Hämeenlinnan bi:t ja lesbot?

Missä luuraa kaikki Hämeenlinnan bi:t ja lesbot ja onko täällä minkään näköistä toimintaa? Täällä 37-v bi joka haluaisi tutustua muihinkin...
  • 2 / 25
  • kiitos_kaloista
  • 5.8.2012 22:08
En tiedä, lasketaanko mua, kun en enää asu siellä (mutta siinä lähimaastossa kylläkin toistaiseksi). Muutin parin vuoden asumisen jälkeen tämän vuoden keväällä toisaalle, enkä sinä aikana kauheasti mitään tapahtumia siellä nähnyt. Tosin enpä missään koskaan käynytkään tai edes kytännyt häppeninkejä, introvertti nörtti kun olen. :p

Olen siis 28 v. tyttöhomo.
Siis Hämeenlinnassa on joskus ollut yksi lepakko :D :D. Tämähän vaikuttaa lupaavalta :D
  • 4 / 25
  • Tuulikkinen
  • 12.9.2012 15:14
Enpä ole täällä montaa lesboa tai bi:tä tavannut. Itsekin olen vasta kuukausi sitten huomannut olevani bi ja elämä on vielä järkytyksestä sekaisin :)
  • 5 / 25
  • cardinal
  • 16.9.2012 14:58
Hämeenlinna on valitettavan hiljainen. Tähän vaikuttaa varmaan se, että täällä ei ole mitään toimintaa. Baareissakin pyörii samat naamat.
Vähän tuntuu tapahtumaa olevan, mutta kyllä meitä jokunen löytyy :)
Jaa minneköhän hämeenlinnas pitäis iltaa mennä viettämään? :D
  • 8 / 25
  • cardinal
  • 10.10.2012 22:16
Joskus kuulin huhua, että hälläpyörä olisi aikanaan (siis hyvin kauan sitten) ollut jonkinsortin underground homomesta, mutta nyt siellä on vaan kauheen vetoinen ravintola. Mitä baareihin tulee, kaikki paikat on samanlaisia :D Itse suosin Hemingwaysia koska sieltä saa niin hyvää palvelua. Ale on taas...halpa :D
  • 9 / 25
  • Tuulikkinen
  • 20.10.2012 19:14
Jos joku Hämeenlinnalainen tai tästä läheltä haluaa niin mulle saa lähettää sähköpostia... ihan missä merkeissä vaan :) tuulikkinen@hotmail.fi
Täällä olis kans yks 35-v. lesbo, joka mielellään näkis muitakin. Eli on meitä, jotenkin toi (hetero)baareissa pyöriminen ei oikein nappaa.
  • 11 / 25
  • Tuulikkinen
  • 28.10.2012 21:13
No voisko suhun saada jotenkin yhteyden :) ei mitään vakavaa välttämättä, mutta olis kiva tutustua edes vähän... en oikein osaa muotoilla tätä viestiä...
Saiskos tätä ketjua vähän heräteltyä henkiin? Kai täällä nyt vähän aktiivisempaa sentään on....tai tiedänkin että on, mutta toivoisin nyt sellaista 25+ seuraa! Löytyykö ketään? :)
Saa.

...heräteltyä.

Ja saa viestitellä :)
Bi, 30 ja risat, vähän rajan takaa mut omasta mielestä kulmilta.
Täällä! \o/

Nyt on +-30v pariskunta paluumuuttanut Hämeenlinnaan!
Molemmat toistaiseksi kesälomaa vailla töissä arkisin kutakuinkin virka-ajalla, muutoin meisinkejä vailla (:
Moro!
Minä kans:D
Laitoin just ilmotuksen tänne että kavereita uusia kiitos!
Mistäpäin Ksenobi oot?Mä oon n60km Hämeenlinnasta länteenpäin.
Tutustutaanko?
Täällä ollaan...

Mukavalle, rennon reippaalle ja avoimelle seuralle on aina tilaa. Kesä on vasta nupullaan, joten jos nyt aktivoidutaan, niin hämäläisellä menollakin saadaan kivaa aikaiseksi ennen syyssateita ;)
Vaikeeta on uusien kavereitten yhyttäminen:D mutta mulle saa laittaa viestiä tulemaan jos uusia kavereita haluaa:)
Olisko täällä innokkaita hämäläisiä lähtemään vaikka piknikille tänäkesänä? Me vaimokkeen kanssa yritetään piknikkeillä aika useastikin, joten jos jossain näkyy sateenkaarilipun alla nyyttikestin poikaset niin saa liittyä seuraan (:

Saataisiin vähän porukkaa heräteltyä talviteloilta jo, jookosta, onhan jo juhannus! (:
Kohta on jo uudestaan juhannus :D ja ihan on jäänyt tämä palsta katsomatta! Rakkaus tekee sen ;)
Mutta siis... vähän hassultahan se tuntuu täältä kavereita etsiskellä, mutta jotenkin on nyt törmätty sellaiseen tilanteeseen ettei vaan ole ihan samanhenkistä porukkaa tarpeeksi tässä omassa lähipiirissä. Kaipailtais mukavaa seuraa, siis joko pariskuntaa tai perhettä monenlaiseen yhteiseen menoon. Meillä on kaksi lasta, mutta ilmankin päästään liikkumaan jos sellaista menoa olis tarjolla. :)

Jos siis huvittaisi puistoilla lasten kanssa, lähteä suistolle keikalle, kahvitella...niin ottakaapa reippaasti yhteyttä!

Ja ps. Me ollaan 29 ja 35, mutta ei ikärasisteja ;)
Meillä on hieman samanlainen tilanne, ei tunnu samanhenkistä väkeä löytyvän.
Olisi tosiaan mukavaa jos Hämeenlinnasta löytyisi porukkaa/pariskuntia kaikenlaiseen hengailuun, ulkoiluun, kahvitteluun, pubitteluun...
Ollaan molemmat 30+, lapsia ei ole, mutta harratuksia on niidenkin edestä.. ;)
Saataiskohan me koottua joku kahviporukka? :) Nyt linjoille kaikki hämeenlinnan kätköissä lentelevät lepakot! :D
mä voisin olla kans mukana, mulla on tyttöystävä ja ehkä voitais kesää kohden päästä jossain käymäänkin :)
Ei tullut hirveää yleisöryntäystä.. ;) Mut voihan sitä koittaa ensin pienemmällä porukalla? Laitetaanko mailia ja koitetaan sopia aikaa ym.
-paxxx(at)live.fi-
Hei! Tää on kyllä todella hiljainen kaupunki ja palsta( varmaan katoava luonnonvara)olen 21 vuotias bi ja jos haluatte niin pistäkää ihmeessä viestiä haen oikeastaan ihan minkälaista seuraa vaan. Mimmakimuli@ hotmail.com