Naisellinen nainen

Hei. Olen naisellisena lesbona törmännyt ikävään ongelmaan. En taida edes homobaareissa tulla tunnistetuksi lesboksi, saan poikamaisilta tytöiltä lähinnä halveksuvia katseita, mitä sä täällä teet fag hag -tyyliin. Se
ei sinänsä haittaa, sillä itse olen kiinnostunut naisellisista naisista, kuten minäkin olen. En vain ole törmännyt yhteenkään. En tule itse tunnistetuksi, eikä gaydarini oikein toimi... En varmasti voi olla kaupungin ainoa naisellinen lesbo, missä ne kaikki piileksivät ja miten tehdä selväksi, että minäkin olen? Sateenkaarilippu takataskuun? No thanks...
  • 2 / 15
  • Pikkunen
  • 11.7.2005 10:51
Juu niin se vaan ikäväksemme menee, itsekin olen aikas naisellinen tyty, tosin tyttis sitten taas ei..
mutta kyllä katseistakin jotain voi lukea, että on oikeesti niistä tytöistä kiinnostunut, kuhan vaan löytyisi niitä naisellisia tyttöjäkin.
musta on rikkaus kun uskaltaa olla oma itsensä, ja pukeutua niin milä hyvältä tuntuu!!
Mulla ei ole mitään naisellisia lesboja vastaan, mutta pakko tunnustaa, että pitkät kutrit ja hellemekot eivät vaan kolahda. Mulla on kuitenkin kavereita, jotka pitävät naisellisista lesboista eli kyllä sinne joukkoon mahtuvat kaikki. Itseäni häiritsevät vain sellaiset naiset ravintoloissa, jotka tulevat juttelemaan tyyliin "ootsä joku kundi vai mitä?" Sen jälkeen ei enää viitsi kovin ystävällisesti enää jutella, tosin kyseiset naiset ovat olleet ns turistiheteroita.
  • 4 / 15
  • leppiskäinen
  • 11.7.2005 18:41
Minä olen naisellinen lepakko ja tyttöystäväni on poikamainen lepakko. Tyttöystävältäni on kysytty että "mitä sä jätkä teet tääl naisten bileissä?" ja mua on taas epäilty heteroksi ja sanottu se päin naamaa naisten bileissä. Mutta ei se mitään. Ollaan vaan omat itsemme eikä välitetä mitä muut meistä ajattelee, pääasia että itse tiedämme mitä olemme. Tosin ei enää tule edes paljon bileissä käytyä...
  • 5 / 15
  • Konehuone
  • 11.7.2005 22:11
Minuakin erittäin usein luullaan heteroksi. Ehkä alan olla jo liian viehättänyt pinkkiin tai jotain. Aina välillä mulkoilu rasittaa, mutta en kyllä tyyliäni muuttaisi vain sopeutuakseni joukkoon. En kylläkään luokittelisi itseäni miksikään femmeksi, satun vaan pitämään hameista ja piikkikoroista.

Aikani kuluksi olen harkinnut Turisti-nimisen kerhon järjestämistä naisellisille lesboille. Voisi tehdä iskuja jonnekkin Nalle-pubiin täydessä tällingissä tai hankkia ihQt pinkit "turisti" t-paidat.
Itse luokittelen turisteiksi ne jotka ovat baarissa ja käyvät säännöllisin väliajoin katsomassa vieläkö se miesystävä on tallessa... ja alkavat puhua "uusien kokemusten" hankinnasta. Eli itse en siis luokittele ketään heteroksi pelkän ulkonäön perusteella. Toki se on vähän hankalampaa nuorien kohdalla, mutta Mamassa tuo on hoidettu kivasti nykyisillä ikärajoilla.
Vaikka oma tyylini onkin clean cut niin kyllä musta on kivaa, että baarissa on monennäköstä ja tyyppistä naista. Olishan se aika karmeeta, jos olisi baari täynnä pelkkiä rekkalesboja.
  • 8 / 15
  • marianna
  • 14.7.2005 19:47
Samanlaisia kokemuksia minullakin on. Pitäisköhän seuraavan kerran homobaariin mennessään laittaa tarra otsaansa, jossa lukee 'aito lepakko' ;)
  • 9 / 15
  • marianna
  • 14.7.2005 19:59
Lisään vielä, että minusta tuo ulkonäön perusteella paheksunta/heteroksi luokittelu on tosi ärsyttävää. Kävin just äskettäin homobaarissa, ja päätin laittaa pitkästä aikaa pikkumekon päälle, kun oli niin lämmintä. Sit olin tilaamassa juomaa baaritiskillä, niin toiselta puolelta yks tyyliltään aika maskuliininen nainen kommentoi halveksivaan äänensävyyn: "Jaa, että on tuollainen hienohelmakin uskaltautunut tänne." Häkellyin sen verran, etten osannut sanoa takaisin mitään, mutta jälkeenpäin rupesi ärsyttämään. Minkä takia pitää tehdä tuollaisia yleistyksiä pelkästään sen perusteella, miltä joku yksittäisenä hetkenä näyttää, kun ei ko. nainen oikeasti tiedä elämästäni yhtään mitään?!? Ja jos joskus tykkäänkin vähän tälläytyä, miten se muka on keneltäkään pois?!? Aaarhg!!!

