Ville Valo tatuoi perseeseensä sanan

  • 1 / 25
  • miesmies
  • 12.7.2005 14:05
Se sana oli " n` idiot"

Onko tämä samanlainen vitsinomainen herja homoille, kuin erään entisen kansanedustajan "exit only"?
Päitisikö siihen- siis VV:n tatuointiin kuten tuohon Halmeen "exit only" tatskaan myöskin tuo "kiihotus kansanryhmää kohtaan..." ;)

Ihan sama mitä kukin mihinkin tatuoi. Tosin täytyy muistaa, että on olemassa edelleenkin kulttuureja, joissa tatuointi merkitsee vankilassa ollutta henkilöä.
Venäjäksi "idiot" voi olla "idiootti", jos se on kirjoitettu idiot, tai "menee/tulee/kulkee", jos se on kirjoitettu idët, eli d:n ja t:n välissä on ns "jo", jota joskus näkee translitteroitavan suomeksi/englanniksi muodossa idiot. Kielitieteellinen translitterointi olisi idët ja suomen mukainen idjot.
Miksi ihmeessä Ville Valon tatska olisi mikään herja homoille???
Ja piruako meille kuuluu, mitä Ville Valon perseessä lukee? :D

Ei kai tuon privaatimpaa paikkaa ole omalle mielipiteelleen oman pymppynsä käytöstä.
  • 8 / 25
  • miesmies
  • 13.7.2005 22:42
Ei se kuulukaan kenellekään, mutta miksi se piti olla lehdessä ? Jos julkisuuden henkilö eli julkkis itse kertoo tällaista toimittajalle, niin miksi hän sen tekee ellei se ole tarkoitushakuista? Toimittajalle kerrotut asiat menevät yleensä lehteen, joten se ei ollut sattuma eikä varmaankaan harmiton vitsi, joksi sitä ehkä luulisi.

Tunnettu tosiasia on, että monet HIM:n ihailijat ovat homoja ja se varmaankin voi johtua a) sekä musiikista b) että V.V. androgyynistä imagosta.

Voi sitä kysyä, miksi V.V. on yht`äkkiä heittäytynyt homofoobiseksi, koska luomallaan imagolla hän on saanut menestystä.
Minäkin voisin muuten laittaa samanlaisen tatskan ahteriini, sillä en pidä peffaseksistä (minä bottomina) yhtään. Ja olen silti aivan umpihomo.

Etsikääpä nyt niitä draaman ja hyperventiloinnin aiheita muualta - vaikka vähän isommista asioista. Tää on jo kaakatuksen huippu mielestäni.

Tai noh... kirjoittelenpa itsekin tähän ketjuun, joten samaa kaakattavaa sakkia taidan olla minäkin. :-)
Kyllä mä ainakin Villee panisin vaikka tatuointi tarkottais mitä, vaikuttaa piukkapeppuiselta kundilta,,, ja selllaselta että varmaan tykkäis saada kunnolla...
"Voi sitä kysyä, miksi V.V. on yht`äkkiä heittäytynyt homofoobiseksi, koska luomallaan imagolla hän on saanut menestystä."

Tätä kysyi jo joku muukin, mutta missä vaiheessa V.V on heittäytynyt homofobiseksi? Ei tuosta tatuoinnin tekstistä ainakaan voi sellaista päätellä.

Miksi homot näkevät aina KAIKESSA jotain syrjintää ja homovastaisuutta?
"Tunnettu tosiasia on, että monet HIM:n ihailijat ovat homoja ja se varmaankin voi johtua a) sekä musiikista b) että V.V. androgyynistä imagosta."

androgyynista imagosta? öh, mites tämä ilmenee herra valossa?
Ja minä kysyn mitä väliä? Eikös se musa ole sitten se tärkein pointti, ei se mitä Herra Valon persiissä lukee.

Kyllä homot taas hakemalla hakevat asiaa mistä voisi provosoitua.
Voisko joku valaista, että mitä homofobista tai ylipäätään homoihin liittyvää tuossa tekstissä on?
Tuskin biseksuaali Valo itseään tatuoi vain homoille vittuillakseen.

Paras tatuointi ikinä oli kyllä tällä yhdelläkin salarakkaalla, joka sitä englanninkielistä täysin väärinkirjoitettua löperrystään oikein lehdessä esitteli.
Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa, niinpä.
Niin, kun ei oo homofoooobista valttamatta ollenkaan, kuten heitin aiemmassa viestissa tanne.

Kun kerran voi tarkoittaa paikkaa, johon menna.

Tasmennan, koska paikalla on ainakin yksi kielipoliisi:
venajankielen verbia 'menna' kaytetaan venajankielessa myos substantiivina: 'paikka mihin menna'.
Translitteroituu englanniksi, Mr. Valon ensisijaisella esiintymiskielella, muotoon 'idiot'.

Mun mielesta aika hauska idea, ja mukavaa kun taallla keskustellaan nainkin kattavasti tallaisista _tarkeista_ asioista...
Anteeksi vaan, mutta Ville Valo on vakiovieras Lost and foundissa ja DTMssä nähty bailaamassa. Tuskin hänellä on mitään homoja vastaan, päinvastoin luulisin;)
Ok, saahan sitä juttua vääntää mistä vaan, eikä sillä ole väliä onko jutussa mitään järjellistä. Valon perseessä saa lukea ihan mitä vaan,
ei se Valoa himmennä.
On se Valo vaan aika akrobaatti, jos on kerran itse tatuoinut perseeseensä sanan. Voisi kuvitella, että olisi pikemminkin tatuoittanut sen jollakulla muulla, mutta noinhan tossa otsikossa sanotaan :)
en halua nähdä ville valon persettä.....ja onneksi ei tarvitsekaan, HEH, HEH!