Haluaisin tutustua bi/lesbo naisiin

Hei

Olen bi naikkonen Porista. Haluaisin tutustua bi ja lesbo naisiin. Olisi kiva saada keskustella samanhenkisten ihmisten kanssa. Voit olla paikkakunnalta tai muualtakin maailmalta. Olen itse 28v ja vasta muutama vuosi sitten asiaan herännyt.Olen vahvasti kiinostunut naisista kokemukset ovat vielä vähäisiä, mutta halu on VALTAVA:) On vaikea lähestyä samanhenkisiä, kun ei tiedä mistä teitä löytää. Ehkä täältä löytyisi mukavaa seuraa. JA HUOM!!! olen bisse, mutta en takinkääntäjä enkä halua missään nimessä keskustella miehistä:) vaan naisista ja naisten välisistä asioista. Toivottavasti täällä on päästy yli bisse ennakkoasenteesta?
  • 2 / 5
  • rokkari
  • 17.5.2011 20:55
Moro, LeBi83! :)
Miulla on "vähän" teknisiä ongelmia nettitikun kanssa, mutta toivottavasti saat nyt tämän vestin.
Kirjoitit: "...Tutustua bi ja lesbo naisiin... Keskustella... muutaltakin maailmalta..."
Mie olen Joensuusta ja (kohta) 21v lepakko. En tiedä, miten hyvin lepakkolaaksossa on päästy yli bi ennakkoluuloista, mutta miulla niitä ei ainakaan ole. :)
Ästh... Mie olen kauhean huono aloittamaan keskusteluja, mutta ehkä sie haluat lähettää viestiä takaisin niin että miekin osaisin sanoa jtn enemmän. Yleensä olen oikea suupaltti (varsinkin parin paukun jälkeen). Ai niin: Toivottavasti ei tuo meidän ikäero haittaa... :)
  • 3 / 5
  • Naana81
  • 18.5.2011 16:03
Heissan!!!

Tervetuloa vaan joukkoon ja Bi minäkin mutta aivan täysin samoilla svääreillä kun sinäkin:)
Joten jos juttu seuraa kaipaat niin ei muuta kun viestiä tulemaan:)
pistätkö Naana mulle sähköpostia tulee. tuo viestin kirjoittaminen takkuaa. Ei annna kirjoittaa kuin muutaman merkin henk koht viestiin.