viikon Seiska-sitaatti

Tony ja Katja Halme eroavat:
Halmeen vaimo on jättänyt Tonyn.
"Ennen uhosin,etten tee kolmea asiaa:suutelee mustaa naista,pussaa homoa ja mene naimisiin.Mutta tässä ollaan!" Tony kertoo.

Jostain kumman syystä en tunne minkäänlaista myötätuntoa,ehkä hieman olen onnellinen rouva Halmeen puolesta.
Tarkoittaako tämä, että Tonylla on myös suudellut mustaa naista tai pussannut homoa?!? :O

Miten joku voikin olla noin idiootti ja vielä eduskunnassa...
  • 4 / 15
  • Pora-liike
  • 9.6.2005 18:26
"topi
09.06.2005, 13:23 Tony ja Katja Halme eroavat:
Halmeen vaimo on jättänyt Tonyn.
"Ennen uhosin,etten tee kolmea asiaa:suutelee mustaa naista,pussaa homoa ja mene naimisiin.Mutta tässä ollaan!" Tony kertoo.

Jostain kumman syystä en tunne minkäänlaista myötätuntoa,ehkä hieman olen onnellinen rouva Halmeen puolesta. "

Tuskin uusi siippa sentään ammuskelee kotona efedriinipäissään.

Halme on tullut tunnetuksi siitä että hän rikkoo sanansa.

Kukaties hän vielä pussaa homoakin joku päivä. Haluaisin tosin ennemmin nähdä sen homon joka menee pussaamaan Halmetta!
En voinut muuta kuin onnitella Katja Halmetta mielessäni: Nähtävästi tajunnut itsekin viimein, millaisen idiootin kanssa on naimisissa.
Kuinka älykäs voi ihminen olla, jollla lukee takapuolessaan "Exit Only"? Siis voi luoja - luuleeko se että joku homo on tsiigaamassa sen persettä ja sit nähtyään tekstin ajattelee että "oho no olipa hyvä että oli toi varotusteksti tossa, just meinasin tuikata sisään"
Halmetta pitäiskin panna, mieluusti nyrkillä, perseeseen.
Samixx puki sanoiksi sen mitä olin jo kauan epäillyt. Toki Halmeella kannattajansa on, mutta taitavat olla juuri sitä porukkaa, joka ei koulussa viihtynyt muualla kuin välitunnilla...
Eniten mua kyllä just pelottaa se, että tuhannet suomalaiset - joita kuitenkin haluaisin pitää hyvinä ja fiksuina - äänesti tuota homofoobikko-rasisti-sovinistisikaa Arkadianmäelle ja kunnanvaltuustoon...Miten noin läpinäkyvä ja halpa populisti voi mennä läpi!? Mä yritän kunnioittaa kaikkia, siis vaikka mielipiteet eroaisivatkin omistani. Halmetta en silti voi. En voi muuta kuin halveksia ja inhota syvästi. Tony Halme on kuin syöpä, suvaitsemattomuuden ja väkivaltaisuuden kasvain, joka loisii nyt kansanedustajana vaikka paikka olisi rangaistuslaitoksessa tai jossain muualla kaukana muista ihmisistä.
Halmeen saama tuomio ampuma-aserikoksessa ja hormoonijupakassa osoittaa, että Suomessa oikeuslaitos ei uskalla tuomita kansanedustajia oikeudenmukaisiin rangaistuksiin - tuomarit pelkäävät virkansa puolesta. (Lukeneet liikaa uutisia Italiasta).

Vastaavassa tapauksessa Taavi Tavallinen olisi saanut vuoden ehdotonta, potkut töistä ja kunnon julkisen häpeän.
  • 9 / 15
  • miesmies
  • 10.6.2005 22:46
Jos kundi käyttää hormoneja ja väittää poliisille naama vakavana tarvitsevansa niitä, niin kysymys on aineiden orjasta. Pitkä sairasloma kertoi jo, mistä on kysymys ja sen jälkeinen depressio.

Eduskuntatyössä paljastui myös ällin puute.

Kansanmiehen maineellahan Halme sinne eduskuntaan pääsi: tavallaan uusi V.Vennamo. Itähelsinkiläiset olivat innoissaan, mutta sitä hommaahan Halme ei handlannut, vaan sekoili pilleripöhnässä, koska tuli totuus vastaan: kundi ei pärjännyt, koska ei ole käynyt kouluja ja eduskuntatyö vaatiikin todellista osaamista. Se ottikin koville.

