miksi yhtäkkinen herääminen?

  • 1 / 2
  • Dani88
  • 18.9.2011 22:09
Noin puoli vuotta sitten tajusin olevani biseksuaali, ja se tapahtui kuin salama kirkkaalta taivaalta. Tajusin yhtenä kauniina päivänä olevani todella ihastunut toiseen naiseen, vaikka elän suhteessa miehen kanssa. Olen 23 vuotias ja seurustellut miesten kanssa koko ikäni.
Nyt kysynkin, miksi tämä herääminen voi tapahtua näin yhtäkkiä? En ole koskaan ennen ihastunut tyttöihin/naisiin muuta kuin seksuaalisessa mielessä. Vaikka naiset aina ovat olleet seksuaalisesti kiinnostavia, olen pitänyt itseäni täysheterona koska en ole tuntenut mitään emotionaalista naisia kohtaan. Nyt kun tiedostin biseksuaalisuuteni, tunnen yhä useammin vetoa naisiin ja miehet (myös oma mies) kiinnostaa yhä vähemmän. Mistä voi johtua että tiedostamisen myötä miehet ei kiinnosta pätkääkään, vaikka ennen kuolasin joka miehen perään? Tuntuu niin oudolta tämä tilanne...ei oikeen tiedä mitä tekis. Voinkohan tästä vielä "kehittyä" lesboksi? :) Tuntuu että alan kovaa vauhtia kallistumaan siihen suuntaan...
Samassa tilanteessa olevia on varmasti monta, joten olisi kiva kuulla teidän kokemuksista.
  • 2 / 2
  • ovresi
  • 18.9.2011 22:33
Hmm.. sillai se vaan menee. Mäkin vaan yhtäkkiä tammikuussa 2010 tajusin olevani rakastunut tyttöön. Sitten tajusin olevani biseksuaali, vaikka sitä ennen tuijotellut tyttöjä, mut en mä sillon aatellu et se vois olla semmosta kiinnostusta.