kaverit kadoksissa jkl

  • 1 / 1
  • xineef
  • 27.12.2011 23:04
Jostain syystä pelkään hieman saada uusia kavereita. Mutta koska melkeimpä kaikki on hävinnyt maailman tuuliin niin pakko etsiä uusia. Mutta mistä etsiä? Olen työtön, joten ei ole työkavereita. En oikein harrasta mitään, koska ei ole oikein varaa. En juo, joten yksin ei huvittaisi lähteä baariin. Tai olen mukava ihminen mutta tällähetkellä multa puuttuu oikeestaan kaikki ne asiat joudenkautta ihmiset tutustuu toisiinsa. Ja jotenkin viimeaikaset ihmissuhteet mitkä mulla on ollut, niin on ollut enemmän tai vähemmän pitkiä parisuhteita (ja kaikki miehiä) ja nytten olen äskettäin eronnut ja uskon että osittain vika on siinä että kaipaan naista. Tai opiskelu aikoinani tajusin olevani bi, mutta en ole vielä seurustellut tytönkanssa. Ja tyttö kavereitakaan minulla ei oikein ole. Tai olen aina ollut vähän poikatyttö ja jotenkin poikien kanssa on ollut helpompi olla koska ei tarvinnut miettiä meikkaamista ja vaatteita ja olla ihan prinsessa. Mutta vaikka en prinsessa haluakkaan olla niin huomaan että olisi kiva jutella tytölle, ja oppia olemaan enemmän nainen.

Joten jos siellä olisi ihmisiä jotka haluaisi tutustua tämmöseen 23 vuotiaaseen tyttöön. Uskaltaisi lähteä vaikka leffaan, tai viettää leffailtaa vaikka kotona. Lehteä lenkille tai vaan juoda teetä ja jutella. Niin olisin erittäin oloinen jos ottaisit yhteyttä. Ja mahdollisesti madaltaisi kynnystä lähteä vaikka jyväskylän setan tapahtumiin.