Miksi "Todella upeeta" on suosittu homojen keskuudessa?

• 1 / 6
  • Rox2010
  • 27.7.2012 20:39
Vai onko? Itse en ole koskaan tykännyt, menee huumori liian överiksi; ei se ole edes hauska kun on pelkkää ylilyövää sekoilua.
  • 2 / 6
  • k_ma
  • 30.7.2012 17:05
Onko se _enempää_ suosittu homojen keskuudessa kuin heteroidenkaan, olisi minusta relevantimpi kysymys...
Samalla voisi kysyä, miksi "Kumman kaa" on samalla tavalla suosittu homojen keskuudessa? Molemmat kun ovat samanlaisia mukahauskoja känniääliösekoiluja.
  • 4 / 6
  • JuhaniV
  • JuhaniV
  • 30.7.2012 21:49
Tämä huumori on käsittämätön juttu. Olen esimerkiksi koettanut aikanaan huvittua Speden tekeleistä. Tiedän monien nauttineen niistä tavattomasti. Minua ne eivät naurattaneet pätkääkään niinä muutamana kertana kun kokeilin niitä katsoa. Minä koin ne lähinnä idioottimaisuuksiksi. Suuri osa suomalaisista aivan päinvastoin. Mietin, josko huumorintajussani olisi jotakin vialla. Brittihuumorista suurin osa taas uppoaa minuun kuin kuuma veitsi voihin.
  • 5 / 6
  • Nermal
  • 30.7.2012 22:35
Itseeni Todella upeeta tai Kumman kaa ei ole koskaan uponnut alkuunkaan. Kumpikaan sarja ei ole saanut aikaan juuri edes hymynkaretta. Sen sijaan esimerkiksi mieheni on niihin aivan hulluna.

Minuun puolestaan uppoaa Mies ja alaston ase -tyyppinen huumori sekä kaikenlainen verbaalinen huumori aivan satasella. Mielestäni Jim Abrahamsin ja Zuckerin veljesten leffat ja tv-sarjat ovat sellaista huumoria, josta on vaikea enää pistää paremmaksi.
  • 6 / 6
  • anskula
  • 24.9.2012 0:22
En tiedä katsooko sitä nyt heterot tai ketkä enemmän vai vähemmän, mutta voin kertoa miksi katson itse.

Ensinnäkin, jos vikaa kahta tuotantokautta ei lasketa, on akkojen räävitön suora huumori kuitenkin fiksua ja mollaa sekä itseään että auktoriteetteja. Se ei pyytele anteeksi ja rikkoo kaikki tabut mistä mukamas ei saisi puhua. On totta, että välillä punainen lanka katoaa, mutta sarja onkin viihdettä eikä mitään draamaa. Itse olen nauranut itseni kipeäksi vaikka kuinka monta kertaa Edinan ja Patsyn avustuksella, näyttelijät heidän takanaan ovat tehneet myös paljon muita hyviä ohjelmia.