Naisia rakastavia naisia helsingistä?;)

  • 1 / 3
  • yölintu
  • 28.12.2012 20:19
Hei! Kaipaako kukaan ihana nainen, poikamainen tai naisellinen, millainen vain, kunhan vain on omanlainen, jotain uutta ja kiehtovaa? Esimerkiksi uutta nais seuraa? Kenen kanssa kenties viettää iltaa... kiertää yö elämää, käydä leffassa, jutella tunteja, käydä kävelyillä... tehdä juuri sitä mitä mieleen tulee, olla villi ja vapaa?:D Okei kuullostaa utopistiselta, mutta eikös olisikin ihanaa? Itse olen nuori nainen, sisäiseti poikamainen, ulkoisesti ilmeisesti erittäin naisellinen... jaaaa enpäs kerrokaan tässä enempää;) ota yhteyttä jos kiinnostaa;)
  • 2 / 3
  • aNightingale
  • 29.12.2012 21:07
Hmm... Voisi helpottaa ihan perustiedot, kuten kotipaikkakunta tai ikä. :) Pääsisi vähän alkuun niillä... ja tiedoistasi ei löydy s-postia tai muuta yhteydenottomahdollisuutta. Ainoa väylä on tämä viestiketju.
  • 3 / 3
  • yölintu
  • 29.12.2012 22:31
Ahh! Aivan... pahoitteluni! Yhteyttä minuun voi toistaiseksi ottaa lähettämällä meiliä niinkin ihmeelliseen osoitteeseen kuin happydreamer14@gmail.com! Itse olen vielä lukiossa ja ilmoitukseeni vastaavan henkilön iällä ei sinänsä ole väliä, mutta mielellään yli 17, muuten vaikka kolmekymppinen!:) Niin ja helsingissä tosiaan asustelen...