Lesbojen Helsinki Nytissä

  • 1 / 7
  • Liisa
  • 14.5.2005 12:21
Onko kukaan lukenut Helsingin Sanomien Nyt-liitteen ison jutun Lesbojen Helsingistä?
Täytyy paljastaa, et aika tylsää tekstiä oli (mun mielipide siis). Luin ekan kappaleen ja silmäilin sitte loput läpi. Sivistää ehkä heteroita, mut en mä siit ite mitää irti saanu :(
  • 3 / 7
  • Codpiece
  • 14.5.2005 21:58
Minusta se Nyt-liitteen juttu oli oikein mainosti kirjoitettu, vaikka ne vähäiset maininnat homokulttuurista tapasivat olla aika yksipuolisia ja pinnallisia, mutta aiheenahan olivatkin juuri lesbous ja lesbokulttuuri. Ja sehän tuotiin jutussa esille sopivan positiivisella tavalla. :)

Mitä tulee iqc:n kommenttiin, syynä jutun sisältöön lienee se, että se taisi olla kohdistettu juuri asiaan vähemmän tutustuneille, pääosin heteroille.
  • 5 / 7
  • Sannna
  • 15.5.2005 22:04
Ja yllättäen toimittajana oli jälleen Anu "seksuaalivähemmistöviestinnän ylipapitar" Silfverberg.. onni :)
  • 6 / 7
  • ulpukka
  • 16.5.2005 16:36
mites, onko tästä kyseisestä artikkelista netissä jonkinlaista versiota?itse kuitenkin asutan muuta paikkakuntaa.heräsi mielenkiinto :)
  • 7 / 7
  • Public eye
  • 17.5.2005 10:22
Ei taida koko juttua ilmaiseksi netistä löytyä. Samaa aihetta käsittelevä pääkirjoitus kylläkin, eikä kovin yllättävässä osoitteessa, eli
http://www.nyt.fi/sisalto/

Lähin kirjasto voi ehkä auttaa?