Mistä tyypistä tykkäätte? (vastausvaihtoehtoja!)

  • 1 / 54
  • bellabambino
  • 21.5.2011 12:23
1poikamainen rokkityttö, lyhyt/pitkä tukka, menevä, itsevarma/itsevarman oloinen/puhelias
2hiljainen, mahdollisesti silmälasipäinen tyttö, kiltti, fiksu
3herkkä, ehkä taiteellinen, tunteellinen, ei välttämättä yhtään ujo mutta saattaa olla ujohko, pitkätukkainen yleensä, sirot kasvonpiirteet, sisäistä herkkyyttä mutta vahva persoona ja iloisena oikein säteilee
4värikkäät vaatteet, erikoisempi persoona, värikäs tukka, erikoiset mielenkiinnonkohteet (mieti iotse mikä on mielestäsi "erikoista")
5lyhyt polkkatukkamalli kenties, klassinen, fiksu, määrätietoinen tai herkkä
6naapurintyttö, "tavallinen tyttö"/naisellinen nainen, pitkä tukka, pitää meikeistä/meikkaa ja laittautuu, sosiaalinen tai ujohko, luonne ei eroa valtaväestöstä ainakaan ulkoisesti
7synkkä, goottimainen tyttö, pitkä tai lyhyt tukka, kenties pitää nahkatakkeja ja kettinkejä

vastailkaahan :) voisin vielä sanoa että itse rakastun tyyppeihin 3 ja tyypit 5/7 ovat seksikkäitä. tyyppi 1 ei viehätä
mulla on lesbokavereita hakusessa niin saa lähettää sähköpostia ja tutustua <3
bellabambino@hotmail.fi
  • 3 / 54
  • Sassamike
  • 24.5.2011 20:38
Hmm, noista omat lempparit ovat selkeästi 2, 3 ja 6. Mulle kolahtaa sellaset tunteelliset, herkät ja ujohkot ihmiset :) Mut ei noissa muissakaan kyllä mitään vikaa ole. Mulle riittää että tykkään toisesta jotta pystyn hyväksymään toisen täydellisesti.
Vaihtoehdoista miun mieleen on eniten nro. 6.
Luultavasti siksi, että olen itse 1, 7 ja 8 sekoitus ja tarvitsen "tasapainottavan" kumppanin... :)
  • 5 / 54
  • ouT oF tHe bOx
  • 27.5.2011 16:56
Vaihtoehto 6 olis varmaan lähimpänä. Tosin on ihan mahdollista että ihastun vielä joku päivä ihan erilaiseen immeiseen.

Mie ite oon poikamainen, hiljainen, fiksu (tai no jaa?? <__<), taiteellinen, tunteellinen, herkkä, vahva, erikoisemman persoonan omaava, ujo, synkkä rokkityttö...
Nää kuullostaa kivoimmalta:1,4,7
Pidän kuten huomaa hieman erillaisista tytöistä:--)
Itse olen 1 ja 7 sekoitus
varmaankin 1-7..tärkeintä on se sisäinen kauneus, ei se ulkonäkö (vai miten se sanotaan ;))
no mulle persoona on aina ollut ihmisessä se tärkein ominaisuus, mutta kyllähän hyvännäköisyys aina plussaa on. jotenkin mulle kolahtaisi varmaan eniten 1 ja 3.
Tyypit 1 ja 7 vetoo muhun eniten, joskus myös 6, vaikka olenkin sellainen itse.
Ehkä eniten 1,4,5 ja 6.. :) Itse olen ehkä joku 1,3 ja 6:n risteytys. :D
Jonkin näköinen 1 ja 4 risteytys:D
Olisi kuitenkin hassu ajatella olevansa itseään kamalasti "äijemmän" mimmin kanssa, mutta kerran kokeneena tien että sellaiseen... liian naiselliseenkaan välttämättä lähtis. Ei siis, sillä arvostan kummankinlaisia ihmisiä eikä mulla ole mitään näitä vastaan muuten:)
nelonen ja kuutonen on ehkä itestäni houkuttelevimmat, itse olen selkeästi ykköstyyppiä :D
No jaa, eipä sillä tyypillä oikeestaan niin kauheasti väliä ole, jos tullaan hyvin juttuun. Eniten ehkä kuitenkin katsetta kääntää ja kolahtaa sellaset "naapurin taitelijatytöt", itse ku taidan olla vähän poikamainen hevirokki-paha susi 8D
Se riippuu aivan henkilöstä ja monenlaiset naiset ovat viehättäviä. Mutta vaihtoehdoista mielenkiintoisimmilta kuulostaa ehkä tuo 3, 5 ja 6, jollaisiin olen myös huomannut aika usein ihastuvani ja myös itse samaistuvani :)
Hmm.. Itse olen ehkä eniten 1 ja 5, mutta kaikki nuo kyllä kiinnittävät huomion, ja 1 ja 5 tyyppiset kolahtaa parhaiten.
kyllä se naapurintyttö kuulostaa parhaimmalta :). ite oon kans aikalailla naapurintyttö (vaikka mulla ei olekkaan pitkä hiuksia tällä hetkellä). tykkään aikalailla tyttömäisistä tytöistä. mut edelleen mä rakastun persoonaan loppujen lopuks.<3 :)
  • 20 / 54
  • Amalgaamitanssija
  • 8.2.2012 0:01
Mää tykkään oikeestaan noista kaikista. Ite edustan ryhmiä 1-5 vaihtelevasti.
Ulkoisesti taidan tykätä feminiinisemmästä, mutta sellaisesta luonnollisen näköisestä. Tai poikamaisesta, ulkonäkö ei ole niin tärkeä.

