Oon ihastunut personal treineriini joka on yhdellä kuntosalilla mun oma ohjaajani!

  • 1 / 3
  • tikru76
  • 18.4.2012 19:07
En tiedä onko tämä osasto nyt se oikea paikka tälle asialleni joka mieltäni painaa!

Miten saisin selville sen asian, että onko treinerini ihastunut myös muhun vai onko se vain yksipuolista? Tämä nainen on mielessäni koko ajan enkä saa häntä pois mielestäni vaikka joskus kuinka yritänkin sitä etten ajattelisi häntä, mutta jostain kumman syystä tämä nainen vain tulee ajatuksiini.. Tämmä nainen on todellakin tosi urheilullinen mitä itse en oikeastaan ole, mutta nyt oon oppinut pitämään treeneistäni ja tuloksiakin ollaan saatu aikaiseksi tosi hyvin. En olisi uskonut sitä, että pidän treenaamisesta näinkin paljon, kun mulla on ihanan kannustava oma treineri joka on luonnut mulle tosi hyvän kunto-ohjelman salille..
  • 2 / 3
  • tikru76
  • 13.8.2012 18:47
Nyt on treenejä jo vuosi takana.. Miltein oon jo saavuttanut tavoitteeni..
  • 3 / 3
  • tikru76
  • 24.9.2012 10:47
Nyt mulla on helpompi lähestyä tätä ihanaa naista koska hän ei ole enää treinerini ja samalla hän vaihtoi työpaikkaankin. Joten nyt mulla on helpompi tosiaankin kysellä häneltä kaikea mitä meillä jäi silloin keskutelematta, kun olin hänen asiakkaana.. Jos muuten meillä ei tule miten niin saan hänestä kyllä ystävän elämääni jolle oon ikuisesti kiitollinen siitä, että liikun tälläkin hetkellä 2 x vko:ssa joka on mielestäni tosi hyvin. Tulen jatkamaan tätä loppu elämäni. :)