 16:50
sellanen kysymys että tietääkö kukkaan saako tohon lip service sarjaan suomenkielistä tekstiä mistään?:) oon yrittäny ettiä mut ite en oo kyl löytäny:(
mie nyt ymmärrän ton englanninkielisen puheen mut puoliso ei joten en jaksais koko ajan toimia tulkkina:D