Nuorille pk-alueen tapaaminen! 2

Noniin! eli nyt kerätään rohkeesti porukkaa kasaan. Tarkoituksena järjestää bi/lesbonuorille tapaaminen! :)) nyt laittakaa viestiä jos kiinnostaa niin sovitaan aika joka käy kaikille!
  • 4 / 18
  • Sassamike
  • 29.12.2011 21:35
Kuittaan itseni mukaan -kuitenkin sillä varauksella etten pääse jos kyseisenä päivänä sattuu olemaan töitä =D
-Sassa
  • 6 / 18
  • BlueWolf
  • 26.2.2012 21:20
Mä oon kans mukana.. mihin ollaan lähdössä? joku, ku laittaa ajan tarpeeks ajoissa ni osaa sovittaa työvuorojen kans :P
joo mäki oon tulossa jos vaan saan kerättyä tarpeeks rohkeutta.. ja jos päivä sopii ja sillai :D minkä ikästä porukkaa ois tulossa? ite oon 15.
Tämän tapaamisen suhteen ei vissiin ole tapahtunut juurikaan mitään?
Onko joku edes järjestämään nyt mitään?


Voisi ajatella että jos vaikka ensikuun puolessa välissä, eli huhtikuun puolessa välissä, kasataan porukka. Eli tapaamisen pitäisi olla nuorille(alaikäisille) sopiva, oma mieli haluaisi myös sitten vähän muuta toimintaa illasta. Eli jos nyt karkeasti ajattelisi, että voitaisiin käydä jossain kimpassa syömässä + jotain ( Kiasma kierros/keilaus/ym aktiviteettia)? Ja illalla sitten täysi ikäiset voisi jatkaa baariin.

Nyt voisi vähän uudelleen ihmiset herätä, ilmoitella tänne mielihalujaan ja mielellään että minkä ikäistä porukkaa olisi tulossa.

Mun puolesta mä voin vetää tätä projektia vähän eteenpäin, apulainen/vastuunjakaja olisi mukava saada messiin :)

- Coppelia/ Pinja
Kuulostaa hyvältä, saanko ehdottaa että ei järjetetä tätä 14.4 koska en sillon pääse? Muuten kyllä oon mukana (jos ei tuu jotain tyyliin yllätystenttejä :D)myös keilailussa vaikka oonki ehkä maailmankaikkeuden huonoin siinä. ja mielelläni lähen illalla vielä kaljalle mikäli seuraa on!
Oiskos viikonloppuna hyvä niin on sitten aikaa tehdä kaikkea tuota (keilata tai museoo tai muuta yms.)?
aa ja joo, mukana ollaan :)
Viikonloppu nyt todennäköisesti olisi kaikista parhain :)
Toi 14.4, se olisi sitten lauantai päivä ja aikasen keskellä kuuta!
Mietin että voisin luoda ihan oman keskustelun tälle miitille, niin ihmiset voisi sen verta sitten tulla sinne uudelleen laittamaan osallistumistaan niin kirjaan osallistuja listaa sitten siinä samalla :)

Joku keilaus vois olla kyllä todella jees, etenkin hohtokeilaus! :o mut mietitään sitä sitten enemmän kohta. Alan tekemään sitä uutta keskustelua tuonnenoin!
Penvandal! Ah, lukihärö iski, luin ensin että nimenomaan 14pv ;DDD
Joten... noh, arvon uuden viikonlopun ;DD
  • 18 / 18
  • Amalgaamitanssija
  • 12.3.2012 22:50
Hmm. Että kun olisi rahaa, niin tulisin paikalle. Todennäköisesti ei ole. D: