Yksinäinen nuori nainen vailla seuraa

Heissuli vei vaan kaikille. :3

Täällä kirjoittelee yksinäinen, pian 20 vuotta täyttävä, nuori naisenalku Lappeenrannan läheltä. Olen jo pitkään kokenut, että jotakin puuttuu, sillä elämäni vaikuttaa kovin tyhjältä ja onnettomalta. Kaipaan kovasti toisen tytön kosketusta, mutta jo ystävyys olisi aivan ihana asia. Miulle ystävien saaminen on hankala prosessi, koska olen niin ujo ja varautunut tuntemattomien lähellä. Varmaan johtunee siitä, kun olen joutunut niin useasti petetyksimilloin missäkin asiassa. Miuta on kuvailtu todella lempeäksi, kiltiksi, luotettavaksi ja ymmärtäväiseksi ihmiseksi, jolta ei huumoriakaan puutu. Olen myös hyvin eläinrakas ja miulla onkin neljä eläinystävää täällä kotona. En voisi elää ilman eläimiä! Tykkään myös kovasti musiikista ja käytänkin vapaa-aikani mielellään musiikin ja iltakävelyiden parissa. Ystäviä kun harvemmin näkee.. Kaikki ovat muuttaneet eri paikkakunnille kauas pois ja ovat aloittaneet uudet elämät. :/

Olen tyttömäinen ja pidän kauneista ja söpöistä asioista, kuten eläinten lisäksi vaatteista ja koristeista. Matkustelu kiehtoo, mutta eläinteni takia olen pysynyt lähestulkoon kaiken aikaa kotona, enkä ole kotimaasta minnekään karannut. Maailmaa on kyllä tullut nähtyä Japanin, USAn ja Kanadan verran aina, kun vaan on ollut mahdollista.

Jos täältä keskustelupalstalta löytyy toinen tai useampikin yksinäinen naisihminen, niin olisi vallan ihanaa rupatella ja päästä tutustumaan. :) Ystäviä kun ei koskaan voi olla liikaa, eikä sitä koskaan tiedä, milloin se oma rakas tulee eteen. Näin ainakin haluan uskoa!

(Toivottavasti tämä ei ole kielletty viesti.. En vaan tiedä, mistä muualta löytää kaltaisiani ihmisiä.. ^^' )
  • 2 / 16
  • Kultakala
  • 24.2.2013 18:03
Mukavaa huomata että meitä yksinäisiä nuoria on muitakin :)
Ei muutaku tutustummahan vaa :)
Heip!
Sen verran haluaisin siulle vastata, että kyllä siellä etelä-karjalassakin on monta monituista muutakin yksinäistä l-tyttöä.. Toivottavasti löydätte vaan toisenne...itse olen juuri paikkakunnalta pois muuttanut, siksi tiedän.. kaikkea hyvää siulle sinne :)
  • 4 / 16
  • Helminauha
  • 26.2.2013 22:48
Yksinäisiä on paljon. Minäkin täällä, mutta olen niin paljon teitä muita nuorempi.. kohta siis 16 ikäinen. /:

Olis ihana jos meitä nuorempiakin löytyis vähän enemmän täältä. Olis kiva jutella jonkun kanssa. <:
Hei! oon 14v. ja tosi yksin, haluisin ees et joku vois jutella/kirjotella munkaa
Pliis ottakaa joku yhteyttä!! :)
tännekin päin saa ottaa yhteyttä, kaverit (ja miksei jotain vähän enempääkin) on aina tervetulleita (: kuulun samaan ikäluokkaan kans ja asustelen jyväskylän suunnalla (: ja sun nimimerkistä jos jotain osaa päätellä niin joitakin samoja kiinnostuksen kohteita varmaankin löytyy ^^'
Tänne saa myös laitella viestiä : 3 Oon 16v ja Hyvinkäältä : 3
  • 8 / 16
  • lesbotyttö18
  • 14.3.2013 19:27
moikka :) olen lesbotyttö 18v mutta eteläpohjanmaalta :) kaipaan juttu kaveria ja seura kaveria vaikka kesällä helsinkiin :D
yksinäinen pohjois-savolainen 16v tytsy seuraa vailla :] mulle saa ja kannattaa :P laittaa meilii :) the.lonelybi@outlook.com
olisi ihanaa saada kavereita, ystäviä ja enemmänkin :---------)
Minä taidan olla enemmän sinun ikäinen nimittäin 16v . >.<
laittele mulle s-postii :) the.lonelybi@outlook.com
Ite oon -98, Hesassa asuva bi. Saa ottaa yhteyttä! Kik: TttheGggirl, tai s-posti: Iwyann@hotmail.com :) <3
Täälä 17wee forever alone treen läheltä . Laittakaa kik:is vaikka viestii, nimimerkki pinsggu :) tai täälä :)
Hei, olen 21-vuotias nainen myös Lappeenrannasta ja moni asia viestissäsi koskee myös itseäni. Laitappa siis minulle vaikka yksityisviestiä niin voidaan miettiä että missä sitä voi alkaa tutustumaan paremmin! =)
Täälllä olisi myös samantyyppinen ujohko nuori nainen joka kaipaisi kavereita ja juttuseuraa samantyyppisistä ihmisistä. :) Olen 25 ja Helsingistäpäin.
Samoin täällä, 25v Helsingistä, mahdollisesti hyvinkin samanluontoinen kuin edeltävät. Saa laittaa viestiä. :)