Tosi elämän L-Koodi
Tää taitaa olla melkoisen tyhmä kysymys, mutta onko kukaan katsonut tosi elämän L-koodi ohjelmaa ja jos on niin mitä mieltä ohjelmasta on?
Täällä yks kovasti sarjaan koukuttunu :)
miusta hyvä sarja,kattonu kaikki jaksot tähän mennessä:)
Katson ehdottomasti, vaikka sarja tapahtumineen on aika hurjan kaukana omasta arjestani. Ehkä se juuri siksi kiinnostaa :) Tykkäsin aikoinaan myös L wordistä.
Olen seurannut Tosielämän L-Koodia, ja oikeastaan ihan vain siksi, kun muita ns. "meikeläisten sarjoja/ohjelmia" ei tule töllöstä. Olen varmaan ainoa lesbo suomenmaassa, joka ei tykännyt L-Koodista, mieleeni on enemmän brittisarja Lip Service, jota olen netistä tuijotellut ja tilannut :)
Täällä seurataan sarjaa kovasti mielenkiinnolla. Varsinkin nyt kun uus tuotantokausi alkoi, uudet henkilöt on mielenkiintoisia :)
En minäkään tykännyt L-koodista, katsoin sitä vain kun ei lesboja muuten juuri ruudussa näy...
En pitänyt juuri keistään henkilöistä, eivätkä ihmissuhteet siinä kiinnostaneet, kun kaikki kuitenkin erosivat heti.
Tykkään todella paljon vaikka monta jaksoo onkin jääny väliin mutta sekin johtuu lähinnä hajamielisyydestä :)
sellanen kysymys että tietääkö kukkaan saako tohon lip service sarjaan suomenkielistä tekstiä mistään?:) oon yrittäny ettiä mut ite en oo kyl löytäny:(
mie nyt ymmärrän ton englanninkielisen puheen mut puoliso ei joten en jaksais koko ajan toimia tulkkina:D