tampereen seudun tytöt klikatkaas tätä

Oon 19-vuotias bi-tyttö, ja ettisin seuraa ihan teelle/leffaan. Ite kun oon tän ikäinen femme, en löydä ketään koska mua pidetään aika yleisesti heterona (valitettavasti).

Olis ihanaa vaan löytää joku jonka kanssa vois olla oma ittensä täysin avoimesti :)
  • 2 / 15
  • VivianLane
  • 25.10.2012 21:25
Mulla on vähän sama probleema, kaikki pitää heterona ulkonäön vuoksi! Hankala siis tavata ketään.. :) Mutta musta sais kyllä vaikka leffaseuraa!
Hei jes, jos siltä tuntuu niin mulle voi lähetellä sähköpostia (ahaggman@hotmail.com) :)
Mä voisin lähtee ainakin kahville tai siis teelle, ite juon kahvii tai leffatkin kyl kiinnostaa, ota yhteyttä jos kiinnostaa.. :)
Moi :) Mulle voi pistää myös viestiä, oon kiinnostunut lähtemään kahveelle tai leffaan, mitä ikinä nyt keksiikään. Laittakaa ihmeessä viestiä tulemaan =)
  • 9 / 15
  • 69shotsofgasoline
  • 5.5.2013 21:51
öäöä mä alan oikeesti epätoivoseks ku täälä paikassa ei tapahdu minkäänlaista eloo :D siis täälä keskustelujutussa, eikä tuu viestiä. mulle saa pistää viestiä !
69shotsofgasoline: sulle ei ilmeisesti pysty laittamaan viestiä..? Tai sitten en vain osaa, heh. Mullekin saa laittaa viestiä. :)
no mitä ihmettä :o mikäköhä siinä sitte on...
saa pistää sähköpostia: xtc-overdrive@hotmail.com
ku toi viestijuttu ny vähä kusee :D
Uusi täällä. Itsellä ei mitään kokemusta tytöistä, joten ainakin aluksi etsin vaan uusia kavereita. Polyamoriasta olisin lähinnä kiinnostunut, mutta jos kokeilis nyt tätäkin kautta tutustua uusiin ihmisiin. :) Hakusessa tanssimusiikista tykkäävä tyttömäinen tyttö seuraksi vaikka bileisiin jne. Olen Porista, mutta käyn Tampereella aika usein. Ikää 28 vuotta, mutta usein luullaan parikymppiseksi.
Mua saa lähestyä kanssa, leffaan tai teelle haluis tämä tyttö! :3 email: susannah.aurora@gmail.com
Aijoo, laitanpa minäkin tähän mailiosoitteen: adelaide(at)luukku.com
Mistäpäin Tamperetta? Mulle saa tamperelaiset laittaa viestiä, avasinkin jo aiheesta keskustelua... Itä-tamperelaisille plussaa mutta ei se mikään pakko ole ;)