myöhään heränneet

Olen 23-vuotias miehen kanssa parisuhteessa elävä nainen. Ihastuin ensimmäistä kertaa elämässäni naiseen noin puolisen vuotta sitten. Tämän jälkeen kiinnostukseni naisiin on vaan kasvanut ja kiinnostus miehiin vähentynyt. Minulla ei ole lainkaan kokemuksia naisista. Onko tämä kasvava kiinnostus naisia kohtaan tuttua teille muille myöhemmin heränneille? Miten kuvailisitte seksuaalista suuntautumistanne nyt?

Tällä hetkellä olen todella epävarma suuntautumisestani, olenko bi vai lesbo. Heteroksi en itseäni pysty kutsumaan. Koko ikäni olen elänyt heterosuhteissa ja usein kokenut haluttomuutta. Naiset ovat aina kiinnostaneet seksuaalisesti mutten koskaan ennen ollut ihastunut naiseen. Huoh, toivoisin saavani jonkinlaista selkeyttä ajatuksiini. Olis kiva kuulla jos muilla samantapaisia tunteita...
Itsekin naiseen näin "kypsemmällä iällä" (25) ihastuin muutama vuosi sitten ja kohde oli tietysti silloinen erityisen hetero kämppäkaverini :/ Oma suuntautuminen ei ole oikein vieläkään ihan selvillä eikä muutamaa suudelmaa lukuun ottamatta voi oikein puhua kokemuksestakaan, mutta jos sen sanominen jotain auttaa ettet ole hämmennyksesi kanssa yksin, niin tässä ollaan :D
  • 3 / 11
  • paulendal
  • 1.10.2011 12:42
Mäkin tajusin vasta reilu vuosi sitte, että oonki kiinnostunu naisista ku ihastuin yhteen tyttöön. Aluksi se oli tosi hämmentävää ja olin ihan pihalla omista tunteista, seurustelin sillon vielä miehen kans. Nyt ainakin tiiän, että oon lesbo eikä miehet vois vähempää kiinnostaa.:) Kiva kuulla, että on muitaki kenellä on tai on ollu samanlaisia fiiliksiä..
Kiva kuulla et muillakin samanlaisia ajatuksia. Se on niin outoa et yhtäkkiä tunnen itseni täysin lesboksi vaikka ennen koin olevani 100% hetero. Vaikkei miehet kiinnosta pätkääkään tällä hetkellä niin en uskalla lähteä nykyisestä pitkästä suhteestani (miehen kanssa) jos tämä kuitenkin on joku biseksuaalisuuden vaihe...
Joo no siis täällähän on jo 26 mittarissa. Miehen kanssa ollessani tiesin, etten ole täysin hetero, mutta elin sen asian kanssa. Nyt kun suhde on ohi, olen huomannut, ettei miehet kiinnosta tippaakaan ja naisiin ihastun, sekä naisista unelmoin :D. On kyllä aistit herkkinä asian suhteen, ehkä se tästä johonkin suuntaan suttaantuu.
  • 6 / 11
  • tanjuska85
  • 19.1.2012 18:45
Hei! Minäkin tajusin vasta vähän aikaa sitten olevani täysin naisiin päin, muutuin pikkuhiljaa kokonaan muutaman vuoden aikana. Olen siis nyt melkein 27v, vasta nyt tajuan että miehet eivät eivät alunperinkään olleet minulle tarkoitettu, vaikka miesten kanssa seurustelin. Olen ollet 11v asti ihastunut tytöpuolisiin kavereihin nyt vasta tajuan miksi :)
  • 7 / 11
  • tanjuska85
  • 19.1.2012 18:47
Minäkin siis luulin olevani täysin hetero sitten seurustellessani bi ja kutenkin nyt 100% lesbo :D
Täällä myös yksi joka on naimisissa miehen kanssa ja kahden lapsen äiti. Puolitoista vuotta sitten kohdalleni tuli nainen joka vaan vei jalat alta ja sen jälkeen ei miehet ole pätkääkään kiinnostaneet.. Ennen tuota naista ei minulla ollut mitään ajatustakaan naisista ja sen jälkeen ei ole ollut ajatustakaan muusta kuin naisista :)
Tänä vuonna kokenu sellasen herätyksen.. menin ihastuu naiseen ja sen jälkeen ei ykskään jätkä kiinnosta millään tasolla.. toi luokittaminen on niin vaikeeta vielä.. mut aika onneks näyttää.. sen jälkeen vaan katse harhaillu naisissa.. olo on tyyliin, et järkikö on lähdössä.. hokenu vaan itelleni, et oon tulos hulluks. :D huomannu kans asiakkais, et naiset flirttailee mulle ja ennen en tällaseen kiinnittäny mitään huomioo.
Heippis!
Meitä myöhään heräneitä näyttää olevan muitakin :)
Itse koin vavisuttavan ihastumisen naiseen vasta melko kypsässä 31 vuoden iässä. Siihen saakka olin ollut vain heterosuhteissa. Itselle ei jollain tapaa asia ollut mitenkään yllätys, lähinnä asiat vain loksahtivat paikoilleen, kuten joku muukin ketjussa on maininnut. Joskus mietin miksi ihastuminen ja asianlaidan ymmärtäminen tapahtui vasta niin myöhään. Luulenpa että en vain ole törmännyt sellaiseen naiseen, joka vie jalat alta. Juuri sen tyyppisiä naisia ei ole lähipiirissä juurikaan ollut.
Kyseisen naisen kanssa en suhteeseen päätynyt, mutta olen iloinen että hän osui kohdalle ja ravisteli minut hereille unestani :)
Täällä myös yksi. Olen 22-vuotias ja elän heterosuhteessa. Meillä on kaksi lasta. Tämä nykyinen suhde alkaa tulla tiensä päähän ja nyt olen oikeasti alkanut miettiä mikä olen ja mitä haluan. Lapsesta asti olen ihastunut tyttöihin ja ensisuudelmankin sain jo ala-asteiässä tytöltä. Kuitenkin ajattelin olevani hetero. Tämän suhteen aikana päädyin ajattelemaan itseäni binä ja ajattelen oikeastaan vieläkin, huomattavasti vahvempaa vetoa tunnen kuitenkin naisia kohtaan.

Koska olen pitkään ollut suhteessa lasteni isään, en ole aikaisemmin kokenut suurempaa tarvetta miettiä seksuaalisuuttani, mutta nyt alkaa tunteet olla vähän solmussa... :)