Turun seudun bi:t/lesbot?

  • 1 / 43
  • voyageur
  • 11.1.2012 16:24
Hmm,olipa taas tietotekniikka hallussa, kun näköjään ei ole viesti ilmestynyt tuonne palstalle :) Mutta siis olen jäänyt jotenkin vähän ulkopuoliseksi koko Turun sateenkaaritoiminnasta (vaikka SETA:lla jotain bileitä taitaa ollakin aina joskus Klubilla) ja nyt kyselisin missä kaikki kivat Turussa asuvat bi/lesbotytöt oikein luuraavat? Siis kahvittelun ja bilettämisen merkeissä, miksei enemmänkin :)
Täällä olis yksi bi-tyttö vailla kahvittelu/baari- ym. seuraa :)
Moikka..., olen 32 vuotias parisuhteessa elävä bi-nainen. Toivoisin löytävän jonkun suurinpiirtein samanikäisen naisen seuraa aluksi vain kirjoittelemalla ja siitä mahdollisesti edeten mukaviin kahdenkeskeisiin mukaviin hetkiin. Periaatteessa en ole ennen ollut naisen kanssa, tarkoitan sillä sitä, että joskus tyttösenä jonkun näköinen pieni kokeilu on ollut. Ajatus kahden toisen naisen kanssa olemisesta kiehtoo mieltäni kovasti. Vaikka elän parisuhteessa, tarkoitus on kuitenkin olla kanssasi kahdestaan ja tämä sopii myös miehelleni hyvin. Jos mieltäsi kiinostaa tällainen kokeilu, juttelen aiheesta mielelläni lisää sähköpostitse. Sähköpostini on suelhyx@gmail.com . Toivon että vaikka olisit hieman ujo, ota rohkeasti minuun yhteyttä, niin aina voi aloittaa ja katsastella tilanetta aluksi keskustelemalla. Jään odottelemaan jospa joku jäi haaveilemaan niin kuin minä ja ottaisi yhteyttä.. ;)
täällä olisi yksi 21v lesbo turun seudult, vaila seuraa kun ei tiedä mistä hakea
18- vuotias bi Turun lähialueelta, vailla seuraa.

Arvostan todella jo pelkkää keskusteluseuraa, olen muutenkin melko yksinäinen. :'( Ongelmana on oudohkoina pidetyt harrastukseni, sarjakuvat ja videopelit. Monet tuntuvat niitä vierostavan.

Viestiä vaan tähän ketjuun jatkoksi, tarkkailen haukan silmin. ;)
nugetti täällä olis yks joka kanssa vaila kesksuteluseuraa :) s-posti/mese: heljatuuli.salminen@hotmail.com

pist viestii jos kiinostusta vielä :)
Moi!

Mulle saa myös laittaa viestiä, olis kivaa tutustua uusiin ihmisiin! Ikää 23 ja mail: isadorev@suomi24.fi
Moi

Muakin olisi kiinnostanut tietää, missä Turun seudun bi tai lesbo naisia voi tavata? Kahviloita, bileitä, muita menovinkkejä? :)
titityy, mie justiinsa turkuun muuttaneena kaipaisin jottain vinkkejä kanssa siitä, mitä täällä kannattaapi tehä opiskelemisen ja urheilun ohella. Illat on nyt tupannu menemään lattialla levyttämiseen kun väsyttää :< oon täällä kierrelly ja kattelu paikkoja mutta paljon taitaa jäähä näkemättä kun vaan tietyissä osissa pyörii. Neuvosia? :)
Hei kaikki! Mäkin kaipaisin vinkkiä mistä näitä ihanaisia naisia pääsisi tapaamaan, sinkkunainen olen ja seuraa kaipailisin niin baariin, kahville kuin muutenkin vain. Olisi erittäin mukavaa tutustua uusiin ihmisiin! En juurikaan tunne ihmisiä täältä (en siis ole alkuperäinen turkulainen), joten mulla löytyy aikaa tavata ja tutustua =) Olen itse vuosimallia -90, somewhat rockari (moderni sellainen) ja symppikseksi kehuttu =D Jos joku kaffeelle haluaa ymsyms niin kertokaa, lähettäkää meiliä osoitteeseen dvonamor@hotmail.com ja toki tämänkin keskustelun kautta voi sanoa. Ja toki miksei voitaisi jotain ryhmätapaamista jne. järkätä? Miitti-tyyliin.
Joo pliis järjestetään jotain, mä kuolen tylsyyteen. :D Olisko muillakin kiinnostusta? Pitäiskö laittaa uusi keskustelu miittiä varten?
täällä myös yksi innokas miittiin (vuosimallia -90). En tiedä miten tällaset jutu yleensä hoidetaan, mut jos kaikki kiinnostuneet vaikka lähettäis mulle postia osoitteeseen gettalady@yahoo.fi ja katottais josko saatais joku porukka kasaan samaan paikkaan ja samana aikana ;)
Pistin sulle getta viestiis vastauksen! : ) Toivottavasti porukka innostuis miitistä : )
Moikka!

