Virtsausongelmat pisuaarilla

Onko muilla ongelmia virtsata pisuaarilla julkisessa vessassa?
Ei sillä että alkais seisoon, vaan siitä ei vaan yleensä tule mitään .
Pakko mennä pöntön puolelle.
Joo, mulla on toi ongelma myös. Tosin mulla on muitakin ongelmia ihmisten suhteen. En esim. voi nukkua edes puolituttujen kanssa samassa huoneessa, tai en voi nukkua julkisilla paikoilla kuten junassa. Musta tuntuu, että se liittyy siihen et mielestäni ihmiset on jotenkin epäluotettavia ja friikkejä. Parempi pitää vähän etäisyyttä ihmisiin.
Mullakin oli nuorempana sama ongelma, mutta jotenkin se on iän mukana lientynyt. En vieläkään kovin mielelläni käy laareilla, vaan valitsen eriön, jos sellainen löytyy, mutta pissan sentään saa tulemaan näin aikuisena miehenä :)
  • 4 / 25
  • Pasiset kuikat
  • 22.8.2005 8:37
Juu toi virtsausjuttu on aika yleinen ongelma nuorilla miehillä. Itsekin poden sitä. Kyse on virtsarakon sulkijalihaksen liian herkästä toiminnasta. Laita vaikka googleen hakusanaksi "shy bladder".
Minä nukahtelen busseissa ja piseksin puolseisaaltaani akkaporukassa rymyämässä ollessani. Mutta minua inhottaa syödä työkavereiden nähden. En ikinä menisi treffeillä ulos (tai sisätiloihin) syömään. Laskevat suupaloja kuitenkin. Mutta tosiasiahan on että muija ei saa olla ahne. Itse pyrin kohtuuttomuuteen kaikissa toimissani. Onko miehille muuten kunniakysymys kusta seisaaltaan? Siis että tosimies ei istualtaan pisi, se on akkojen ja kakaroitten hommaa?
En ole koskaan virtsannut seisaltaan, ja kukaan sivistynyt mies ei niin teekään, sanokoot sikaperseet mitä vaan!
Mieheksi minut on kasvatettu ja mies olen fyysisiltä niinkuin henkisiltäkin arvoiltani sekä ominaisuuksilta, joten seisten kehoni kuona-aineiden poistaminen, on aivan luonnollista vertikaalisessa valveilla oloasennossani. Ns. "Sikamieheksi" se ei tee minua, itseni eikä ympäristöni mielestä, miksipä se tekisikään. Kukin, rahvaan tavoin sanoen, kuskoon tyylillään niinkuin itselleen sopii kunhan kusee ettie jää kusi päähän.
Ei se ketään enempää tai vähempää mieheksi tee, teki tarpeensa miten haluaa missä ja milloin vain. Kukaan ei todellakaan ole kiinnostunut toisten ulostamisesta, ainostaan vain sellaiset marginaaliset ihmisryhmät, joilla on siihen liityen jokin fetissinomainen viehtymys mielessään kummittelemassa.
Ja niin... totta tosiaankin, tietysti myös ne penisfiksaantuneet miehet joiden pitää esitellä/vertailla omaa ulkoista sukupuolielintään, toisten miesten vastaavan ulokkeen kokoon.
  • 9 / 25
  • sänkipää
  • 5.10.2005 0:18
halveksin sellaisia jotka eivät uskalla rohkeasti kusta lorottaa pisuaariin. vain kanahomot tai pikkupippeliheterot menee kuselle pytylle kuin naiset. yhdessä kuseminen on male-bondingia... juodaan kaljaa ja kustaan ristiin ja puhutaan vituista jos sattuu hetskujätkän kanssa olemaan.
"kustaan ristiin"

Vaikken uskovainen olekaan, tuota en sentään rohkenisi tekemään :)
Kyllä mä voin pisuaarilla käydä.
En vain pidä siitä, että joku herra henkilö siinä vieressä
alkaa tuijottomaan mistä mä pissaan ja sitten keskustelemaan
sen kanssa. Jos on jotain asiaa sitä puhutaan baarin puolella tai
ainakin katsotaan silmiin, ei siihen.
Jos se vierusherrasi ajattelee sillä, (ja normaalisti katsotaan silmiin jotka sijaitsevat lähellä ajattelukoneistoa,) se loogisesti katsoo sinun siihen?

Mutta se siitä.
Keskustelu tuon yksisilmäisen nahkahuppuisen diktaattorin kanssa on kyllä varmaan aika yksipuolinen kokemus kaikille hra-tuijottelijoille. Harvoin itsekeskeiset Valtiaat alentuvat puhuttelemaan heitä palvovia alamaisiaan. Tosin joskus nämä nukkehallitsijat hieman nyökkäävät osoituksena että ovat kuulleet heitä palvovien herrojen nöyrimmät tervehdykset, saattavatpa jopa tervehdyksenä heilauttaa hieman löysää olemustaan, tuota pöhöttynyttä vallan marinoimaa lihaansa.

