Apua aloittelijalle ystävän kanssa.

  • 1 / 1
  • Hopsista
  • 17.7.2011 0:10
Lyhkäisyydessään tilanne menee niin, että parhain ystäväni paljasti minulle olevansa bi, yllätysyllätys mahtavan "juhlimisillan" aikana. Itsekin kyseistä edustan, vaan en ole koskaan kunnolla edes tätä päässyt toteuttamaan, joten vaikka shokki oli suuri, en tästä periaatteessa järkyttynyt. Tanssimme hitaita ja nämä olivat hänelle selvästi tutumpaa kauraa kuin minulle :) mutta siis nautin kyllä suuresti ja jälkikäteen ajateltuna erittäinkin paljon. Tätä asiaa ei ole nyt puheeksi otettu. Ilta on kuitattu vuosisadan parhaaksi ja vaikka viikottain näemme, en silti kykene näkemään hänessä merkkejä mihinkään suuntaan. Siksi varmaan tämä tutka ei toiminut aiemminkaan. Ystäväni omalaatuinen persoona, kaunis ja minulle erittäin tärkeä, joten jos tiedän hänen haluavan vaiettavan tästä, vaikenen koska en halua menettää. Toisaalta jos hän haluaakin enemmän, mistä sen tiedän, kun tuntuu etten enää pysty lukemaan häntä senkään vertaa :( on ihmisenä vaikea luettava. Riskiä en haluaisi turhaa ottaa, vaan mitäpä muuta tässä tilanteessa voisi tehdä.. Jos jollain edes pieni idea, kertokaa. Iloista tässä on se, että jumaloimani ihminen tanssitti upeasti ja minä ikäänkuin astuin kynnyksen yli ja nyt kun olen saanut asian itseni kanssa selväksi, haluan häntä. Todella paljon. Molemmilla meillä perheemme, siltikään en näkisi ongelmaa syventää ystävyyttämme hänen kanssaan.