Saako kokeilunhaluinen nainen seuraa?

  • 1 / 2
  • fragile
  • 2.1.2013 23:48
Olen 20-vuotias nainen,joka on ollut vain miesten kanssa. Miessuhteet ovat turhauttaneet ja jättäneet kylmäksi. Olen teini-iästä asti halunnut olla naisen kanssa, mutta tilaisuutta tähän ei ole tullut (pieni paikkakunta). Kiinnostaako tälläinen pakkaus ketään? Haluaisin kokemuksia ja mielipiteitä teidän näkökannaltanne.
  • 2 / 2
  • mad_world
  • 12.1.2013 17:30
Tässä vaiheessa mikään ei ole vielä niin kiveen kirjoitettu, että kukaan voisi sanoa, ettei kaltaisesi tapaus ketään kiinnostaisi. Monetkin ihmiset on tuolla ja etsii alussa kokeilunhaluisena seuraa. Sä voit olla monellekin ihmiselle potentiaalinen mielenkiinnon kohde. Jokaiselle, joka pitää naisista. Kaikki ovat kokeilunhaluisia silloin kun tajutaan, että jostain pitää ja jokin asia kiinnostaa, ja sitten sitä ehkä rakastuu siihen asiaan. Mä sanoisin, että älä huoli. Ala etsimään kontakteja, ja luota itseesi! :) Ymmärrän kuitenkin pelon kokeilunhaluisia kohtaan, heissä voi särkeä sydämensä. Kuitenkin, kun rakastumme, emme rakastu sukupuoleen, vaan ihmiseen. Että jos se kokeilun haluinen nainen ei sitten kiinnostu, ja kiinnostuukin vaikka miehestä, niin kyseessä on vain se, ettei ollut se oikea, enkä minä ollut hänelle se oikea. Aika selkeetä, eikö?