Se mikä merkitsee on luonne, äly ja tieteellinen maailmankatsomus.
Kaikkein varmin tapa saada kiinnostus lopahtamaan on höpistä horoskoopeista tai jostain vastaavasta.
tyyppi 6 naapurintyttö tulee ekana mieleen, mutta se on niin tapauskohtaista, välillä joku siilitukkainenkin voi saada aikaan sydämentykytyksiä ;) ite *edustan sellasta sekatyyppiä, lihaksikas(ei kehonrakentaja ny sentäs mut kumminki) , miehinen ala, silti tykkään korkokengistä, hameista, meikeistä yms, ja sellainen rockhenkinen luontoihminen, outo sekasotku :P
Tää on aika vaikea, koska pidän vähän noista kaikista, paitsi toi kasi ei ole kyllä yhtään mun tyyppiä:P Eniten varmaan iskee 1, 3 ja 7, mutta mulle kyllä kelpaa aikalailla noi kaikki(paitsi se 8). Ite oon varmaan lähimpänä 1-tyyppiä:--)
Siis tämä on todella vaikea, koska en ole koskaan katsonut naisissani ulkonäköä luonteen ylitse, enkä aio vastaisuudessakaan. Lisäksi nämä tyypithän ovat hyvin karrikoituja, joten siksikin vaikeuttaa, mutta...

Jos olisi valittava, niin 7 olisi varmaan vähiten istuva omaan makuuni. Muuten oikeastaan toisen kauneus on hyvin suhteellista: joku iskee, ja joku ei. Pidän yleensä sekä naisellisemmasta että vähän maskuliinisemmastakin naismallista, en ole koskaan nostanut ulkonäköä juurikaan jalustalle. Itse olen hyvin tavallinen omasta mielestäni: pitkähiuksinen, meikkaan, käytän korkokenkiä ja hameita, mutta toisaalta saatan vetää jalkaanii lökärit ja sniikkerit ja lähteä ilman meikkiäkin liikkeelle. Silti minusta ei maskuliinista kyllä saa tekemälläkään :D
Eniten kiinnostavat 1, 4 ja 7, ulkoisesti. Persoona on enemmän tärkeä. Itse olen sekoitus 2 ja 3. :)
Kyllä se varmaan olis 1, 3 ja 7. Rupesin miettimään niin kyllä toi kakkonenkin on joskus ollut semmonen kiinnostava :3
Ite ehkä ulkonäöllisesti edustan tota ykköstä mutta itsevarma pois siitä, kiitos :D
ainiin, mutta en kyllä taida olla kovin poikamainenkaan.. on mulla hetkeni mutta kyllä se useimmiten menee sen tyttömäisyyden puolelle että kai mä sit oon jotain kolmosen ja ykkösen väliltä :D
Kyllä mulla olisi varmaankin tuo kakkonen, mutta hiljaisen voisi ruksia pois, sillä en usko että kukaan pärjää tälläisen papupadan kanssa olemalla hiljaa~ Silmälasit on kyllä ihana, hurrr, tarvitsi niitä tai olivat ne sitten tyylin puolesta. Ja jostain syystä itteäni lyhyemmät on varsin puoleensavetäviä. Molemmat ihastukset on minua n. 10-15cm lyhyempiä :3

