Salkkareissa lesbo

  • 1 / 9
  • poika
  • 8.4.2005 20:06
Ou gaad! Taas on Salatut elämät sarjassa homoseksualisti.Tällä kertaa lesbo.Sievisten ja Kivirannan perheiden lasten opettaja on ihan oikea lesbo.Asiasta tuskin nousee niin kova kohu kuin kallen homoudesta, mutta varmasti tämä siveettömyys koko perheen sarjassa herättää keskustelua. Ja toivottavasti lisää suvaisevaisuutta myös syrjäisemmillä seuduilla. Salkkareillahan on miljoona katsojaa säännöllisesti.
  • 2 / 9
  • Jacqueline.N.
  • 8.4.2005 21:49
Olinkin juuri tulemassa tekemään topicia juuri tästä. Oikeastaan olen jo kauemmin aavistellut jotain tästä nuoresta opettajattaresta ja sitäkin kauemmin Helistä (joka on muuten sangen syötävän ihana^^). Toivon mukaan Heli hoksaa jättää petturipoikaystävänsä ja lähtee Teresan mukaan (Olihan se Teresa?O_o).

Tässä jaksossa viimeistään kyllä huomasi merkit lesbiaanisesta värähtelystä ennenkö asia todella kävi ilmi..Jotenkin nuo tuntemukset ovat niin tuttuja että ne oikein paistoivat telkkariruudun läpi. Sanoin äidilleni että noniin, mitä vetoa että nuo kaksi päätyvät vielä yhteen kun pitkien koulutöiden jälkeen lähdettiin lenkille. Ja sen jälkeen vielä saunaan. Pus pus..;) Kun asia sitten kävi ilmi niin Heli vaikutti hieman säikähtäneeltä mutta minulla on aavistus että tästä voi vielä kehkeytyä jotain kaunista. Ainakin toivon kovasti niin!O_O
  • 3 / 9
  • Marika-86
  • 24.4.2005 22:21
Hyvähyvä,oikein!:D jostain kumman syystä meilläki päin jotain Teresan suuntautumuksista arvailtiin... Surku käy,eikö Teresallakin ollut se tyttöystävänsä,mutta... Varmana jotain tapahtuu niiden välillä jossain vaiheessa... Ainaki pidäkkeetön suudelma, ties vaikka sen oppilaan puolelta viel ja sit se kuitenkijärkyttyy siitäihan hirveästi...x)
  • 4 / 9
  • Spoksu
  • 26.4.2005 16:23
minäkään aikasemmin salkkareihin paljoa ole huomiota kiinnittäny. nyt vasta. eilisen jakson jälkeen olin hyppiä seinille. :D heli on kyllä suloinen ja halus sänkyyn sen pojan kanssa vaan että vois todistaa itellensä että pitää pojista tai jotain. toivottavasti helin ja teresan jutusta tulee jotain. :)
  • 5 / 9
  • Jacqueline.N.
  • 28.4.2005 16:19
Minä toivoin jo kauan ennen Teresan ilmestymistä että Heli olisi lesbo. Jotenkin hän vaikutti siltä vaikka hänellä oli niin kutsuttu poikaystävä jonka kanssa Heli ei jostain kumman syystä halunnut harrastaa seksiä. Köh köh.. Sitten Teresa ilmestyi ja kiinnitin heti huomiota siihen millaisia Heli ja Teresa olivat yhdessä vaikkeivät mitään edes etäisesti lesbouteen viittaavaa tehneetkään. Sitten panin kyllä jo merkille kun eräällä oppitunnilla Heli jäi Teresan kanssa viimeistelemään koulutyötä Saulin painellessa muualle ja jo siinä vaihdettiin jotenkin magneettisia katseita ja jutuissa oli jotain tuttua. Saunakohtauksessa olin ihan varma että ainakin Teresa on lesbo ja että hän oli ainakin hiukan ihastunut Heliin niistä kehuista päätellen..;D Ja pukuhuoneessa se selvisi.

Odotettavissa ollut säikähtänyt reaktio Helin kohdalta tapahtui mutta Heli tarvitsi vain aikaa herätäkseen että hänelläkin voi olla muita mahdollisuuksia kuin Saulin kanssa avioituminen. Tietenkin Heli halusi vielä viimeiseen asti todistella itselleen että tykkääkin Saulista silläkin tavalla mutta kas.. Miten tuttua. Tunnistin itseni sekä Helistä että Teresasta monissa asioissa. Siinä Heli sitten istui miettimässä yksin huoneessaan ja illalla hakeutui Teresan seuraan ja mitä tapahtuukaan? Ei sen enempää eikä vähempää kuin väistämätön!:-) Eilinen suudelma teki siitä jaksosta koko Salkkareitten historian parhaimman.

Voi että minä palvon. Kävisipä noin minullekin.
  • 6 / 9
  • Miimi
  • 28.4.2005 21:21
En olisi kyllä ikinä arvannut että salkkareiden takia alkaisi harmittamaan etten omista telkkaria. Mutta tuon olisin kyllä halunnut nähdä :(
  • 7 / 9
  • decco
  • 29.4.2005 11:52
Joo aavistelin, että voisko se hahmo olla lepakko. Ja olihan se. Sarjaa ei tule muuten seurattua kuin satunnaisesti.
  • 8 / 9
  • minäkin
  • 29.4.2005 11:52
katson salkkarit vasta viikonloppuna kun ei ole telkkaa viikolla,uusinnat muistaakseni lauantaina.
Kuulin jostakin huhun, et salkkareita olis kuvattu... yllätysyllätys... mamassa, ja siinä oli ollu mukana joku näistä lepakoista.