Himoituin homo?

Voiko homoa himoita vai haluammeko me homot himoita vain heteroksi tiedettyjä tapauksia? Kadotatko halusi jos sen kohde osoittautuukin ...niin. Kuka on Suomen sexyin homppaheikki?
Tämä avaus oli hieman hassu. Noh, voihan asiaa ruotia näinkin. Ainakaan minä en osaa pitää vastenmielisenä tai haluttavana ketään sen perusteella, mikä tämän seksuaalinen tai sukupuolinen suuntautuminen on. Tilastollisesti haluttava ihminen löytyy tietysti helpommin heteroista kuin homoista. Suhde lienee jopa suurempi kuin 1 : 10. ;)

Eri asia on tietysti se, millaisen puoliskon sitä itselleen haluaa. Siihen kai se suuntautuminenkin vaikuttaa. Ja ei, minulla ei sinkkunakaan ollessani ollut mitään hinkua yrittää etsiä puolisoa tunnettujen ihmisten seurasta. Ei ollut halua.

Olen lisäksi nähnyt varsin läheltä monen lööppijulkkiksen nousun pinnalle ja sittemmin myös katoamisen julkisuudesta. Vielä vajaa kymmenen vuotta sitten julkisuuteen noustiin sillä perusteella, että joku oli tehnyt jotain kertomisen arvoista. Nykyisin tuntuu, että juorulehtikulttuurin rantauduttua meillekin, mediat haluavat itse nostaa ihmisiä julkkiksiksi. Tuloksena on kohumalleja, kohumissejä, kohuhinttejä ja muita kohujulkkiksia - jotka ovat julkkiksia vain siksi, että ovat julkkiksia. Tylsiä ihmisiä, vaikka kuinka lehdissä selittäisivät tulevista ex-poikaystävistä, shoppailisivat entisen mäkihyppääjän entisen vaimon kanssa kohta entistä muotia olevia vaatteita ja niin pois päin. Koko tämä julkkistouhu on niin surkuhupaisaa - mutta ah niin kivaa luettavaa paskahuussissa istuessa.

Suomalaisissa julkisuuden julkihomoissa (niiden harvojen joukossa) ei ole yhtäkään, ketä kohtaan voisin vähimmässäkään määrin tuntea mitään fyysistä himoa. En myöskään koe heteroiden joukossa olevan juurikaan sen suurempaa tunnetta tuottavia. Molemmissa joukoissa on kuitenkin mielenkiintoisia persoonia, joilla voin kokea olevan jotain sanottavaa.

Jos ihan fyysisiä ulottuvuuksia ja piirteitä katsotaan, niin maailmatähdistä Limp Bizkitin Fred Durstia en väsy katselemasta. Mies on hetero. Mutta en usko, että hänen seksuaalisella suuntautumisellaan on mitään vaikutusta siihen, pidänkö itselleni täysin tuntematonta ihmistä seksuaalisesti haluttavana vain en.

Ehkä se on tämä ikääntyminen, joka vähentää halua tuntea himoa?
  • 3 / 4
  • arkadas
  • 8.6.2005 15:17
smo, ei se ole ikääntyminen joka vähentää halua tuntea himoa... Sitä kutsutaan elämänkokemukseksi ;)
hmm... kuinka monta julkkista suomessa on tullut ulos kaapista? Tietääkseni ei kovin monta. Täten en voi kommentoida