lepakot

  • 1 / 44
  • tribadi
  • 17.11.2004 22:37
hei!
kuinkas moni lepakko on jo löytänyt tiensä lepakkolaakso.net:iin? aivan loistavaa että meidätkin huomioidaan. *kiittää* :) toivottavasti saadaan elämää sivuille... keskustelua ja käyntikortteja... *odotellessa*
Miekin iloisesti yllätyin näistä sivuista. Kivaa et joku jaksaa lepakoillekin omat sivut värkätä :). Toivottavasti mahdollisimman moni löytää tänne tiensä ja saadaan hedelmälliset keskustelut aikaan... :)
Minäkin löysin tieni tänne. Kiva, kun Ranneliike sai "siskon". Ja tuo Lepakkolaakson logo saa minut hymyilemään. =P
  • 5 / 44
  • Atsimuutti
  • 20.11.2004 8:41
Yes! Löytyi.Kiva! Täytyypä aina välillä vilkuilla tänne.
minäkin löysin! aika miesvoittoselta teksteissä näyttää mut eiköhän me tänne mahduta ^o^
  • 7 / 44
  • Misemono
  • 3.12.2004 11:52
Ja minä kanssa. :D Pitäisi vielä tästä rekisteröityä, saavuin paikalle vasta parisen minuuttia sitten.
  • 9 / 44
  • JaquelineNatla
  • 23.1.2005 17:51
Ja minä pyrähdin paikalle äsken^^ Itseasiassa kävin joskus näillä sivuilla ja viime yönä näin unta paperilepakoista ja siitä muistin tämän paikan ja rekkasin itseni sisälle:)
minä lepakkoinen löysin tänne myös! *ilmoittautuu iloisena joukon jatkeeksi* :)
Nyt vasta huomaan, että ranneliike ja lepakkolaakso jakavat yhteisen keskustelufoorumin. Ihmettelinkin, miksi ranneliikkeessä joku kirjoitti löytäneensä "tänne lepakkolaaksoon".
Ekaa kertaa itekkin paikal.Ja hiukka hämmästyin keskusteluaiheit.Nythä se selvis jos tänno homot vallottanu mix puheen aiheena o "sen" koko.
Täytyy minunkkin itsestäni teille ilmoitella. Eli ei näitä sivuja ollenkaan turhan takia pystyssä pidetä. mielenkiintoa meidän naisten taholtakin nettisivustoihin riittää.
Kuukauden verran jo täällä ja hyviä keskusteluja tullut jo vastaan. Lisää aktiivisuutta kehiin ja hyviä aiheita, lupaan osallistua. Huiskutus kaikille ja aurinkoa :)
Yksi lepakko lisää ilmoittautuu :). Parisen viikkoa olen vasta pyörinyt täällä. Hyvät sivut!
täällä! En ihan lepakkona... mutta tyttöihin rakastuvana tyttönä... =)...joo. Olen ollut rekisteröitynyt jo pari kuukautta. Luulin että täällä olisi vain naisia mutta erehdyin. Ei se mitään, todella antoisaa keskustelua! Haleja kaikille
Täällä myös yksi :) Pyörinyt täällä jotai kolmisen kuukautta silloin tällöin. Kesällä sitten enemmän :)
Joo täällä olis kans yks :) Huomasin kans et täällä taitaa silti olla enemmän miehiä kuin naisia.... :)
Hienosti löydetty perille ja jopa osasin IHAN ITE rekisteröityäkin!!!!
moi

löysin itseni tänne yli puoli vuotta sitten tämä on hyvä sivusto ja ihanaa että tämä uudistui. odottelinkin sitä jo kovasti =)
Kas kummaa olin vuoden käymättä netissä ja fläppärin avatessa seikkailin tänne"wirn"
Löysin tänne pari päivää sitten. Kiva, kun lepakoille on Sapfo-listan lisäksi tällainenkin kanava.