Pelottaa lähestyä^^

  • 1 / 4
  • Mirri
  • 20.5.2011 14:44
Alkukeväällä tutustuin yhteen ihanaan tyttöön yhteisen projektin merkeissä!!!!:) Projektiin osallistui muitakin, eikä me koskaan tämän tytön kanssa erityisemmin puhuttu mitään henkilökohtaista jotain perus small talkia, mutta hänen persoona kiehtoo minua älyttömästi ja haluaisin tutustua häneen lisää! Hän on tulinen oinas; itsevarma ja määrätietoinen, sujut itsensä kanssa ja ah kuinka karismaattinen <3 + vaikuttaa hyvin avoimelta ja vapaamieliseltä:) minkä perusteella hän voisi olla ok tämän jutun kanssa. :D Itse olen maamerkki neitsyt ja aika ujo aluksi uusien ihmisten seurassa; varsinkin tämän tytön seurassa menen helposti lukkoon... :D Oinas ja neitsyt ei kovin hyvä kombinaatio kuulemma tss :DD
Projekti valmistui vähän aikaa sitten, eikä me olla kummemmin nähty sen jälkeen. Kerran piti mennä baariin projektiporukalla, mutta se sit vähän jäi.. Ja me myöskin liikutaan aika eri piireissä.
Omistan hänen numeron kylläkin ja ollaan fb kavereita. Tosin harvemmin hänellä on aikaa puhua siellä, kun olen joskus mennyt puhumaan hän on aina menossa jonnekkin, aktiivinen kun on. Haasteena taitaa olla se, miten voisin saada hänen huomion ja intrigoida häntä :D hänellä on paljon kavereita ja hän on hyvin sosiaalinen, enkä siis tiedä for sure onko hän kiinnostunut tytöistä, mutta en mitään vakavaa esim. seurustelua haluaisikaan jotain flirttiä ehkä yms ;)
Enhän menetä mitään, jos suoraan puhun hänelle, mutta en tiedä riittääkö rohkeus ^^ Joten jotain vinkkejä olis tosi kiva saada :) ps. en ole aiemmin ollut kiinnostunut tytöistä, mutta kun tapasin hänet maailma kellahti ylösalaisin! o.o

~pps.Ollaan molemmat noin parikymppisiä hän on vuoden nuorempi :)
Et todellakaan menetä mitään, jos puhut suoraan! :) Kertomasi perusteella hän varmasti osaisi suhatuuta, eikä asia vaivaisi sinua enää...
Niin että miusta suora tapa on aina paras tapa... (Tosin pari kertaa olen mennyt tyrimään, mutta en koskaan tilanteessa jollainen snulla on nyt.)
Kerää vähän rohkeutta ja puhu - puhuminen auttaa aina. :) Kun uskoo, että pystyy johonkin ja ennen kaikkea päättää niin, ei ole olemassa estettä, jota ei voisi ylittää. :)
  • 3 / 4
  • bellabambino
  • 21.5.2011 12:11
voi kuulostaa ihanalta. itse olen kans herkkä ja pidän vahvoista tytöistä. herkkyys on myös voimaa ;)
  • 4 / 4
  • Mirri
  • 21.5.2011 13:13
Kiitos neuvosta!:)) yritän kerätä sitä rohkeutta jostain mmmh :D