No sori vaahtoamiseni, eihän se toki tämän palstan keskustelijoiden vika ole. Piti vaan saada vähän purkautua.
  • 10 / 15
  • tutka-hukassa
  • 14.7.2005 21:40
Ehdottomasti pitäsi kehittää joku tyylikäs leima jokaisen naisellisen lepakon (ja jokaisen bissenkin) otsaan! Joka päivä törmää hyvännäköisiin naisii, muttei niitä pahemmin uskalla vilkuilla.. Kun ei koskaan tiedä onko kyseessä hetero vai jotain muuta.. Se voi olla kuulkaas hengenvaarallista katsoa homokammoista heteronaista sillä silmällä!
  • 11 / 15
  • tutka-hukassa
  • 14.7.2005 21:44
Niin ja on se kyllä uskomatonta ja aivan älytöntä, että vieläkin ollaan niiiin ahdasmielisiä.. Meitä on joka lähtöön ihan äijän näköisistä megafemmeihin, so what?! Käsittämätöntä, että aina pitää aukoa päätään jokaiselle joka ei omaa silmää miellytä.. Liekö suurin osa lepakoista sitten jäänyt 13-vuotiaan tasolle vai ovatko vain tynnyrissä kasvaneita..
Niin ja minä en muuten ole femme enkä rekkis.. uppoan sinne johonkin välimaastoon. Niin kuin sillä nyt jotain merkitystä taas olisi..
Keksitäänkö siis jokin merkki? Täälläkin käy varmasti satoja lukijoita näitä lukemassa. Mikä se voisi olla? Sormus vasemmassa pikkusormessa kertoisi, että tykkää tytöistä...?
Taidan olla ainut lesbo fag hag, kenkäfriikki ja osa-aika pissis.

Vasta pääkaupunkiseudulle vähän aikaa sitten muuttaneena heteroksi leimautuminen vielä huvittaa. Edellisessä kotikaupungissa pyörin piireissä sen verran tiheään ettei juuri kukaan erehtynyt luulemaan turistiksi. Ehkä alan kulkea stadin homobaareissa kamera kaulassa ja kartta kädessä. Joku tyylikäs lippis kruunais lookin. Jalkaan tietysti jotku merrelin sandaalit sukkien kanssa. Hehkussa harvemmin erehdytetään luulemaan heteroksi, mutta musta ainakin alakerrassa on melkeinpä aina paremmat bileet.

On käynyt mielessä että pitäis varmaan tatuoida "Lesbo" rintaan samankokoisin kirjaimin kuin Wallu Valpiolla. Aina kun joku mulkoilisi voisi vähän vilauttaa. Ilmeet ois varmaan aika mielenkiintoisia. Tai tatuoi sateenkaarilipun otsaan.
.. sormus vasemmassa pikkusormessa on ollut iät ja ajat homotunnus yleensäkin..
Näin on, mutta mitä sitten tarkoittaa sormus OIKEASSA pikkusormessa? Jotkut pitää sitä niinkin. Onko joku merkitysero sillä kummassa kädessä? Itse en ainakaan asiaa tunne, ja ihan vaistomaisesti on mennyt vasempaan kun se tuntuu siinä jotenkin paremmalta.