Hoi 06-alue!

  • 1 / 4
  • Sookie
  • 18.12.2011 16:15
Onko täällä todella näin hiljaista?

Tässä olisi yksi 22-vuotias bi-tyttö Vaasasta joka yrittää hyväksyä itseään. Trendi-bisse-aikakaudella on ollut helppoa sanoa olevansa bi, mutta nyt valkeni mistä minun kenkäni puristaa: en ole trendi-bisse vaan ihan oikeasti tykkään tytöistä mutta en ole oppinut hyväksymään sitä osaa itsestäni. Kymmenen vuotta meni tähänkin valaistumiseen.
Näyttää siis siltä että olen edelleen kaapissa, pikemminkin tyttö joka esittää olevansa trendi-bisse ettei kukaan tajua hänen oikeasti olevan bi-seksuaali. :D
Juttuseuraa, kokemuksia, tukiverkostoa, häppeningiä sun muuta kaivataan. Haluan vihdoin hyväksyä itseni sellaisena kuin olen ja olisi kiva tutustua muihin pohjalaisiin tyttöihin.
  • 2 / 4
  • bellae
  • 19.12.2011 22:21
Moi!

Olen myös Vaasasta, et kyllä meitä täältäkin löytyy :D Oon 23- vuotias ja bi. En varsinaisesti oo mikään kaappitapaus, jotkut tietää jotkut ei :)
  • 3 / 4
  • marsu
  • 29.12.2011 13:59
Täälläkin on yksi bi-tyttö Vaasasta. Oon myös 22-v. Oon juuri hiljattain kertonut muutamalle ystävälleni, harvapa tästä tietää. Toisaalta oon miettinyt onko sillä mitään väliäkään. Mulle saa ainakin laittaa viestiä ja olisi tosiaan ihan kiva vaihdella kokemuksia ja tosiaan jotain tukiverkostoa muista, kun harva oikeasti on tuntenut samalla lailla kuin minä.
  • 4 / 4
  • zevilia
  • 17.1.2012 2:19
Ei kovin paljon kyllä löydy porukkaa Vaasan alueelta! Täälä kanssa yksi pian 20-vuotias bi-nainen :)
Olisi kyllä kiva saada jotain mittiä kans tänne ,kun tuntuu että noissa isoissa kaupungeissa se kaikki kiva tapahtuu :S