Itse en varmaan menisi mihinkään noista kategorioista, meh. En tykkää laatikoida itseäni tyylillä "Yksi osa mene tonne, toinen tonne." Mutta niin no, äänekäs ja monesti sanoo ennenkuin ajattelee, hyperaktiivinen. Eli sitä miltei sietämätön-osastoa~
noh tuo 8 kuulostas kivalta ;) juu ja yleensä tykkäilen itteeni vanhemmista naisista. Lyhyet hiukset on kyl mun mielestä semmonen mistä ite tykkäilen naisilla ja en kyl kauheena kattele mitään "prinsessoja" sillä silmällä vaan tietynlaista miehisyyttä saa ihan reilustikki olla. Myös pikkunen hulluus on vaan hyvä asia ja pitää osata ihan kunnolla höpöttää mun kanssa kaikesta sekalaisesta :D Myös hieman "erikoiset" kasvonpiirteet herättää mun mielenkiinnon.
Itse olen sekoitus 1, 7 ja 8. Pitkähköt mustat hiukset, tummanpuhuvaa vaatetusta esim: bleisereitä, kauluspaitoja, herrainhattu, jotku kivat (usein tummat) housut, paljon asusteita (ketjuja, koruja, vöitä jne.) ja nahkatakki/pitkähkö villatakki. Mulla on suht hyvin näkyvät lihakset, etenki käsissä, rintakehällä ja vatsan alueella. Meikkaan kylläkin joka päivä mut se sopii vaan tyyliini niin hyvin!

Tyyleistä toisilla: jos on mua feminiinisempi nii se on ehdottomasti plussaa! Sanoisin et 3 ja 7 on ehkä varmimmat. Rokkitytötkin on aika siistejä jos ne on jossain määrin feminiinisiä. Fiftari ja psychobilly -tyylit on aika hot! Ja goottimimmit saa mut iha sekasi. Mut voin yhtä hyvi ihastua/rakastua vaikka "naapurin tyttö" tyyliseenki, se on nii yksittäistä ja riippuu ihmisestä.
Saisinko yhden itsevarman rokkitytön joka on myös määrätietoinen ja herkkä sekä puhelias? Ja oikeastaan ei se rokkikaan ole pakollista, löytyy sitä jo omastakin takaa. :D
Noista vaihtoehdoista kyllä kaikki... En vaan mahda sille mitään! 8)
Kaikissa oli jotain sykähdyttävää, mutta eniten tunteita herätti 1 ja 5. Pirteen energiset, pörröhiuksiset ja etenkin urheilulliset iskee eniten muhun, etenkin jos löytyy tunteikuutta, herkkyyttä ja henkisyyttä lisäksi :)
5 tai ehkä 6. Olen aina pitänyt naisellisista naisista (tällekin varmaan joku hieno sana olemassa). Ne ovat vain aika harvassa. :)
1, kaikista eniten.
Lisäksi olen kytännyt silmät kiiluen tyyppejä 3 ja 4...

Niin, mikä on erikoista tyypissä 4?
En osaa tarkalleen kuvailla, mutta sen tyyppiset ihmiset ovat heitä, joiden koko olemus ulkonäköä, puheita ja ääntä myöten piirtyy niin selkeästi mieleen, ettei tartte pinnistellä tai ponnistella antaakseen heistä kuvauksen toiselle ihmiselle.

Itse olen sekoitus tyyppejä 1, 2, 3 ja 4. Riippuu vähän päivästä. :)
Minua vetää puoleen tyttömäiset tytöt, jotka ovat rehellisiä ja lempeitä luonteeltaan ja tykkäävät pukeutua tyttömäisesti (tai naisellisesti). En pidä poikatukista tai poikamaisista tytöistä, vaikka ulkonäkö ei olekaan se tärkein. Ulkonäköön vaan ihastutaan ja sisimpään rakastutaan. Tätä ujoutta löytyy itseltäni sen verran, että "unelmatyyppi" olisi kaiketi positiivinen ja minua aavistuksen rohkeampi. Tunteellisuus ja ymmärtäväisyys suurta plussaa. :3
Apua! Mä en voi mitään, mut, kyl mä tykkään kaikista noista vaihtoehdoista! :3
Kunhan oikeasti tykkää toisesta, niin mulle ei ole mitään väliä mitä musaa kuuntelee tai miten pukeutuu :)
No ihan totta puhut Adrianne! Nopeasti sanottuna meitä aina kiehtoo jokin tyyli tai annamme vastauksemme vanhojen kokemusten perusteella, mutta ei sitä ikinä arvaa kenen kohdalla posket rupeaa äkkiä punoittamaan ja sydän hakkaamaan. :)
Kyllä tuo Miijon mainitsema poskien punoitus ja sydämen hakkaaminen, on tullut monesti itsellä vastaan, sellaistenkin ihmisten kanssa, mitä ei heti uskoisikaan! :D
  • 42 / 54
  • MarvelMisu-93
  • 17.12.2012 22:23
Mulla on tohon vaikee sanoo, ku katon aina luonnetta enemmän ku ulkonäköä. Sillä sehän on aina tärkein :) ..ainaki mun mielestä.
Jos pitää unelmien naistansa kuvailla, nii olis se ainaki puhelias, kiltti, herkkä, iloinen ja romantikko ;) Mulle käy sekä naiselliset kuin vähemmän naiselliset naiset :D

