yhden yön juttu --> ihastuminen?

  • 1 / 1
  • corazon
  • 2.4.2011 23:07
Heippa!

en nyt tiedä olenko edes oikealla keskustelualueella, mutta ajattelin kysellä täällä hieman neuvoa pikku naisongelmaani.

Tapasin muutama viikko sitten erään tytön, ja viikko ensitapaamisen jälkeen päädyimme harrastamaan seksiä, humalassa. Kyseessä oli ensimmäinen kertani naisen kanssa, eikä hänkään ollut aikaisemmin ollut naisen kanssa, joten koko touhu oli melkoista säheltämistä. Aamulla hän lähti melko vikkelään, mutta juttelimme myöhemmin ja sovimme että olemme ystäviä tapahtuneesta huolimatta.

Nyt viikon kuluttua tapaamisesta olen kuitenkin huomannut, etten saa tyttöä pois mielestäni. Ajattelen häntä taukoamatta ja kaikki tuntuu muistuttavan hänestä. Suunnittelen tahallaan menoni niin, että sattuisimme samaan paikkaan samaan aikaan, ja pyörittelen mielessäni mahdollisuutta uudesta yöstä hänen kanssaan. Tuntuu, että vaikka olen tuntenut hänet vasta lyhyen aikaa, olen korviani myöten ihastunut, ja haluaisin jonkunlaisen suhteen hänen kanssaan. Hänen tunteistaan en ota selvää, hän kuitenkin flirttailee ja kiusaa minua tahallaan. Hän on myös lähtemässä pois parin kuukauden kuluttua hänen työsuhteensa päätyttyä kaupungissani.

Mietin siis, olenko todella typerä halutessani olla hänen kanssaan? Ja miten saisin itseni unohtamaan hänet? Enkä viitsi asiaa häneltä kysellä, sillä en kuitenkaan välittäisi hankkiutua eroon ystävyyssuhteestani hänen kanssaan. Olisiko järkevintä vain antaa olla ja ehkä vältellä vähän aikaa koko ihmistä vai kenties yrittää puhua asiasta hänen kanssaan? Ja entä jos hän on halukas seksisuhteeseen? Tuntuu että sellaiseen sitoutuminen vain särkisi sydämeni sitten kun hän lähtee pois.

Järki vai tunteet?