Jos kundi näyttää homolta, kuten Halme, niin outoahan se on, että tatuoi perseensä vakuuttaakseen heterouttaan ja hätistelläkseen miehiä pois. Varmintahan olisi olla mahdollisimman tavishetero eikä bodarihomon näköinen. Skitsoa.
>Jos kundi näyttää homolta, kuten Halme, niin outoahan se on, että >tatuoi perseensä vakuuttaakseen heterouttaan ja hätistelläkseen >miehiä pois.

-Totta muuten. Ja vaikka Halme uhoaakin olevansa niin miestä kuin olla ja voi, on hänen käytöksensä pikemminkin neitimäistä kuin suoraselkäistä ja rehellistä. Olisi eronnut muuten virastaan jo ajat sitten eikä vain selitellyt.
Lisäksi suvaitsevaisuus on mielestäni miehekästä, ei homottelu ja rasisimi.
Jos jollakulla on jatkuvasti tapana nostaa esille asenteensa homoja kohtaan, niin herää heti epäilys kuinka mahtaa olla sanojan oman seksuaalisuuden ja itsetunnon laita. Sen, joka on itse tasapainossa noiden juttujen kanssa, ei niitä toistuvasti tarvitse pitää näkyvillä.

Tässäkin toki pitää muistaa median vääristävä vaikutus. Emme me voi tietää mikä mies Halme todellisuudessa on. Media nappaa lauseen sieltä ja toisen täältä. Nostaa ne otsikoihin ja me teemme sitten tuosta ihmisestä pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Julkkikset myös vedättävät mediaa omaan suuntaansa. Jotkut siinä onnistuvat, jotkut eivät.

Juhani
"Samixxx
09.06.2005, 21:07 Eniten mua kyllä just pelottaa se, että tuhannet suomalaiset - joita kuitenkin haluaisin pitää hyvinä ja fiksuina - äänesti tuota homofoobikko-rasisti-sovinistisikaa Arkadianmäelle ja kunnanvaltuustoon...Miten noin läpinäkyvä ja halpa populisti voi mennä läpi!? "

Jos sinä asuisit siinä lähiössä jossa Halme löi itsensä eniten läpi, et ihmettelisi yhtään. Suuri osa alueen suomalaisesta populaatiosta kulkee 10-numeroa liian isot lätkäjoukkueen pelipaidat päällään toisessa kädessä mäyräkoira, toisessa avattu pullo. Pää vedetty klaniksi. Loput alueen asukkaat ovat naisia ja ulkomaalaisia.

Onneksi suurin osa noista kaljankantajista on alle äänestysiän. Hirvittää se kun heille koittaa se päivä että he saavat äänestää!

Halmeen menestyksen jälkeen minua(kin) haastateltiin paikallisella torilla radioon ja minä sanoin että "olen syvästi pahoillani Halmeen valinnasta ja siitä että Halmeen takia tämä lähiö jälleen kerran leimautui"

"Tony Halme on kuin syöpä, suvaitsemattomuuden ja väkivaltaisuuden kasvain, joka loisii nyt kansanedustajana vaikka paikka olisi rangaistuslaitoksessa tai jossain muualla kaukana muista ihmisistä. "

Tony Halme on niin suuri idiootti että suuri osa äänestäjäkunnasta voi pitää itseään häntä parempana. Siksi hän onkin kuin suuri kansanmies eduskunnassa.
Halmeella ei rahkeet riittänyt, ja valtaosa hänellä äänensä antaneista ei vieläkään tajua ettei yhteiskunnallisiin asioihin ole yksinkertaisia ratkaisuja. Ainakaan niin yksinkertaisia kuin Tony Halme. Ilta-Sanomat kunnostautui tänään menemällä Tonyn kanssa avioerokaljalle. Näin saadaan kundin juomaton kausi rikki ja toivotaan levikin nousua
Ja jos Tony on doku - kuten epäilen - kohta se töppää taas iahna kunnolla. en usko että Itä-Helsinkiläiset enää kolmatta kertaa jaksavat äänestää Tonya mihinkään. TH itsekin taisi huomata, ettei kantti riitä politiikkaan. Lisäksi Tonyn mauton uhoaminen saa kaikki muutkin homofobit näyttämään idiooteilta, eli kukaan jolla on vähänkin järkeä päässään ei halua tulla samastetuksin Tonyyn...

G

PS: terve Otso Näin eilen Bergin Lulun. Vaikuttava!
Ei pussaa homoa? Noin olen kuullut monet kerrat miehiltä, jotka eivät halua pussata. Suihin saa kyllä ottaa ja haluavat pannakin. Mutta pussaaminen, se on liian homoa! Meneeköhän Halme samaan kastiin? ;)