opettajaan ihastuneita?

  • 1 / 4
  • Lovegirls
  • 5.11.2011 23:55
Olen umpi ihastunut opettajaani, meidän ikäero on 8 vuotta. Yritän päästä hänestä yli, mutta tuntuu että se on mahdotonta koska näemme joka päivä. Joskus tuntuu että saisin vastakaikua.. Muita samassa tilanteessa?
  • 2 / 4
  • Basilika
  • 7.11.2011 3:46
Itse ihastuin opettajaani ja se oli niin raskas prosessi käsitellä, että sairastuin masennukseen. :(
Minkä ikäinen olet? Miksi ajattelet, että saat häneltä vastakaikua tunteisiisi? Itse uskottelin ja fantasioin vaikka minkälaisia asioita ihastuneena. Todellisuus vääristyi... En vieläkään oikeastaan tiedä mitä välillämme oli. Mutta nyt tunnen ainoastaan häpeää ja toisaalta kiukkua, koska tajuan ettei opettaja osannut käyttäytyä oikealla tavalla.
Tsemppiä sinulle! Ja toivon ihan vain itsesi vuoksi, että yrität suunnata ajatuksesi johonkin toiseen kohteeseen!!
  • 3 / 4
  • Lovegirls
  • 10.11.2011 19:45
Olen 17, pian 18. Hän katsoo usein silmiin ja hymyilee ja on siinä paljon muutakin. Mutta oon miettiny ihan samaa, jos vaan kuvittelen kaiken.
  • 4 / 4
  • Wishmaster
  • 28.1.2012 22:05
Hmm, aika tuttu tilanne :D Ite ekan kerran ihastuin opettajaan yläasteella ja nytkin, yliopistossa näin on jälleen käynyt... (ja mahtuu siihen väliinkin muutama opettajaihastus). Jotenkin se on aina niin vaikee tilanne, tavallaan on tietysti aina kiva tuntea niitä kipinöitä jotakuta kohtaan ja opettajaa voi aina pälyillä sivusilmällä, mutta sitten jos asia rupee ahdistamaan ja alkaa tuntua siltä että tunteet vaan voimistuu niin herregud.. Mutta uskon että on aika tavallista ihastua opettajaan, ite ainakin oon jollain tavalla ihaillut aina sellasia "auktoriteettisia" ihmisiä joihin opettajat on sitten kuuluneet. Hassua tässä on se että itse tähtään aineenopettajaksi, saas nähdä tuleeko näin käymään! :D