Mun sy sy sydämestä puuttuu palanen..

  • 1 / 1
  • Sars89
  • 6.11.2012 16:05
Näin alkuun, anteeksi teille kaikille, jotka vihaatte Robinia sydämenne pohjasta : D Tää vaan kuulosti hyvältä otsikolta.. Ja biisikin ihan jees.

Asiaan.. Olen kyllästynyt näihin on-off - suhteisiin, joita tuntuu satelevan tiheään.. Elikkä haluaisin nyt elämääni jotakin aitoa, jotakin pysyvää. ^^ Olen siis 23 v. Ja etsin "sitä oikeaa." Ei ainakaan vielä ole tullut vastaan.. En ole järin liikunnallinen, mutta se on vain väliaikaista. (Koira haaveissa.) Eli aasin silta tähän, että rakastan koiria ja kaikkea niihin liittyvää, :3 sekä tietysti kaikkia muitakin eläimiä.
Olen käynyt erilaisia kouluja, mutten valmistunut ole niistä mistään. Tällä hetkellä töissä.
Käyn nyt kolmatta vuotta laulutunneilla. Olen ratsastanut noin 5 vuotta. Mutta harrastaminen loppui kun muutin Jyväskylään. (Josta muutin puolivuotta sitten tänne, missä nykyään majailen.) Mistä päästäänkin siihen, etten nykyistä paikkakuntaani kerro vielä tässä vaiheessa, koska se karsii mahdollisia kiinnostuneita. : D
Sanotaan kuitenkin että Keski-Suomessa.
Halunnette tietää ulkonäöstäni jotakin? Oolraidiii theeen : D Eli oon hiukan pyöree, androgyyni/transgender, (ja sitten sama suomeksi.. Välillä olen poikamainen, välillä tyttömäinen, jos siis vaatetuksesta puhutaan, ja myös aatteiltani.)

Tykkään kattoo leffoja - Kaikki menee paitsi länkkärit, (Anime on <3)
Tykkään lukea, (Potterit, Pennyt, Percy Jacksonit.. Manga)
Tykkään kuunnella K-poppia, j-poppia, j-rockia, rockia, poppia, (iskelmää) heavya.. Kuuntelen varmaan eniten Girls Generationia, ja Sonata Arcticaa <3

Kaipaisin rinnalleni jonkun järkähtämättömän luonteen, joka ei vähästä hätkähdä, rauhallisen ja lempeän, tasapainoisen, hellän, herkän, romanttisen, rehellisen ja luotettavan kumppanin. Ymmärrän että tämä saattaa olla vaikea löytää, mutta ei se ota jos ei anna. ;) Mut sytyttää mm. emot ja ernut ;) iältäsi saisit olla 16-26 v.

Jos tunnistit itsesi edes yhdestä kohtaa, tai muuten vaan nappasi, niin ota yhteyttä ;) Ties jos vaikka millainen romanssi meille kehittyisi! Kuvan saa kysymällä :3

Mese löytyy: shurtta@live.fi
ja s-posti: shurtta@wippies.fi