keskustelua putouksesta

• 1 / 11
  • puppeliassi
  • 18.1.2013 17:11
eli nyt ajattelin tehdä ketjun putouksesta, eli sketsihahmokilpailusta, missä myös lyhyitä sketsejä. toivonmukaan tänne ei tule keskustelua oikeistosta jz vasemmistosta, vaikka yksi tämän vuoden hahmoista onkin kokoomusnuori, tosin ei ainakaan vielä ole politiikkavitsejä tullut, kirjoitan vielä mietteitäni hahmoista myöhemmin :)
Missasin Putouksen ekan jakson, mutta toinen jakso tuli katsottua. Ensivaikutelma oli, että hahmot tuntuivat hieman laimeammilta kuin aikaisempina vuosina, mutta ihan katseltavaa viihdettä se kuitenkin on. Ammattitaitoisten näyttelijöiden työn katsominen on minusta paljon hedelmällisempää kuin kaikenlainen muu telkkarista tuleva "tosi-tv"-hömppä.

Oma suosikkihahmoni on se tamperelainen tukka silmillä oleva tyttö joka puhuu nopeasti mumisten. En nyt muista roolihahmon nimeä tähän hätään.
  • 3 / 11
  • puppeliassi
  • 18.1.2013 17:49
itse en enkä tututkaan pidä sanna raipea kauhean hauskana, ilmeisesti tamperelaiset äänestää heh. mumiseminen ja tukka silmällä... ei musta nyt kauhean mielenkiintoista.

karim z taas on musta tosi hauska, kun ymmärtää toisen puheet väärin ja somessa työssä kännyn kaa.

veli sikiö aika huono, toivonmukaan huomenna olisi jotain hauskaakin, kela-lapun maailmanennätys oli hauska "omistatko metsää? mikä kysymys toi on en!"

sisko sikiö paljon huonompi kuin iina kuustosen viimevuotinen jani petteri, joka on aika selvä assi heh, mutta sisko aika tylsä.

kristopher taxfree on hauska omalla tavallaan, voi tosin tippua aika alkuun

hänmänin virolaispuhe haukaa mutta tippuu alkupuoliskolla

ja paras omasta mielestäni samppa linna, huumori iskee muhun tosi hyvin, aku hirviniemi teki taas hyvän hahmon, veikkaanpa että ensi kaudella ei osallistu tai hahmo on huonompi kuin aikaisemmat esim luttinen ja harjakainen tosi hauskoja
  • 4 / 11
  • puppeliassi
  • 18.1.2013 17:53
mä olen kysynyt yli kymmeneltä ihmiseltä sanna raipesta niin yksi tykkäsi ekassa jaksossa ja toisessa ei yhtään... ehkä sulla on erikoinen huumorintaju.. koska mä kysyin eri ikäsiltä ja miehiltä ja naisilta..
Voihan se olla :) Pidän Sanna Raipesta, koska kyseinen hahmo on Putous-hahmoista ehkä kaikkein eniten sellainen, johon voi törmätä ihan arkipäiväisessä elämässäkin kaupungilla, kun pitää silmänsä auki.
Puppeliassi,
Kiitos, että kirjoitit yhden kommentin ilman hehhiä.
Jatka samaa rataa!!!
  • 7 / 11
  • SaintJudy
  • 19.1.2013 18:05
Armi Toivanen on loistava koomikko. Sanna Raipe on aika hämmentävä hahmo ja hämmentävän hauskaa komediaa. Sääli vain, vaikka Putous o päätrynyt otsikoihin roisista kielenkäytöstä ja huumorista (taas), itse ohjelma tuntuu hieman kulahtaneelta toistolta. Varsinkin eka kausi näytti uudistavan suomalaista tv-viihdettä ja komediaa.

Hassua kyllä, tuleeko kenellekään muulle uudistuneista seiskan uutisista Putouksen viikkokatsaus?

*Heh, eh..
  • 8 / 11
  • puppeliassi
  • 19.1.2013 21:06
sisko sikiö tippui, tällä kertaa sanna raipe oli ihan ok, mutta veli sikiö parantanut paljon verrattuna ensimmäiseen jaksoon. karim z ja samppa linna edelleen suosikkejani, kristofer ehkä vähän tylsäksi käynyt katsotaan jos ensi viikolla olisi jotain hauskempaa...
hirviniemi taas nauratti muutaman julkisuuden henkilön kustannuksella heheh
Putouksen 5 kauden ensimmäisessä jaksossa oli zumbaajia jossa oikeasti homoudesta oli viitteenä. Perussuomalainen ja vihreäkin kansanedustajakin kertoivat mielipiteensä :D