Itse olen omasta mielestäni 2,3 ja 6. Oon tälläne naisellinen silmälasipäinen ujohko kiltti tyttö, joka on hyvin puhelias oikeassa seurassa :D
Itse tykkään kaikenlaisista ja kaikenköisistä naisista. Miehekkäät on kivoja mutta vähän enemmän kallistun naisellisempien naisten puoleen. Itse olen kaiketi ryhmään 1 putoava hieman poikamainen tyyliltä ja mieleltä.
Aivan ehdottomasti 6. Pidän siitä että nainen on nainen. Toki piirteitä voi löytyä myös noista muista vaihtoehdoista, mutta pohjana toimii toi 6. :) Itsekään en ole siilitukkainen "jätkä", vaikka näen itsessäni jotain poikamaisuutta...
Vaihtoehdoista eniten tyyppiäni olisi 8, sillä tykkään poikamaisista/miehekkäistä naisista, mutta itse olisin ehkä eniten 6 :)
Itse olen sekoitus monesta (1,3,5,6 - tosin pitkät tummat hiukset, vaikka sielultani olen lyhyttukkainen) - ja tykkään naisellisista naisista, sielukkaista ja iloisista - hiukset voi olla lyhyen, pinkin, pitkän ja mustan väliltä. Tärkeintä että silmät tuikkii ja on tasapainoisen oloinen. Pukeudun itse toisinaan hyvin androgyynisti ja toisinaan taas hyvin naisellisesti, tilanteesta riippuen. Työni edellyttää hyvin pukeutumista. Heikkona olen 50-luvun pinup tyttöjen tyyliin ja itsekin tykkään joskus tälläytyä tyylin mukaisesti, mutta arkena olen aika sukupuoleton :)
Kaikki tyypittely ja lokerointi on lempiharrastukseni... Joku näiden yhdistelmä? 2 ja 3 olen itse, ainakin osittain. 7. liian synkkää..
Paras noista taitaa olla kaunis 6. =))) Jos siihen sekoittaa numeroita 1,3 ja 7, niin kyllä sekin viehättää. Luulisin, että kaikenmoiset kombinaatiot näistä toimii, kunhan ei oo liikaa sitä poikamaisuutta. ;) Eli rehellisesti sanottuna luonne ratkaisee, ei siinä tyylillä enää oikein siinä vaiheessa ole väliä kun naiseen rakastuu/ihastuu, kun kaikki mitä se sitten tekee on niin ihanaa ja kaikki miltä se näyttää on niiiiiiin kaunista. :) Itse olen sellainen sekoitus jossa 6 on maustettu 1:llä ja 3:lla ja vähän 2:lla.
5. ja 2. ehkä vähiten mieleen mutta ei niissäkään mitään vikaa :) Useimmiten ihastun persoonallisiin (luonteeltaan) sekä myös kasvoiltaan persoonallisiin naisiin. Valitettavan usein ihmiseen ei kerkeä tutustumaan vaan ihastuu vaan ulkonäköön ja joskus luonne onkin ihan eri mitä on ajatellut.
Mulla ehk sekotus 4,5,6 ois sellanen :D ja ite oon kai 1 ja 4 sekotus x)
Tykkään poikamaisista eniten, ehkä se 1+8. :) Ite olen femme ulkonäkösesti mutta luonteelta poikamainenkin.
toi 6 kiinnostais. itte oon enemmä tommone ykköne.
mulle saa ilmotella jos oot tommonen kutonen ja toi ykköskohta nappaa!
Eniten kolahtaa sopivasti "poikamaisemmat" ja urheilulliset tytöt. Ei tarvi olla mikään ammattiurheilija, mutta tyttö joka pitää itestään huolta....
Itse oon kolmekymppinen 6-naapurintyttö, vaikka oonkin suhteellisen kovassa duunissa ja olen taiteellinen... =)
Eikä yhtään haittais vaikka niistä naapurintytöistä tykkäävät laittais viestiä...
Muuten en oikein osaa määritellä, mutta ehkä tuon kasin voisin jättää poies. Muutenkin mielummin olisi ehkä kivempi sellainen vähän adrogyynimpi kuin ihan ääri feminiininen/maskuliininen tyttönen, kun itekkin oon vähän adrogyynimpi tapaus (Numero 5 on noista lähimpänä mua). Mutta kokonaisuus/päänupin sisältö sen loppupeleissä ratkaisee.