Kavereita Pirkanmaan/Tampereen/Nokian alueelta?

  • 1 / 3
  • bellabambino
  • 30.3.2011 1:35
Mulla on elämä melkosissa muutoksissa tällä hetkellä, vanhat ihnmissuhteet on pakko päättää kun eivät toimi, monenlaisia ongelmia joista pahin ahdistus sosiaalisissa tilanteissa, syynä pari traumaattista kokemusta.
Pitäisi siis aloittaa ihan "uusi elämä", ja enemmän omannäköinen.
Lesbo/bi kavereita mulla ei oo koskaan ollu. Ja niitä on kaivattu.
Joten nyt vihdoinkin olisi todella mukavaa jos tätä kautta löytyisi vaikka useampikin kenen kanssa viestitellä, ja tietenkin mielellään joskus tavata.
Voin luvata että musta saa hyvän ja uskollisen ystävän. Olen ihan aidon hyväsydäminen, ja aika herkkäkin. rakastan musiikkia, taidetta, teatteria ja melkeinpä ihan kaikkia lajeja/tapoja ilmaista itseään. Olen ajatellut aloittaa tankotanssin tai jonkun muun tanssiharrastuksen, ja näyttelemistä haluaisin myös kokeilla, kunhan löytyisi paikka missä sitä harjoitella...
Täytän pian 19. Kaipaisin varsinkin ihmissuhdetta jossa toinenkin osapuoli nauttii kypsistä, pitkistä ja syvällisistä keskusteluista. Tunneälykkyyttä arvostan myös. Tulisin myös mielelläni mukaan porukkaan/porukoihin jolla voisi käydä yhdessä ulkona.
s-posti on bellabambino@hotmail.fi
  • 3 / 3
  • Kätsy
  • 16.4.2012 19:11
Tiiän tunteen, kun ittelläkin meni tosi moni ihmissuhde "remonttiin" ja poikki vaikkakin jo tossa viime vuoden puolella. Mullakin on tässä vähän tällänen "uuden elämän" alottelu menossa nyt ja uudet ihmiset olisi tervetulleita.
Eli siis olisi kiva löytää joku jonka kanssa eka vaikka jutella netissä ja sit myöhemmin tavatakin. Oon 17-vuotias biseksuaali tyttö täältä Tampereelta. Mulla on periaatteena, et aattelen kaikista hyvää kunnes ne itse todistaa toisin, jaksan kuunnella ja jutella kaikesta enemmän tai vähemmän järkevästä, musiikki ja taide on tällä hetkellä mun elämäni suurimmat rakkaudet ja niiden parissa tulee säädettyä kaiken näköstä. Tykkään pitkistä, syvällisistäkin keskusteluista ja asioista väittely on kivaa aina välillä. Mulla on aika vahvat mielipiteet, mutta pystyn keskutelemaan ja ymmärrän usein miksi joku muu on eri mieltä ja se on ihan fine.
Viestiä saa laitella, jos kiinnostuit ja sähköpostinkin annan, jos haluut.