Nuoret lepakotTre

  • 1 / 37
  • Mandapanda
  • 4.10.2012 15:57
Saa laittaa sähköpostia, itse olen 16 v Tampereelta ja ois mukava ainakin jutella ja tutustua
toisiin samanhenkisiin nuoriin:) Ei haittaa jos et asu Tampereen seudulla, vaikka
se oiskin kiva:)
Ite oon 24 ja tampereelta, kiinnostaisko sua silti tutustua? oon kans tre alueelta... :)
oon kans 16wee ihan tästä naapurista :) voitais tutustuu :)? mikä sun s-posti on??:O evoon tän koneen kans meinaa :D
  • 4 / 37
  • Reckless
  • 12.12.2012 1:26
Oon 18 vuotias rempseä muija susirajalta päin. Olen muuttamassa Tampereelle ensi kesänä/syksynä opintojen takia (jos nyt valitaan kouluun) ja olisi mukava jo tutustua ihmisiin sieltä suunnalta. En tiedä kuinka itseäni luokkittelisin, varmaan pitää sanoa bi-curious koska ei ole vielä kokemusta naisten kanssa. Mitään vaatimuksia en aseta kunhan oot mukava ja oma itsesi!
Minäkin olen 18 ja muuttamassa ensi kesän/syksyn aikana Tampereelle jos hyvin käy ja saan toivomani opiskelupaikan! :D
Annan tosi fiksun kuvan nyt ittestäni mut mikä on susiraja O.o :D????
Mulle voi laittaa vaikka mailii osoitteeseen ninnuli_04@hotmail.com siis jotain kiinnostaa tutustuu lesbo naiseen tampereelta... tai muilt paikka kunnilta... :)
  • 8 / 37
  • Reckless
  • 28.12.2012 11:29
Haha, eipä mitään. Siis susirajaksi sanotaan itä-suomea, varsinkin tätä Joensuun lähialuetta! :)
  • 9 / 37
  • Tulienkeli
  • 22.3.2013 19:52
Mooi c: Oon 13 vuotias tyttönen tre:n seudulta :33 Saa ottaa yhteyttä(:
  • 10 / 37
  • 69shotsofgasoline
  • 9.4.2013 16:12
mäkin oon treen alueelta. saa laittaa viestiä jos juttuseura kiinnostaa <: olis tosi kiva tutustua uusiin ihmisiin !
Haha, pakko kysyä, jos oon 24 niin oonko vielä nuori? Ikäkriisi keskiyöllä, kiitos nam :D
Helpottaa :') minkäsikäisiä te muut ootte?
ja saa muutenkin esittäytyä :)
Heip! Oon 22v. tyttöihin päin kallellaan oleva bisse täältä Tampereelta kans. :)
on jos multa kysytään :D (ei tarvii puolen vuoden päästä kärsiä uudestaan ikäkriisistä)
Jes hyvä!! You made my day!!!
Mitäs ihmisille kuuluu näin kesällä?:)
Ei ihmeempiä ainakaa tänne suuntaa :) töitä tehdessä menee tää kuukausi ja si ens kuusta ehtii hengähtää pari viikkoo ja si koulu kutsuu taas -.- etelässäki tuli käytyä ja rusketustaki tuli saatua pintaa ;D!
Noni hienoa kuulla että pari viikkoo ehtii levätä viel ennen koulun alkua:) ensin työ sitten huvi..
Meikällä menee kesä ja syksy duunissa, kouluun en nyt syksyllä päässyt mut ens keväänä sit uudestaan haku! Lomaa ei ole näillä näkymin tiedossa, joku matka pitäisi vissiin varata että niitä vapaita voisi pyytää :)
Mulla on lomaa elokuun alussa, kuukauden saan siis vielä ootella. Kaverin kanssa oli alustavasti puhetta, et jos silloin olis jotakin ulkomaan reissua tehty, mutta se on vielä ihan auki. Kesä on kyllä niin ihanaa aikaa. :)
Entäs sä Adelaide, mitä sulle kuuluu?
muitaki lomalaisii, jees :D toiset ulkomail, mä porukoitte kaa mökil :D aika reiluu ja sillee :D
Mitäs tässä odotan loman alkua ensi viikko viel töitä sitten 4 viikkoo lomaa, AVOT ku mä odotan:) Kesä on ihanaa aikaa likat;)
tyhmä kyssää tähä väliin :|
millee tääl vois laittaa privaviestei?
En tiedä, ootko saanu jo vastauksen tai itse hoksannut, mutta privaviestin voit lähettää klikkaamalla oikeessa yläkulmassa näkyvää kirjekuorta. Auenneen sivun keskikohdassa lukee "lähetä viesti" tms. :)
Lähetelkääs ny viestiä, tää elämä käy kauhee tylsäks ku samat ihmiset ja tapahtumat pyörii mun ympärillä :/ ihmiset ny on kesä ja eiks kesä ois paras aika lähtee ulos ja tutustuu uusii ihmisii ja rikastuttaa omaa maailmaansa!:) en jaksa junnata enää paikoillaa ny siis actionia!!:P
Heiii, tämmönen 14v lepakko ettii seuraa treen alueelta, saa tulla tutustuun ;)
Taru.heinolife@gmail.com