FAB5 - kenen kaa?

Monet tuntuu olleen noiden fab5 jätkein kanssa. Mä oon ollut kahden kaa, mut löytyykö ketään, kuka olisi kaikkien niiden kanssa ollut? Tai edes neljän? Uskon että löytyy ilmoittakaa!
Ainakin kaikki siinä ohjelmassa vierailevat ovat varmuudella olleet heidän kaikkien kanssa!
  • 4 / 17
  • Rokkihomo
  • 1.4.2005 14:09
..On se mukava, kun taalla keskustellaan naista TARKEISTA asioista...
Onneks en kenenkään...mutta oon ollu yhden viisikon jäsenen bf:n kanssa, ihan sillain pikaisesti ja vahingossa...
Voi elämän kevät mikä threadi. Täällä voi sitten nimimerkin suojista osoittaa sormella äijiä, jotka on omalla naamallaan julkisuudessa ja sanoa, kenen kanssa on tanssinut vaakamambaa.

Hävetkää.
Niih, parempi olis myydä juttunsa esim. Seiskalle. Otetaan heteroista mallia.
Peter ilmaisee omat ajatukseni täysin. Tässä aiheessa ei ole edes ainesta kaatopaikalle.
Suomiversion miehistä en osaa sanoa mitään koska en ole pystynyt katsomaan sitä näyttelijöiden yliampuvien tekomaneerien takia.

USA-versiossa söpöin on ehdottomasti se ruoka-asiantuntijanörtti jolla on aina puku päällä. Nimeä en muista.
Se lihava kaakattava täti on ehdottomasti seksikkäin! Ai eiks, vai!
No ei mustakaan.
Sit se nököhammas stailikurre? YÄKS!
Ja vielä sokerina pohjalla kotkankynsi, notkoselkä tampereenpoika!
jeps!
...Sain katsottua yhden jakson kun kavin Suomessa juuri.
Nehan oli sootteja jokainen.

Sarja sinansa seuraa ostettua jenkkiformaattia, ja mitapa sen pintaliitoisuudelle voi. Tuntuu kiinnostavan ihmisia joka tapauksessa.

Loppuiko se jo?
Mä en oo ollu niitten kans sängys, mutta sisustajaMikko on musta tosi haluttava. Panisin sitä mielelläni, mut kun mulla ei oo omasta takaa kalua, ja se taitaa tykätä vaan bio-miehistä. Niin ku kai aika monet homot.