Täältä löytyis kans yksi miitistä kiinnostunut. Getta pistän sulle viestiä, toivottavasti saatais porukka kasaan! :)
Moi !
Olisi mukava tutustua turun seudun bi ja lesbonaisiin aluksi vaikka ihan kirjoittelemalla.
Uusia tuttavuuksia olisi mukava saaha kun päädyin takas näille seuduille opiskelujen takia :)
joten mua saa viesillä heittää osotteeseen yada_86@hotmail.com :)
Mäkin kaipailen uusia tuttavuuksia. Itse olen lähinnä bi ja paljasjalkainen turkulainen.
Olen miettinyt onko Mummolaaksolla toimintaa nuoremmillekin naisille?
Itse olen kolmekymppinen.
Baari-, ja/tai kahvitteluseura ois tosi bueno juttu. Sais vähän vertaistukea ja vaihtelua.
Tusetalla ei o naisten/nuorten aikuisten ryhmää. Jompikumpi ois tosi siisti juttu, mut en täl hetkel oo jäsen, ja kondiksestani johtuen, en ainakaan itse jaksaisi ryhmää vetää.
Mut siis miitti ois kiva juttu.
Olin yhdessä Lepakkolaakson Turun miitissä pari vuotta sitten, ja hauskaa oli, vaik meit olikin vain 3.
t. hessefan
Moikka, olen 22v turkulainen ja mäkin haluaisin tutustua uusiin ihmisiin ja mahdollisesti löytää myös seuraa :) Olisi kiva vaihtaa viestejä. Sähköpostini on liinaiida@hotmail.com
Moi, mä oon turkulainen bi-nainen, ikää kohta 29. Vähän samat tarpeet kuin edellisillä, joten saa laittaa viestiä.
tääl 21v paimiolainen naikkonen ja seuraa vailla laittakaa viestii jos kiinostusta olis vaikka kahville tai leffaan mennä

heljatuuli.salminen@hotmail.com
Vieläkö täällä on Turkulaisia vailla seuraa? Itse asunut vasta hetken täällä ja olisi mukavaa saada samanhenkisiä kavereita ja ystäviä :)
Heij,

bi-tyttö Turussa kaipaa seuraa. Jos kaipaat juhannusseuraa, ota yhteyttä. fibi@outlook.com

:)
  • 24 / 43
  • guitar_alias
  • 29.6.2013 22:01
Heippa!
Täällä(kin) 20-v bi vailla viesti/juttelu ym. seuraa. Ujonpuoleinen kun olen, en ole myöskään esim. SuXesiin uskaltautunut omin päin, joten sieltäpäinkään ei samanhenkistä seuraa ole löytynyt, löytyisikö täältä? Olisi kiva jutella muidenkin kuin heterokavereiden kanssa (jotka eivät taida tietää 'erilaisuuttani'...)

Jos tuntuu että voisi viestitellä, saa viestiä pistää osoitteeseen snovahr@gmail.com
Hei!
Täälläkin yksi turkulainen 22-vuotias nainen etsii tuttavuuksia, saa lähettää meiliä osoitteeseen alice.hyy@hotmail.com
Moikka!
Olen naimisissa kaunis vähän isompi 35v.bi-nainen Turusta.Etsin terveitä, puhtaita ja sopiva bi-naista kaveriksi,ystäväksi ...minulle ja minun miehelle.Olemme mukava ja rehellinen pari.Teemme elämästä mielenkiintoista! Älä pelkää ja kirjoita! gesalum@gmail.com
Hei

Turussa tän syksyn seikkaileva nuori 19-vee kaipaa kaffe/baari/juttelu- seuraa muista saman henkisistä.. Rohkeasti yhteyttä ja meilailuja,kaikki on tervetullutta,
hardeliini kiittää :)
Moikka etsin ite kavereita turussa. On asunut vaan 1 kuukautta turussa nyt ja olis kiva saada joku kenen ka voisin mennä vaikka katso joku leffa tai käydä kahville.
Olen 19 vuotias lesbo nainen ja mun harrastus on kuntosali treenan 4-5 kertaa viikos ja treeni seura olis kyl kiva :P
Mun huumori on ehkä vähän erikoinen mutta kaikki aina nauraa mulle ;D
Olen ruotsalainen mutta osaan suomea kans.

Olen mukava ja rento tyyppi.

