Forssan seudun bi- ja lesbonaiset

  • 1 / 17
  • Ruusunnuppu
  • 22.9.2011 12:58
Missä kaikki Forssan seudun bi ja lesbo naiset oikein on? Itse alan pikkuhiljaa luisumaan vasta kaapista ulos ja on todella vaikeaa huomata kenestäkään mitä mieltymyksiä kukin edustaa saati lähteä ketään sen tarkemmin jututtamaan.. Missä tällä seudulla siis törmää kaltaisiinsa?
Ystäviä ja vähän enemmänkin etsinnässä :)
Siellä seudulla on aikas vaikea tavata muita samanhenkisiä naisia, porukat on niin pieniä ja kaikki tuntee kaikki jonkun linkin kautta. Mutta rohkeasti vain juttelemaan ihmisille livenä ja netissä, niin kyllä ne omat ympyrät löytyy :)
Itse muutin jonkun aikaa sitten Forssan alueelta muualle ja heti ollut helpompaa tavata ihmisiä! Onnea ulos luisumiseen ja hatun nosto uskaliuudellesi! Muistelenpa tässä vain kuinka hankalaa se oli pienellä paikkakunnalla!
Olen forssalainen kolmekymppinen lesbonainen, enkä kyllä voi parhaalla tahdollakaan sanoa tuntevani Forssasta yhtäkään lesboa saati edes bi-naista - muutaman homomiehen kyllä. Olen syntyperäinen forssalainen ja täällä kouluni käynyt, mutta melkein kaikki läheiset ystävät asuvat muualla, joten täällä ei tule hirveästi pyörittyäkään. Ravintolassa käyn ehkä kerran-kaksi vuodessa pikkujouluaikaan, mutta aika tuuripeliä seuran löytäminen varmaan olisi ravintolamaailmastakaan.

En kyllä osaa sanoa mistä Forssan seudulla voisit sateenkaariporukkaa bongailla. Hei, minulla on käsilaukussa sateenkaaripinssi ;-) Nykäise hihasta, jos bongaat. Heh.

Oletko deitti- vai ystäväseuraa etsimässä?
Enpä pystynyt editoimaan viestiäni, mutta vasta huomasin, mitä olet etsimässä. Minkä ikäinen muuten olet?
  • 6 / 17
  • Hormoonihirviö
  • 31.10.2011 17:50
Itsekki hyvin liki Forssaa. Olen varattu mutta uusiin ihmisiin haluaisin tutustua.
Melko hiljasta kai Forstonissa on. Tai sitte porukka on syvällä kaapissa, toinen jalka Narniassa. Jos näin on, nii siitä ei voi ketään kyllä syyttää...
Heissan vaan!!!

Kyllähän täällä Forssan seudulla kieltämäti aika bi/lesbo tutka saa olla että saman suuntaisiin immeisiin törmäisi...jotnka helpompaahan se olisi lähteä JOHONKIN muuallae.
Mutta kun tässä nyt näkyi useempikin viesti olevan niin eiköös järkätä joku tapaaminen ns. ???
Eli vaikka keilausta, pubia, baaria, lenkkeilyä, kahvittelua ;) Ihan mitä vain tai sitten lhetään johonkin toiseen kaupunkiin pitämään hubaa:)

Eli siis sähköposteja vain tulemaan niin kekkastaan jotain kivaa

Liinu
Heipä taas :)
Jäikin tuosta äsköisestä tuo s.posti vex niin jospa tähän laittaisin :)

liinu1981@gmail.com


liinu
  • 10 / 17
  • Sunshinegirl
  • 29.12.2011 1:02
Heisun ! Minä olen porissa asusteleva 18 vuotias nainen ja pähkäilen puolestani täällä porissa aivan saman ongelman kanssa kuin sinäkin siellä forssassa, en myöskään tiedä porin bi ja lesbonaisista. :(
Olen itse vasta tänään uskaltautunut tänne lepakkolaaksoon kirjautua, josko täältä löytyisi se oma kulta tai ystävää, mutta kaapista olen tullut jo vuosia sitten. :)
Heh, taitaa olla suht yleinen onkelma tuo oikeiden ihmisten tietäminen, paikkakunnasta riippumatta. Tosin Porissahan on ainaki ollu jonkiasteisia Setan juttuja, tiedä sitten onko moiset hengissä enää...
Noniin! Vihdoinkin taas täällä! :) Mulle voi lähetellä viestiä osoitteeseen anonym0us@wippies.com, sitä kautta varmaan vastauksia satelee useammin :)

Tältä seudulta ja lähiympäristöstä kelpaisi kyllä samanhenkisenystävät, olisi kiva jakaa näitä ajatuksia jonkun oikeasti ymmärtävä kanssa - iästä riippumatta!
Niin ja ikäähän minulta löytyy tänä syksynä 26v, mutta kaiken ikäiset juttutoverit on tervetulleita! :)
Et siis ole vieläkään bongannut minua ja sateenkaaripinssiäni?? :)) Olen odottanut hihasta nykäisyä... :)
Kirjoitin siis aiemmin tässä ketjussa nimimerkillä "Sunset".
Vihdoinkin muistin taas tännekkin tulla katselemaan, sähköpostiakin oli muutamilta tullut ja vasta nyt älysin sieltäkin tarkistella.. Kaikille on nyt vastattu ja anteeksi vielä että kesti :) Nyt vaan kaikki tämän seudun naiset kasaan ja järkätään joku tapaaminen/illanvietto rennoissa merkeissä, samanhenkiset kaverit olisi hyvin tervetulleita! :)

Ja Poet, en ole huomannut sateenkaaripinssiä vielä, tarvii alkaa tarkemmin katselemaan ;)
Moikka, olisi kyllä mahtavaa tutustua forssan seudullla oleviin naisiin.. miiia-88@hotmail.com