Onko hetero naiset homobaareissa ok?

Seuraava
"Ruukkions
27.02.2005, 15:07 Onko tässä kaikessa taustalla ajatus, että "homobaarissa pitää jokaisen läsnäolijan olla pantavissa" ja siksi heteroita ei haluttaisi homobaareihin?

Ehkä siks'en niissä käykään. "

Ei, taustalla on se ajatus että homobaari on minulle ja monelle muulle niitä harvoja paikkoja joissa voi olla oma itsensä ja ulkona kaapista ja se, että sinne tulee heteroita tietää tirkistelijöitä. Vaikka ketjun aloittaja kiistää olevansa tirkistelijä, niin voiko hän mennä takuuseen kavereistaan ja kavereittensa kavereista?

Kävipä kerran niin, että vanhassa työpaikassani oli runsaasti taiteellisesti suuntautuneita miehiä. Päätin työpäivän jälkeen nauttia oluen läheisessä vähemmistökapakassa. Hämmästyksekseni huomasin, että kollegat olivatkin ehtineet jo sinne. En pätkääkään usko, että kollegani olisivat olleet homoja. He olivat vain "trendikkäitä".
"Helsinki on aika valmis.

Ja väsynyt.

Huuhtookohan Vantaa sen Suomen lahteen?"

On kiitettävästi yrittänyt viime aikoina.
Sen enempää tätä soppaa nyt pöyhimättä jokainen voi itse nähdä tilanteen nykyisin Herkussa DTM on ollut jo kauan lopullisesti menetetty tapaus. Esimerkiksi viime sunnuntaina eli ekana pääsiäispäivänä Herkun asiakkaista n. 50 % oli naisia ja niistä taas varmaan puolet ei kuulunut ollenkaan siihen paikkaan. Senhän nyt näkee sokeakin otsallaan. Nyt Herkussa joka ilta on jotain heteropikkutyttöjä homoja ihmettelemässä ja osoittelemassa. Lesbot eivät kuuna päivänä käyttäydy tuolla tavalla. Lisäksi joka ikinen viikonloppu on siellä ne kaksi heteortyttöä munaa etsimässä, pitääkö sitä sata kertaa saman illan aikana ja joka viikonloppu antaa pakit näille pimuille, onneksi ne tekee tän saman kaikille kundeille, seuraavalla kerralla pistän pimuilta legot sisään. Kyllä heteronaisille on tässä kaupungissa ihan riittävästi ravintoloita, pitääkö näiden heteronaisten tuhota nämä vähät paikat mitä meille homoille on. Tätä kun jatkuu jonkun aikaa niin Herkussa on vain hetronaisia.
Kohta se meneekin, että heteronaiset ja heteromiehet etsivät toisiaan ja homot kanssa. heh heh

Aika lailla olen samaa mieltä täällä ihmisten kanssa, että kuhan heterot osaavat käyttäytyä ja ei ole fobikkoja niin kaikki ok. Helsinkiin voisi kyllä tulla paikka/pari mikä sitten olisikin vaan "Only4mans" ja kaikki tietäisi sen ihan siitä puhumattakaan. Tiedättekös?
Tänään se tuli taas todistettua, että valitettavasti Mamassa ei voi käydä kuin Hehkussa.
No, okei, ei siinä ehkä vielä mitään, että valtaosa ihmisistä todella vaikutti olevan heteroita, mutta mä en todellakaan jaksa näitä heteromiehiä, jotka tulee sinne muna valmiiks kovana iskemään naisia, kun mehän ollaan lesboja vaan, kun ei olla saatu munaa. Auta armias, kerta toisensa jälkeen.
Kaiken huippu oli tämän iltainen kaveri, joka alkoi puhumaan mulle ja kertoi ensin paljonkin tarinaa, miten oli kaverinsa ja iskä hylänny hänet, kun oli paljastanut homoutensa jne jne... Ja paskat; kundi osteli mulle juomia, roikkui mussa kii ällöttävästi ja niin edespäin. Todelliset aikeet paljastui aika pian. Hän yritti jotain sepittää anteekspyyntöä tai vastaavaa, mutta ei todellakaan kiinnostanu jäädä kuunteleen, vaan karkotin tyypin pois liepeiltäni hyvin tylysti.
Harvoin ollut niin likainen olo kuin tuon ällötyksen lääppimisistä tuli.
"Onko heteronaiset homobaareissa ok?"
Vastaus: Eivät ole. Olen monta kertaa joutunut kuulemaan sanat "voiku kaunista", kun olen bf:ni kanssa halaneet toisiamme tai istuneet sylikkäin. Minua ei pätkääkään kiinnosta kuulla näiden ventovieraiden pissaliisojen kommentteja ja mielipiteitä. Eikö edes homobaari voisi olla sellainen paikka, missä voisi olla rauhassa, eikä tarvitsisi kuulla näitä typeriä kommentteja. En minäkään mene heterobaarissa sanomaan jollekin heteroparille omia kommenttejani.
"Voi kun kaunista" on mielestäni paljon mukavampaa kuultavaa kuin "voi vittu mitä homoja, ei saatana, tollaset pitäis viedä saunan taakse". Eli vois hieman myös miettiä, että mitä se toinen oikein sanoo ja millä tyylillä. Kaikesta ei tarvitse ehdoin tahdoin loukkaantua. Jos sille linjalle lähtee niin voisihan sitä loukkaantua vaikka hyvänpäivän toivotuksesta.
Ajatellaan tästä heterot homobaarissa asiasta nyt sitten vaikka niin, että se vähentää ennakkoluuloja homoja kohtaan.

