bikiniraja

Nyt oikein tyttöjen keskusteluaihe.. :)

Eli miten poistatte karvat bikinirajasta? Ja tuleeko vaan siistittyä vai onko käytössä kaikki pois -menetelmä? Millä konstilla saa pitkäkestosimman/mukavimman/helpoimman/parhaan/jne lopputuloksen?

Kun itsellä on ongelma, että höylää ei iho kestä..

Ja mitä mieltä olette niinku kumppanin roolissa: saako sitä karvaa olla ja minkä verran? Mikä on kumppanista mukavinta?
Hmmm... no ainakin aihe on löytänyt oikean otsikon...;)
Mä itse henk.koht siistin vaan höylällä, muita tapoja en oikein osaa suositella...
Onhan se kivempi olla kosketuksessa toisen kanssa, jos aluetta on edes vähän "harvennettu"...;) siis tämä aivan henk.koht. mielipide...:)
Ajeltu alapää, ei kiitos. Tulee pedofiili-olo, yök. Karvoitus on naisellista ja kaunista, niinkuin pitkä tukkakin. Tykkään, kun naisella on jotain kolmion mallista navan alapuolella - sitäpaitsi sänki pistelee epämiellttävästi.
...kysehän olikin bikinirajan siistimisestä, perimmäisenä tarkoituksena kai pitää kolmio aikalailla kolmiona ja estää ärsyttävien pulisonkien leviäminen kovin pitkälle sisäreisiin...
  • 5 / 12
  • ihmiäinen
  • 31.5.2005 1:27
hassua kyllä, on muutamien kaverien kanssa tullut just viime aikoina karvoista keskusteltua. kai ihmiset jotka karvojaan poistelee tuntuvat olevan vaha/höylä-kannalla. kokeilemalla se kai selviää.

tuota batin kommenttia en tavallaan käsitä. en usko että totaalisen karvattomuuden taustalla yleensä on mikään teinityttö-efekti (tai esiteini olis kai parempi sana, teininähän karvoitus jo kasvaa) tarkoituksena. ihan muusta siinä on kyse, mutta tietysti makuasia. pedofiili-olo kai sitten vois tulla siitäkin jos tukka on leteillä... :) tai "teinistä" pukeutumisesta. seksin ollessa kyseessä siinä on niin paljon muutakin kuin ne karvat, että...

minulle henkilökohtaisesti tuo karvoitus ei ole se ratkaiseva tekijä lainkaan, joten...
Ennemmin ajeltu - kokonaan. Karvat ei ole kivoja. Varsinkin kun ne jää kielilävistykseen aika inhasti ympärille.. (kuulostaa varmaan hassulta)
Tämähän on oikein ajankohtainen aihe! Nyt kun bikinikausikin on alkamassa. Tai toivottavasti joskus se kesäkin tulee nyt kun jo kesäkuukin!

Minustakin olisi kiva poistaa karvat kokonaan (ihan kumppania ajatellen), mutta vielä en ole sitä temppua tehnyt.. Oon just miettiny et miten sais sit karvat parhaiten pois. Eli otan vinkkejä vastaan! Miten sais pitkäkestoisimman tuloksen? Ja helpoimman! Jatkuvaa höyläystä ei iho kestä ja siitä tulee kutittava sänki..

Kumppanilla saa kyllä olla karvat! Se ei haittaa ollenkaan! Mutta silti voisin omista päästä eroon tai ainakin vähentää.. Hassua! :)
Tämähän onkin aina ajankohtainen aihe :) Sänki on hankala ja en ihan täydestä pusikostakaan tykkään. Siltä väliltä siis. Onneksi ei ole kielilävistystä.
hyvin siistitty melkein kokonaan ajeltu on mun mieleen, itellä ja kumppinilla. ei ole karvat suussa pahemmin ja toisen kosketuskin tuntuu meidän mielestä paljon suloisemmalta, kun tuntee pehmeän ihon eikä isoa karvapuskaa :)
ja mulla on ainakin paljon seksikkäänpi olokin aina sen jälkeen kun olen ajellut, eli aika usein. kaks kertaa viikossa pitää ajella että siistinä pysyy, mutta suihkussahan se käy näppärästi. ja ihan höylällä vedellään vaahdon kanssa...tiukan paikan tullen hellävaraisen saippuan kanssa.
ja ei meille ainakaan ole tullut mieleenkään mitkään pedofiili-ajatukset!! hyi pois sellaiset!!

hyvää kesää kaikille kahdelta melkein nelikymppiseltä :)
Oikeastaan ainoa tapa päästä eroon kavoista on laser, kallista mutta pysyvää. Omakohtaisia kokemuksia tästä asiasta ei ole, kun ei tuo höylääminen haittaa vaikka iho onkin välillä toista mieltä. Vahaaminen antaa pitempi aikaisen ratkaisun, mutta on hankalaa tehdä itse. Kosmetologi tai kaveri voi tietysti auttaa. Se kannattaako ammattilaiselle maksaa riippuu ihan siitä kuinka nopeasti karvat kasvaa takaisin.
Minusta ehdottomasti paras ja loppupeleissä vaivattomin keino on kuumavahaus. Sitä ei tarvitse tehdä kovin usein, eikä tule pistelevää sänkeä. Vaikka itse vahaus onkin aluksi hankalaa, etenkin jos ottaa kaiken pois, niin harjoitus tekee mestarin. Vahat eivät edes ole kamalan kalliita. Kerran/pari kuussa riittää. Kaikenlaiset keinot olen kokeillut mutta tämä on ehdottomasti minun juttuni.