Jos es vähän kiinnostaa niin ottaa vaan yhteittä :)


Nilssonpatricia9@gmail.com
Moikkelis. Täällä olisi yksi tytöistä tykkäävä tytteli vailla juttuseuraa. :)
Hei,

Nugetti, huomasin viestisi viestiketjussa Turun seudun bi:t/lesbot. En tiedä etsitkö enää seuraa, mutta minulla on hyvin samantyylisiä harrastuksia: videopelit, sarjakuvat kiinnostaa. Olen melko naisellisen näköinen nainen 27v ja bi, seurustelen tällä hetkellä miehen kanssa. Ihastun erityisesti naisellisiin naisiin, mutta myös ihan kasvonpiirteisiin ja persoonaan. Minua kiinnostaisi kovasti tutustua sinuun enemmän jos sinua kiinnostaa, ihan vaikka ystäväpohjalta, olen myös melko yksinäinen. Laita sähköpostia minulle blackandwhitecat888@gmail.com jos tuntuu siltä :) Myös muut voivat ottaa yhteyttä, kaipaisin juttuseuraa oikeista bi naisista...
Hakeeko joku täällä vielä uusia tuttavuuksia? :) Mun luo vois periaatteessa ainakin tulla ihmisiä, jos joku olis kiinnostunut vaikkapa jostain yhteisestä tekemisestä!
Mä etsin vielä uusia tuttavuuksia :D Olen itse 19 vuotias suomenruotsalainen lesbo nainen jonka on juuri muuttanut tänne turkuun. Tykkään olla ulkona kävelemässä ja on joskus ihan kiva mennä baarin ja pitämään hauskaa. Tykkään kokeilla uusia asioita ja olis kiva jos sais jonkun kenen ka vois tehdä kivoja asioita :P
Mun sähköposti on pat-te-94@hotmail.com
Heips Kissa79,

laitoin sulle sähköpostia. Toivottavasti pääset lukemaan sen pian.
Minä haluaisin tutustua uusiin ihmisiin, mieluiten samaa ikäluokkaa noin 20-30v. Kertokaa jos Turussa kokoontuu joku kiva kaveriporukka tai kaipaat itse uusia tuttavuuksia. Osoite on ii-daa@outlook.com
Täällä vantaalta päin etsin ihanaa naisseuraa. Vaikka elokuviin, yökyläilyä yms(: toki voin tulla turkuun myös jos tarve vaatii;)
Löytyykö vielä uusista tuttavuuksista kiinnostuneita? :)

Täällä olisi tämmöinen tummanpuhuva nuori nainen, joka mielellään tutustuisi uusiin ihmisiin. Voidaan käydä kahvilla/teellä/yksillä tai muuta mukavaa. :)
  • 38 / 43
  • Tyttöturusta
  • 28.4.2015 20:03
Moikka!
Onks tää vielä hengissä? Oon -97 bi tyttö turusta ja ois kiva löytää vähän saman ikäistä ja henkistä juttelu seuraa turunseudulta. :) Kukaan kaveri/tuttava piiristä ei tiedä suuntautumistani mutta itse tiedän että olen hyvin vahvasti bi ja ehkä vähän enemmän kiinnostuneempi naisista kuin miehistä. Olis kiva löytää joku ihminen kenen kanssa voisi puhua rehellisesti asioista.
Moikka!
Täälläkin ois yks juttuseuraa kaipaava lesbo :) Oon -92 syntynyt ja asun Turussa ja olis kiva löytää samanikästä juttuseuraa. Ketään ei vielä tiiä mun suuntautumisesta paria kaveria lukuunottamatta.
Jos tässä parilla sanalla kertoisin jotain itsestäni. Opiskelen, tykkään matkustamisesta, leffojen katselusta ja lukemisesta. Jos kiinnostaa niin spostia voi laittaa tänne: eireanna1@gmail.com :)
  • 40 / 43
  • Turustamyös
  • 11.7.2015 20:12
Hei sulle,
en tiiä vieläkö tää sun viestis on voimassa mutta ajattelin nyt kuitenkin laittaa viestiä! Itse oon -98 tyttö turusta ja oon etsinyt suunnilleen saman ikäisiä ihmisiä seuraksi, että vois tutustua ja rauhassa jutella mistä haluaa. Oon myöskin bi, mutten ole asiasta sen kummemmin tutuilleni puhunut. Haluaisin vaan kovasti uusia tuttavuuksia lähiseudulta, että vois ihan tavatakkin.
Heipsun! Tännekkin päin saa laitella viestiä -97 syntyneel juttuseuraa kaipaavalle tytsylle. (:
Itestäni voin kertoo sen verran että, rakastan kaikenlaisia elokuvia, luonto on lähellä sydäntä, popitan salaa iskelmää ja kuljen aina pää pilvissä.
Mutta joo... Saa laitella viestiä. (: