Itsensä etsimisen klisee

  • 1 / 9
  • Jamido
  • 16.8.2011 20:30
Moikka vaan!

Olen uusi täällä. Näin pitkän parisuhteen (miehen kanssa) päätyttyä, olen päättänyt ottaa selvää jo vuosia jatkuneesta kiinnostuksesta kauniisiin ja niin ihaniin naisiin. Aiemmin ei ole ollut tarvetta tehdä asioille mitään, koska luulin ainakin rakastavani miestäni, joskin viimeiset vuodet ainakin, voi laittaa ihan puhtaasti sen piikkiin, etten halunnut hajottaa muuten varsin kivasti järjestynyttä elämääni, saati sitten laumaani, joka koostuu kahdesta kissasta ja kahdesta koirasta. Onneksi mies teki oman ratkaisunsa ja minä sain täten tilaisuuden pieneen itsetutkiskeluun. Nyt kun erosta alkaa olla aikaa, kolme neljäsosaa tuosta laumastakin nukkuu kanssani samassa sängyssä, vielä kun löytäisi sen naisen tähän. Tiedän olevani vielä taipaleeni alussa, läheisyyden kaipuuden ollessa pahimmillaan, vedän kännit ja pokaan baarista jonkun turvallisen kaksilahkeisen... kaverini mahtavat ihmetellä miesmakuani :D. Jokatapauksessa olen ihastunut vuosien varrella aina vaan naisiin, en kuitenkaan ole toteuttanut itseäni milläin tapaa, koska pettäminen ei ole kuulunut kuvioon. Ihan pelkkien ihastumisien takia en kuitenkaan tännekään kirjoittele, kroppani reagoi tiettyihin asioihin myös kaulan alapuolelta, vahvemmin kuin 100% heteron mielestäni pitäisi. En kaipaa itselleni sen kummemmin luokitusta, olen mitä olen. Halusin vaan kertoa oman tarinani ja kenties joku haluaa siihen kommentoida. Itseasiassa olisi mukavaakin keskustella asioista jonkun kanssa, joka on samanmoista kokenut. Kaipa nämä asiat tästä vielä selviävät. Olen tässä potenut morkkiksia viimelauantain tapahtumista, jonka jälkeen heräsin taas erään mukavan ja vieläpä tutun pojan kainalosta. Siitä asti olen istunut sormet ristissä kotona, toivoen sen pojankin ymmärtävän, että kyseessä oli yhdenillan juttu, ilman toivoakaan jatkosta. Ainut itselleni asettama sääntö tällä hetkellä on, että kenenkään muun elämää en tässä lähde sotkemaan, ennen kuin pää koppa on taas selvä.
  • 2 / 9
  • idasisko
  • 7.9.2011 13:10
Moi! Mulla on melkein ihan sama tilanne. Eli oon pitkään ihastunu naisiin ja... Mutta seurustellu silti aina miehen kanssa. Nyt mä oon eronnu ja päättäny että "otan selvää" asioista, nyt kun voin. Se on vaikeempaa mitä luulin...tyttöjä on niin vaikee löytää!!! Ja joutuu kyllä noloihin tilanteihin väkisinki ku yrittää "flirttailla jonkuu naisen kanssa", tai ku yrittää ottaa selvää että tykkäiskö se vai ei. Viime viikonloppuna aloin humalassa pokailemaan yhtä baarimikkoa, ja olin IHAN VARMA että se on lesbo. (lökö farkut, ei paljo meikkiä, pipo päässä) Sit se vaan tokas jossain välissä että: mä oon valitettavasti ihan hetero. Ja ei mulla ole ketään kavereita oikein keille mä kehtaisin tällasista jutuista puhua. hoh hoijjakkaa...miehet on niin helppoja verrattuna naisiin.
  • 3 / 9
  • Jamido
  • 8.9.2011 2:06
Suosittelen tsekkaamaan qruiserin, sieltä oon löytäny kaverin, jonka kanssa tulen varmasti puhumaan näistä asioista vielä monesti. Sen lisäksi repäisin ja laitoin ilmoituksen suomi24:n treffit palstalle, sillä seurauksella, että jouduin poistamaan profiilini, koska tapasin tytön, jota ilman en kaiketi voi elää. Se asuu vaan tosi kaukana, joten "tapailu" vaatii hieman mielikuvitusta. Olen entistä varmempi siitä, että ratkaisuni on ollut oikea, näistä tunteista pitää ottaa selvää. Olen myös raottanut kaapin ovea melkoisesti, ja se tuntuu hyvältä.
  • 4 / 9
  • idasisko
  • 13.9.2011 14:09
no mä menin qruiseriin. yllätyin että siellä oli niinki paljon nuoria. niinku parikymppisiä. mutta
mä en tiedä miks!? mut mua epäilyttää siellä jotenki kaikki. mitä siellä niinku kuuluis tehä. oon laittanu viestin parille kivan oloselle tytölle, mut ei mitää vastausta. hm
tää lepakkolaakso tuntuu kotosemmalta vaikka täällä ei ketään ookkaan. :(
  • 5 / 9
  • Pioni
  • 13.9.2011 14:39
Qruiserissa on mielestäni se ongelma, että siellä ei ole varsinaisesti yhteisöä, jossa keskusteltaisiin asioista. Keskustelut tuntuu pyörivät vain joidenkin tiettyjen ihmisten välisinä. Itse olen siellä niin uusi, että en vielä saa alottaa keskustelua, mutta naisten keskustelua sieltä puuttuu!

Se on vähän hassua, että ihmisiin saa yhteyden vain laittamalla henk.koht. viestiä. Itse löysin sieltä yhden keskustelukumppanin melkein samantien, mutta ei se ole helppoa löytää tuosta vain ihmistä, kenen kanssa osuu ajatukset yksiin. Olen samaa mieltä, että tämä lepakkolaakso on kotoisampi :) pitäisi vain täälläkin ihmisten aktivoitua.
  • 6 / 9
  • idasisko
  • 13.9.2011 23:27
joo..no ihan väsyttää ku oon nyt nää paripäivää (en tietenkään 24/7) pörränny. vähän niinku joku homo irc-galleria :P
mä luovutan kohta.. ihan perseestä koneella istuu ja kuvitella nyt löytävänsä yhtään mitään. äh. pitää kai lähteä ulos jonku lesbo kyltin kanssa :D
Kyllähän täällä käy ihmiset varmaan katseleen, mutta olisko rekisteröitymis-pakko syynä kirjoitteluhaluttomuuteen.
Esim S24:lle riittää puhetta asioista ja asioiden vierestä, sinne on helppo nakata tekstiä ilman nimimerkkiä.
Ja jos sulla ei ole koskaan ollu yhtään lesbo-kaveria, voit joutua niitä etsimään pitkään. Osalla paikkakunnista on niin sisäänpäin lämpeävät piirit, ettei mitään rajaan. Netissä voi oikeesti olla helpompaa tutustua kuin jossain baarissa.
  • 8 / 9
  • idasisko
  • 14.9.2011 0:00
no niin ne taitaa olla..mä nyt oon sen verran myöhään kaapista ulos putkahtanu että ei tosiaan oo..ei oo sattunu kohalle yhtään lesboa ikinä. jos olis ni ehkä mä en olis ollu kaapissa näin kauan. se on kyllä hassu miten aina voi tuntee ittensä jotenkii ulkopuoliseks. yhyy
  • 9 / 9
  • idasisko
  • 14.9.2011 0:02
siis tarkotan että aina on "normi hetero tyttöjen kanssa" tuntenu ittensä ulkopuoliseks. mut vielä enemmän mä tunnen itteni ulkopuoliseks nyt. anteeks valitus :)