Parempi olisi kuitenkin alamaisten herrojen vain tyytyä reippaaseen käsitervehdykseen ilman sen kummempia turhia smalltalk jorinoita kun siinä tilanteessa kuulee jo muutenkin löysää lorinaa. Siitä ne Pissaavat-Laurit kyllä enemmän tykkäävät totalitäärisen homohallintonsa puitteissa.
Baarin puolella ei kyllä kannata ottaa katse- eikä muutakaan kontaktia, jos on jotain sanottavaa tyrannimaiselle Siittimelle. Se voi aiheuttaa autoritäärisissä tyranneissa hämmennystä tai jopa suutahtamista, jos rahvas alkaa puhua tällaisen megalomaanikon sepalukselle. Hoviväen hyviin käytöstapoihin kuuluu kyllä, että kannattaa ottaa tarkistava katse, jos toinenkin sekä terskan- ja perseensilmään ettei vain tule puhuttua vahingossa ihan läpipäiselle tapaukselle, sellaiselle henkilökulttiaan ylläpitävälle homohovin horottelijalle.

Penis-diktaattorit ovat huolehtivaisia omasta julkisuuskuvastaan ja näkevät suurta vaivaa näyttääkseen itsensä pystypäisinä, suurina ja hyvänkokoisina hallitsijoina. Siihen manipuloituun julkiseen kuvaan ei sovi hra-tuijottelijoiden luomat arvioivat katseet kurttuiseen nahkaviittaansa kietoutuneeseen tyranniin. Monet penis-diktaattorit peittävät itsensä nahkaan korostaakseen salaperäisyyttään.
Useissa tapauksissa penis-diktaattorin pystyyn nostattama monumentaalisen omakuvien toteuttamiseen käytetään tehokasta omalähtöisen propagandakoneiston karttuista kättä ja usein lähes uskonnollisia mittakaavoja saavuttavaa gaykulttia. Useimmiten tällaiset gaykultit näyttävät ulkopuolisista hyvin silmiinpistävältä, esimerkiksi homon itsensä pystyttämät diktaattorin monumentaaliset omakuvat kaikessa veistosmaisuudessaan.
Valikoiduissa tilanteissa, jolloin nuo valtaapitävät Elefantti Elimet ovat parhaimmillaan ja edukseen oikein, heihin liitettyjen naivistisien pyhimyskertomusten veroisina, sallitaan joskus siittimen alaisten ihailevat katseet. Herra henkilöiden pitää siis tyytyä osoittamaan sallittaessa palvontansa Suurta Siitintä, tuota kaikkien miesväen hänen korkeuttaan, elinikäistä pervopalvonankohdetta, seksimarsalkkan Suurta Sauvaa, tri.Outolempeä, kaikkien suiden ja peräreikien Herraa, sekä Svecia-monarkian valloittajaa Suomessa yleisesti ja etenkin Helsingissä.

Suuret Siittimet turvautuvat ratkaisevasti henkilökohtaiseen siittimeensä eivätkä pieniin peniksiin.
Siitindiktaattori ei välttämättä halua katsoa toista siitintä ja ei välttämättä salli hra tuijottelijoille oman onnensa luomista. Tuloksena on, että diktaattorin itsekkyys usein jättää tyydytyksen saamatta.
Useimmat ei-niin-Suuret siitindiktaattorit asettuvat valtaansa vain sen päättämällä siitä itse. Monissa tapauksissa tämä on yleistä omanarvoltaan heikkojen miesten tai muuten itsestään epävarmojen pieni kokoisten miesten keskuudessa. Tällaisissa tapauksissa on aika helppoa organisoituneelle ei-niin-Suurelle Siittimelle ottaa valta siitä kuka saa ja ei saa palvoa häntä.

"Yksisilmäjärjestelmä"-diktatuuri ottaa muiden miesten suuruuden huomioon pienuudessaan keskittämällä vallan enemmän tai vähemmän ideologisesti vain omalle homogeeniselle silmälleen, usein siinä määrin että muiden suorittamat silmäykset määrätään paheksuttaviksi. Kuuluisimpia monopolistisia silmiä ovat Kansallisseksuaalisen Seksin homoväenpuolue, Fistingpuolue ja Kulli puolue monissa eri maissa. Tom of Finland-teorian mukaan penisdiktatuuri voi olla kollektiivinen, kokonaista miessukupuolta edustava, penisproletariaatin diktatuuri. Siinä homot luovat Sateenkaariperheen, jossa usein yksi perheenjäsenistä perii paikan siitindiktaattorin erektiohäiriöiden ilmetessä.
Kiitos kaunis edelliselle kirjoittajalle, yöunet meni kun hikotuttaa ja naurattaa, tuollaisen älykön kun löytäisi stimuloimaan unettomia öitään....
mun mielestä kusella käyminen ja paskantaminen on mun oma asia enkä halua vessaan itsensä paljastajia / munan heiluttajia. tirkistely on myös törkeätä. vessahomot ovat lajityyppi sinänsä. mua se ei kiihota.

