- 1 / 1
- JuhaniV
- 25.5.2012 23:15
TV2 esitti Kohtauspaikka-ohjelmasarjassa mielenkiintoisen henkilödokumentin Antti Tuiskusta. Ohjelman nimi on osuva. Juuri se on asia, josta syvimmillään Tuiskun tarinassa on kysymys. Idols-voittonsa jälkeen häntä vietiin niin vinhaa vauhtia, että vuosia kaiken tapahtuneen jälkeen hänellä ei ole edes kunnon muistikuvaa mitä silloin hänelle tapahtui. Hän oli silloin kovin nuori. Se aika, jonka hänen ikätoverinsa käyttivät oman minäkuvansa rakentamiseen, siis pohtimaan kuka minä oikeasti olen, Tuiskulta se jäi väliin. Seurauksena siitä oli epätoivottavaa käyttäytymistä ja uran alamäki. Onneksi hän hakeutui terapiaan, josta näyttää olleen hänelle todella hyötyä.
Tarinassaan hän julkisuuden henkilönä on varsin avoin. Toisaalta kyllä tämäkin dokumentti on huolella harkittu. Itseäni jäi pohdituttamaan yksi kommentti, joka meni jotenkin, että on joukko ihmisiä, jotka tulevat häntä aina vihaamaan. Samassa yhteydessä näytettiin Helsingin Kaivopuiston konsertista hetki, jolloin konsertti keskeytettiin yleisöstä heiteltyjen pullojen takia. Tapahtunut sai silloin varsin paljon julkisuutta. Minulle ei ole selvinnyt ketkä ja miksi häntä vihaavat. Keskustelin parin muusikon kanssa. Hekään eivät pystyneet nimeämään mitään erityistä tahoa vihaajiksi, paitsi kännisen, huonosti käyttäytyvän yleisön.
Antti Tuiskusta paistaa edelleen se karaktääri, joka on ollut hänen tavaramerkkinsä, aivan kuten hänen sympaattinen murteensa. Mielestäni hän on varsin sympaattinen ja jotenkin vuosien takaisesta kasvanut paljon henkisesti. Suosittelen dokumenttia.
http://areena.yle.fi/tv/916298
Ohjelma on nähtävissä Yle Areenassa vielä kuuden päivän ajan.
Tarinassaan hän julkisuuden henkilönä on varsin avoin. Toisaalta kyllä tämäkin dokumentti on huolella harkittu. Itseäni jäi pohdituttamaan yksi kommentti, joka meni jotenkin, että on joukko ihmisiä, jotka tulevat häntä aina vihaamaan. Samassa yhteydessä näytettiin Helsingin Kaivopuiston konsertista hetki, jolloin konsertti keskeytettiin yleisöstä heiteltyjen pullojen takia. Tapahtunut sai silloin varsin paljon julkisuutta. Minulle ei ole selvinnyt ketkä ja miksi häntä vihaavat. Keskustelin parin muusikon kanssa. Hekään eivät pystyneet nimeämään mitään erityistä tahoa vihaajiksi, paitsi kännisen, huonosti käyttäytyvän yleisön.
Antti Tuiskusta paistaa edelleen se karaktääri, joka on ollut hänen tavaramerkkinsä, aivan kuten hänen sympaattinen murteensa. Mielestäni hän on varsin sympaattinen ja jotenkin vuosien takaisesta kasvanut paljon henkisesti. Suosittelen dokumenttia.
http://areena.yle.fi/tv/916298
Ohjelma on nähtävissä Yle Areenassa vielä kuuden päivän ajan.