hei hölmöt hissukat, jotka luette uteliaina :)

  • 1 / 4
  • idasisko
  • 8.6.2011 19:08
oon lukenu nyt näitä juttuja täällä ja alkaa tosissaan vähän huvittamaan että kaikki täällä kaipailis kauheesti kaltaistaan seuraa ja juttukaveria ja vaikka mitä, mutta sitte ne viestiketjut aina katkee.
että onko sitä seuraa sitte löytyny vai palaako tytöt hissuttelemaan :D hih hih.. mä oon niin alussa vielä että mä nyt vaan sivusta seuraan, ku en kyllä uskalla enkä oikein voi kun niin suuri salaisuus on tämä mun suuntaus vielä.
mut siieks ku mäki jonain päivänä uskallan tulla mukaan ni järkätkää nyt joku tapahtuma juttu mihin kaikki ujot voi mennä yhessä ujostelemaan :) vaikka ton setan kautta, kun siellä osataan järjestää ja sitte informoitte täällä. ja vaikka joku sopimus siihen että ei saa tulla kaverin kanssa että kaikki on samalla viivalla. eiks olis hyvä idis?
  • 2 / 4
  • PIRPANA2011
  • 9.6.2011 11:25
Ei oo seuraa löytyny eli palaan hissuttelemaan ja haaveilemaan hölmönä, että ehkä jonain kauniina päivänä minäkin sen oman kullan löydän. Helpottais varmaan asiaa kun asuisi jossain suuressa kaupungissa, mutta kun asuu täälä maalla Etelä-Pohjanmaalla. Ei oo helppoo, ei.
  • 3 / 4
  • piirut
  • 12.6.2011 13:47
Noo..ei se seura hissuttelemallakaan löydy, saati haaveilemalla.. ;)
Eikä se suuri kaupunkikaan ole aina se paras vaihtoehto..
Kannattaa kumminkin katsoa ympärilleen, ottaa itseään niskasta kiinni ja liikkua, sillä eihän sitä koskaan tiedä, missä/mistä löytyy/löydät sen ihmisen joka säväyttää sinua perinpohjin. ;)

Itse pidän hiljaiselosta ja juurikaan liiku missään, paitsi työni/sukulaisteni/ystävieni vuoksi..muuten olen paljon paikoillani ja asun pienellä paikkakunnalla...
  • 4 / 4
  • MysteryWolf
  • 15.6.2011 21:38
Heips!

Mie ite olen aika ujohko jos en tunne tyypejä mutta sit kun tutustun, niin ääntä miusta lähtee :D Ja siis se asia mitä olen sanomassa on se että hissukkana olen ollut pitkään, mutta kaksi hienoa, ihanaa ja ihmeellistä naista olen tätä kautta löytänyt. Alettiin juttelee s-postin kautta ja sit tietty facebookin kautta ja sit nähtiin ihan kasvotusten ja kummatkin naiset ovat todella tärkeitä ihmisiä elämässäni enkä anna heitä pois koskaan :) että vaikka en ole sitä oikeaa löytänyt, niin hienoihin ihmisiin olen tutustunut yrittäessäni.

Ehkä meni vähän asian vierestä, mutta jaoimpahan vain onneni :D