Sillä silmällä

  • 1 / 7
  • Bambi
  • 30.4.2005 1:40
Tietääkö taikka tunteeko kukaan sitä Johnia joka oli viime keskiviikon sillä silmällä jaksossa? Se oli niin helevetin tutun näköinen. Tietääkö kukaan siitä mitään?? Onko numeroa tai osoitetta? HALUAN SEN MIEHÈN ! ! ! Onko se malli ? VAi miten se oli niin hirbeen tutun oloinen. Auttakaa........................................................
  • 2 / 7
  • Auttaja
  • 30.4.2005 9:32
""""Tietääkö taikka tunteeko kukaan sitä Johnia ? """" Satun tietämään mutkien takaa: Mies on HETERO! ! !Helsinkiläinen 32 vuotias projektipäällikkö.

"""Se oli niin helevetin tutun näköinen""""". Jajajajaajjaa, noita tapauksia oli useesti, moni näyttää niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin tutulta, että... Mutta lähemmin tarkasteltua tuttu onkin täysin tuntematon!!

"""""""""Tietääkö kukaan siitä mitään?? Onko numeroa tai osoitetta? HALUAN SEN MIEHÈN ! ! ! Onko se malli ?"""""""""""". Ei John mikään malli ole, tavallinen pulliainen kun minäkin (Vaikka olen pari kertaa muotinäytökssä mallina ollut;))) Eikä John jätkien perään kato!

Loppuvetona, unohda homppeli märät unesi Johnista ja keskity oman sarjasi sarjalaisiin eli muihin homppeleisin. Nolaat vain ittesi jos alat saalistaa heteroita. Kokemusta on. Ei koskaan enää!
Mä saan kellistettyä miehen kuin miehen. Tästä on kokemusta useiden vuosien ajalta. Mukaan on lähtenyt todella hyvännäköisiä homoja että heteroita. Nämä heterot ovat halunneet kokeilla jotain uutta ja mä sen olen antanut, Iskenyt olen tai ne on mut iskenyt jostain baarista. Mutta edelleen kuolaan ton Johnin perään. Laittakaa sanaa kiertämään.
Bambi-poika on pikkunen feikki, joten jätetään jätkä rauhaan, eli ei viestejä (katsopa milloin Bambi toisen viestinsä lähetti, toiset oli bailaamassa ja Bambi istui kotona.....). Voihan sitä kehua jätkien kotiinkannolla, hetorot mukaanlukien, mitä kotona tapahtui: pelattiin korttia tai katsottiin videota (jännitysleffa), juotiin kaljaa..........
  • 5 / 7
  • Bambi
  • 1.5.2005 22:55
Sillä nyt ei ole laisinkaan väliä missä olen ollut eilen ja mihin aikaan. Mutta se mitä kirjoitin on täyttä totta mutta jos joku ei sitä usko ja haluaa kommentoida niin siitä vaan,hauskaa lukea ihmisten mielipiteitä ja tietäen kumminkin että MINÄ olen oikeassa. Mutta nyt itse asiaan eli laittakaa sanaa kiertämään tuosta Johnista,mä haluaisin tavata sen.
  • 6 / 7
  • töllö
  • 2.5.2005 20:42
Ohjelman alussa kerrottiin, että hän on entinen Mr. Turku ja että hän työskentelee American Expressillä.
  • 7 / 7
  • FABSOFFA2
  • 3.5.2005 21:17
Aivan kammottava sarja verrattuna jenkkiversioon.
Kotikutoinen sarja, josta tulee lähinnä kiusaantuneeksi. Siinä se nähtiin. Hetskut on tänki väsänny. Ja ei aivan niitten rassujen puolesta, jotka siellä "muka" stailattavina. Vai onko näin, että tänä päivänä tehdään mitä tahansa sen kuuluisan 15:n minuutin eteen?
Sarjassa kaks ok kundii, se raflakundi ja sisustuksesta vastaava. Muut voiski sit ihan oikeesti ...........kammottavaaa..aaaa!!!!
Ja ne kundit, jotka lähtee mukaan...ainahan se on tietty, että tollasia on maamme armas pullollaan, mutta sittenkin....!
Ja se projektipäällikkö oli muuten varmaan ihan proffis, mutta armottoman urpo, kuten nähtiin.