tissi asiaa :)

tää on vähän hassu aihe ehkä, saa nähä innostuuko kukaan. mutta kysymys kaikille naisille! mitä tykkäätte omista tisseistä? siis millanen suhde teillä on omiin tisseihin :) mulla itelläni on ollu aika pienet tissit ja nyt ku oon imettäny ja tissit kasvanu, ni oon ollu ihan intona :D
joskus nuorempana ku tajusin kiihottuvani tytöistä ni pohdin sillon aluksi sellasta että johtuukohan se siitä ku mulla ei ollu kasvanu omia tissejä.... hi hi
  • 2 / 21
  • Adrianne
  • 16.11.2012 22:17
Hahaa, no kyllä aiheen olet valinnut! :D
Mitä nyt tähän visaiseen pähkinään vastaisi.. Olin ala-asteella juurikin se tyttö, jolle ensimmäisenä rinnat kasvoivat, ja siitäkin silloin meikää kiusattiin.. Mainittakoon sitten tähän perään, että eivät ole pienet, mutteivat niin järjettömän isotkaan. Tuossahan ne kulkevat aina mukana :D
Okei... :D
Tykkään omistani (eipä ole vaihtoehtoa), vaikka olen lähempänä kolmea- kuin kahtakymppiä. Ei liian pienet tai liian suuret, käteensopivat oikeastaan...
Voi taivas sentään, kaikkea sitä tunnustaakin...! :D
Toisessa naisessa näen aina ensimmäiseksi kokonaisvaikutelman. Jollei se tehoa, on melko yhdentekevää, millaiset rinnat hänellä on.
  • 4 / 21
  • sunmuru73
  • 4.1.2013 10:26
Tottakai tykkään - ja onnekseni ne on vielä hyvin kauniit - takana kuitenkin jo 2 lasta ja toista imetin lähes 2 vuotta. Vielä ei roiku eikä riipu vaikka koko on D - mutta eiköhän maanvetovoima tee tehtävänsä hyvinkin pian. Ikää kohta 40v. Tykkään myös toisten tisseistä :D -pienistä, sopivista tai runsaista.
Yritin olla kirjoittamatta tätä.

Tossahan noi roikkuvat mukana, ennen olivat pienet ja sopivat, välillä melkein c-kokoa, nyt imetyksen jälkeen a-riippumallia. Tunnen vähän myötätuntoa isorintaisia kohtaan, juokseminen tai hyppiminen sattuu ilman tukevia liivejä. Tissit ovat viimeinen asia ulkonäössä, johon kiinnitän huomiota, kiva jos sellaiset on kuitenkin... Ja samalla olen kateellinen niille, joille mekot istuvat tissien kohdalta ihan ilman topattuja liivejä.
  • 7 / 21
  • mad_world
  • 10.1.2013 0:32
Pikkasen repesin aloittajan pohdinnoille! Aika hassu ajatuksenjuoksu voi välillä olla. =) Viattomasti sanottuna, tissit on kiva asia. =)) Vielä kivempi jos ne on jonkun sellaisen, josta tykkää. =D
Ohan ne ihan kivat. Pehmeät ja mukavat. Toisten naisten tissitkin on yleensä kivoja, kaikenlaiset. :)
En tykkää kun käytetään sanaa "tissit". Se kuulostaa banaalilta miesten puheelta. Vai onko se jokin kiertoilmaus, kun ei uskalleta lausua sitä oikeaa sanaa, joka ehkä kaikessa eroottisessa ja jumalallisessa kauneudessaan pelottaa: rinnat.

Naisen rinnat ovat esteettisyyden huipentuma ja pyhä asia.
Mä tykkään käyttää sanaa tissit. Mun yks ex-poikaystävä sano aina rinnat ja rintaliivit. Muistan aina ku joku sanoo rinnat et mimmosella äänensävyllä ja tyylillä se sano sen ja se ällöttää mua. :D Samaten ku se käytti sanaa vagina.
Hah, hiukan isot tuppaavat olemaan, ei sellaista nuorta ryhdikkyyttä ja kiinteyttä enää. Ymmärrän, että joitakin kiihottaa katsella poveni pursuavaa kaarta, mutta itseäni ei niiden koskettelu (ikävä kyllä) kummoiselta tunnu.
Hassuja juttuja. Itsekin tykkään käyttää sanaa tissit. ja kuten ed. kirjoitti - minäkään en tunne mitää mielihyvää jos joku niihin koskee. Mikä siinä on niin vaikeaa koskea siihen 98% muuhun osaan ihosta - elän vielä heteroelämää mutta sopivan murun tullessa eteen vaihdan leiriä. Miten voikaan nainen olla niin upea ja mies niin ... ei kiihottava.
Ihana "tissi keskustelu"! Mä välillä en pidä omistani tai ne jotenkin vaan rasittaa ja "roikkuu mukana", mutta pääasiassa ne on kivat ja välillä suorastaan ihanat. Mäkään en joskus tykänny siitä että niihin kosketaan, mutta se meni ohi. Niitä oli koskettu "väärin", siitä oli kyse...
Itse tykkään omiani ainakin kouria, muodosta en tykkää niin paljon mutta kelpaa :D. Muiden tissejä kelpaisi kouria. Sitten surullisempiin uutisiin: stressitissini meni rikki eilen..TT_TT ehkä sen voi vielä korjata.....
Joskus kaveriporussa piti kuvailla tissejään yhdellä sanalla ja tuolloin taisin valita sanakseni "tiellä".
Nykyään en kyllä heti pysty yhdellä sanalla suhdettani niihin kuvaamaan, joskus pidän toisesta enemmän kuin toisesta :D
Muuten tykkään enemmän toisten tisseistä :P
  • 18 / 21
  • Neitoperhonen
  • 19.4.2013 18:27
Voi mikä keskustelu :D
Itse en omiani kovinkaan kauniina pidä, ovat pienet ja toinen on pienempi kuin toinen. Näiden kanssa kuitenkin eletään. Rakastan sitä, että niitä kosketaan. Ja vielä enemmän tykkään koskea toisen rintoja :)
  • 19 / 21
  • merja mononen
  • 14.4.2014 14:02
TYKKÄÄN TISSEISTÄ JA TAHTOISIN NAISEN KANSSA YHDYNTÄÄ.... OOOHHHOOHH
  • 20 / 21
  • krapula eremitaasis
  • 30.5.2014 0:40
Itselläni on hyvät tissit. Sopivan pienet ja mukavan muotoiset. :P
Minä olen aina tykännyt rinnoistani jotka ovat tosi pienet, suorastaan olemattomat. Vartalossani mittasuhteet ovat aika kummalliset sillä alakroppa on erittäin muodokas, vyötärö kapea ja ylävartalo hoikka. Lähinnä tämä epäsuhta aiheuttaa hankaluuksia vaatteita hankkiessa koska nykyinen kaavoitustapa ei todellakaan suosi päärynävartaloa.

Mitä rintaliivien kokoon tulee, niin kokomerkinnät eivät ole suoraan verrannollisia rintavarustuksen mittoihin, vaan myös rinnan muoto määrää oikean koon. Jos siis tissit ovat matalat mutta laakeat (ns. lauta), voi kuppikoko hyvinkin olla C, D tai DD. Jos rintsikat tuntuu epämukavilta, niin kannattaa rohkeasti testata eri kuppikokojen ja ympärysmittojen yhdistelmiä.