en ymmärrä, miten pisuaarilla käyminen/käymättä jättäminen liittyy miehekkyyteen?

mulla on normaalinkokoinen muna ja on normaalia jos ei halua näytellä/ vertailla sitä. miks sellaista tekiskään.

sitten 1 ryhmä ovat nämä, jotka alipainepumpulla tai jopa pölynimurilla yrittävät suurentaa munansa kokoa.

suomalaiset vessat on rumia ja ankeita ja ahtaita ja kaakeloituja ja yleensä harmaita

jotakin outoa on niiden sijoittelussa: yleensä niitä saa etsiä kaupungilla käydessä ja sitten ne on laitettu sillä tavalla ja niin huonosti et vessan vetäminen kuuluu esim.kahvilan puolelle asti- ihan pervoa!

mistä tää kertoo?

vessan nimi on MUKAVUUSLAITOS. mitä mukavaa on käydä vessassa, kun ne on karmeita, epäsiistejä karsinoita.
MIEHELLÄ on muna, MIES on ylpeä kyrvästään ja ei häpeä huutaa maailmalle, että mulla on kyrpä!
naisilla ei ole....
lesbot ovat katkeria ja kateellisia munattomuudestaan.
MIES antaa ja ottaa arrogantisti kyrpää...ja tuijottaa pisuaarilla röyhkeästi toista oman arvonsa tuntevaa kyrpää.

:-)
Pisuaari ei tosiaankaan enaa liity miehisyyteen. Naisten pisuaari kun on nimittain keksitty...
  • 20 / 25
  • Tosijätkä
  • 10.10.2005 10:40
Mä kusen seisaaltaan. Sehän on normaalia. Himassa myös. Vai mitens te sitten kotona kusette? Tätä sanoi yks lääkäri: seisaaltaan kuseminen on parempi homma kuin pötöllä istuminen (vrt. naiset).
Mä kusen kotona ja muissa siisteissä vessoissa istuen. Ulkona kusen seisten. Ravintoloissakin lorottelen mieluummin seisten pisuaariin.

Syyt ovat selkeät: törkyisessä vessassa en viitsi istua. Kotona taas istun, koska olen niin laiska, että käytän senkin ajan mieluummin istumiseen ja tuumailuun kuin tarkkaan sihtaukseen, että osuisin pelkästään reikään enkä reunoille. Mulla kun on noita jalkoja siunaantunut niin pitkälti, että ihan lähellä se pöntön suu ei ole. Olisipa kotona seinässä ränni, niin kusisin siihen! Pöntölle istahtaminen on siis mulle helpompi, siistimpi ja näppärämpi tapa. Enkä koe sen takia olevani vähemmän mies.

Siitä muuten lähtee aika ärsyttävä ääni, kun poikakamuni kusee suoraan pöntön veteen! Se ylittää usein vitutuskynnyksen, kun on vitutusherkällä päällä. :) Varsinkin jos olen jo mennyt nukkumaan.
Joo, mä en kanssa ymmärrä, miksi joidenkuiden hemmojen pitää väkisin lorottaa sinne keskelle pöntön vettä ja pitää kamalaa lorinaa. Eikö sitä voi hiukan ohjata sinne laidoille?
"Joo, mä en kanssa ymmärrä, miksi joidenkuiden hemmojen pitää väkisin lorottaa sinne keskelle pöntön vettä ja pitää kamalaa lorinaa. Eikö sitä voi hiukan ohjata sinne laidoille?"

No ei, koska sitten pisaroita roiskuu helposti myös pöntön reunoille (yök).
  • 25 / 25
  • Siisti-mies
  • 11.10.2005 12:14
Yök-yökkistä! Omassa kodissani, sukulaisten ja tosi siistien ystävieni luona istun minäkin. Siinä voi miettiä kaikenlaista mukavaa. Jos on ulkona, vaikka kahvilassa, ravintolassa, kaupassa, elikkä yleissä wc:ssä aina seisten. Istuminen ei tule mieleenkään, enkä edes halua ajatella asiaa. Ex-mieheni alkuaikona lorotteli myöskin seisten. Iltapesulla jätti aina wessan oven auki ja se ääni! Toinen asia oli seisten lorottamisen jäljet. Vaikka kuinka yrittää osua pytyn keskelle niin pisaroita lentää pytyn reunoilla ja lattialle! Parin päivän jälkeen näkee jo lian pytyn reunoilla ja lattialla, yäk! Annoin ex:lle siivousrätin ja komensin wessaan siivoamaan. Siihen loppui lorottaminen seisaaltaan.