Ja - vähentää homojen ennakkoluuloja heteroita kohtaan. Sillä jossain vaiheessa kun paikka on tarpeeksi mixed, niin alkaa olla sama vaikka menisi sinne heterobaariin.

Tuo monen kuvaama eläintarha päivistely on kyllä peestä! Mutta kun kaikilla ei niitä tapoja ole.
Minua ei heterot häiritsisi homobaarissa, jos heiltä ei sitten tosiaan tulis ala-arvoista kommenttia.

Naistuttuni oli esim. kerran käynyt jotain sööttiä tyttöä pyytämässä tanssimaan dtm:ssä, johon tämä söpö tyttö oli tiuskaissut, että 'ja mähän en v***u naisten kanssa tanssi'. Voihan sen heteroudensa kait ilmaista kohteliaamminkin? Heterobaarissakin kieltäydytään yleensä vaikka vain eikiitoksella tanssiinkutsusta, jos kysyjä ei silmää tai mieltä miellytä.

Minä taas saan kommenttia homokanssaihmisiltäni homobaareissa, koska he luulevat, että olen hetskuneiti. Minua neuvotaan jatkuvasti menemään heterobaareihin, kun olen varmaankin tullut ihan väärään paikkaan - enkä tiedä mihin.

Mitä tulee lesbonaisten ja heteromiesten bailukaveruuteen, niin se on toistaiseksi omalla kohdalla toiminut vain sellaisten heteromiesten kohdalla, jotka ovat a) pitkäaikaisia tuttuja b) hyväksyneet lesbouteni, eivätkä jaksa haaveilla minun käännyttämisestä, tai osallistumisestaan kolmen kimppaan.

Uudet tuttavuudet jaksavat olla kaveruudestani niin kauan kiinnostuneita, kunnes saavat tietää minun olevan lesbo, tai kunnes sisäistävät sen, ettei minua heteroksi käännytetä. Minusta kun defaultina halutaan aina sänkytuttavuus tai jotain vakavampaa, mikä menee joka tapauksessa platonisen ystävyyden rajojen yli.

Ketutus maksimus.
On helpompaa hengailla homoäijien kanssa.
Mikä oikeus heteroilla on käyttäytyä törkeästi homoja tai lesboja kohtaan?
Mä en voi käsittää, että ensin tullaan homopaikkaan bailaamaan, ja sitten heitetään tollasta päin naamaa, kun toinen hakee tanssimaan tai vastaavaa. Pistää niiiiiin vihaks. Siihen vaan kunnolla kuittia takas. Jos ois pokkaa nii sanois, että no siinä tapauksessa painu ämmä helvettiin täältä. ;-)
Onneks mulle ei o käyny noin, vielä.
...tuo on tosi, suvaitsevuutta pyydän. käyhän homppelit hetskubaareissa ja suutelevat siellä toisiaan. mitä sitten, olemme ihmisiä kaikki. ei ihmisen seksuaalinen suuntaus sano sitä osaako hän käyttäytyä tai rähiseekö kännissä, häiriköt poistetaan yleensä joka paikasta. ja mistä todella osaisit sanoa onko joku homo vai ei -ulkonäön perusteella...?
En mä ainakaan haluu, että noi koppavat kottaraisämmät tunkee tavaransa joka mestaan.
Perustakoon joku niille oman paikan, jossa noi rumilukset voi kaakattaa keskenään, ku eivät miestäkään saa millään mallii. Vai, eikö tääki paikka oo täynnä sinkku pohojalais- ja savolaisämmiä, jotka kuvittelee itsestään jotain?
Hah! Kaivelkaa niillä koukkukynsillä sitä tavaraanne!!!
Naisiakin on niin moneen menoon.
Katselen mieluummin hyvinkäyttäytyviä ihmisiä luokittelematta sukupuolen mukaan. Miehet ovat muutenkin katoava luonnonvara, kaikki naisistuu pikkuhiljaa. Meidän täytyy pikkuhiljaa sopeutua siihen.
Eikö kaikki homobaareihin menevät heterot voitaisi merkitä sellaisilla pimeässä loistavilla hihamerkeillä, niin ei tulisi ongelmia sen kanssa ketä uskaltaa ja kannattaa lähestyä, ja ketä ei.
"grrr!
03.04.2005, 17:16 Mikä oikeus heteroilla on käyttäytyä törkeästi homoja tai lesboja kohtaan? "

Heteron oikeus. Heteroiden seksuaalisen suuntautumisen on itse isä Jahve langettanut heille heidän syntymäpäivänään. Tällainen jumalinen siunaus antaa heille instant-oikeuden katsella kaikkia muita nenänvartta pitkin.

Sitä paitsi tässä maassa otetaan mitä annetaan ja luterilaissadismiin kuuluu se, että seksuaalisuuden tarkoituksena on tuottaa hyviä, porvarillisia demareita, jotka pelkäävät Jumalaa ja joiden silmään tulee liikutuksen kyynel suojeluskunnan lipun noustessa salkoon.

On aivan tavatonta että maassa, jossa on vallinnut pula, köyhyys ja taistelu vihollista vastaan maan jouduttua päättymättömään talvisotaan 1939 on ihmisiä joilla on ylellisyyttä. Ylellisyys esimerkiksi siihen että rakastuukin johonkun samaa sukupuolta olevaan eikä pinnistele viinan voimalla heterosuhteessa hampaat irvessä niin kuin muut. Kaikkein pahimpia ovat sellaiset, jotka ikään kuin normaaliutta tavoitellakseen haluavat lapsen ja tavallisen perheen perustamista ihan kuin he kuvittelisivat että perhe on jokin hauska asia eikä niin että erikeepperillä yhteen liimattu nitisevä parisuhde tuottaa lapsia joita pelotellaan vitsalla ja viinalla!
Mulle riittäis, että teiniheterot (siis sekä pojat että tytöt) poistettais homoravintoloista, samoin pikkuhomopojat, eli ikärajat jonnekin 25 vuoteen, niin johan meno paranis kummasti... ja voisko sinne mamaankin rakentaa sen dark roomin pikkuhiljaa?
Jeppe haluaisi tehdä dtm:stä toisen Hercun. Eikö sentään ole hyvä, että on valinnanvaraa ja erilaisia paikkoja, sekä darkroomia kaipaaville että niille, joita tuollaisten takahuoneiden olemassaolo inhottaa.
Itsekään en oikein pidä darkroomeista yms. mutta suon toki niiden ilot niistä nauttiville. Nämä darkroomeissa käyvät eivät kuitenkaan jostain syystä halua antaa minun olla pitämättä ko. paikoista, vaan heidän mielestään kaikkien pitäisi vain "relata" ja käydä heidän kanssaan darkroomeissa runkuttelemassa. Omasta mielestäni ko. paikat ovat lähinnä surullinen jäänne anonyymistä menneisyydestä, jolloin homoilla ei ollut muita vaihtoehtoja tavata toisiaan kuin vain satunnaisesti ja lyhyesti ko. runkuttelupaikoilla.

Takahuoneiden, darkroomien ja muiden runkuttelupaikkojen inhoaminen on kuitenkin kuulemma itsesyrjintää. Joidenkin mielestä meidän pitäisi hyväksyä nämä meidän "kulttuurimme" kauniit kukkaset vain yhdeksi osaksi elomme ihanuutta.

Runkuttelupaikat oppii kuulemma hyväksymään vasta sitten kun on sinut itsensä kanssa homona eikä enää kukkahattuile ja kahvittele muiden neitien ja ämmien kanssa seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen etuja ajavissa järjestöissä. Olen kuullut väitettävän, että kaikenlainen runkuttelupaikkojen halveksunta on vain "heteroiden mielistelyä" ja "huonoa itsetuntoa".

Onkohan näin? :P
DTM nosti ikärajaa 24 vuoteen heteroiden karsimiseksi asiakaskunnasta viikonloppuisin..."hblt kansa pääsee kyllä ongelmitta sisään", vakuuttavat oivat ovimiehet. ;)) Siis virallisesti sinne on nyt tiukka 24 v ikäraja... parempi näin. Ei millään pahalla pissaliisat ja -lasset

...Kirjoitukseni perustuu kuulopuheisiin ja henkilökunnan kanssa juovuksissa käytyyn keskusteluun... Toisin sanoen 100% varmuudella eli saletisti paikkansa pitävää fakta tietoa ;D

Ps. yhdyssanat eivät ole aivan hallussa.
Hyvinhän ne yhdyssanat sujuivat. Faktatieto pitäisi kirjoittaa yhteen, muuten meni ihan oikein.
Seuraava