Priest-leffa

  • 1 / 9
  • leffafriikki
  • 26.4.2005 19:05
Mietin tässä juuri, että mistäköhän tuon leffan Priest, jossa näyttelevät ihana Robert Carlyle ja Linus Roache, voisi ostaa? Kun ei oikein ole löytynyt... Ja olenko ymmärtänyt oikein, että DVDkin on julkaistu vain USAssa ja se on joku sensuroitu (?) versio?

Aika uskomatonta muuten, että muutenkin todella hienossa leffassa on niinkin iso seksikohtaus Carlylen ja Roachen välillä, että sellaista ei kyllä vielä tänäpäivänäkään leffoissa juurikaan näe! Ja Priest sentään tehtiin jo vuonna 1994...
  • 2 / 9
  • HKI bloke
  • 26.4.2005 21:33
Niinpä. Leffafriikistä yritin tiedustella, turhaan. Leffa jäänyt jostain kumman syystä ilman kunnon julkaisua. Kyseessä on kyllä sarjassaan unohtumaton elokuva ja tarina on aidosti raastava. Ja se seksikohtaus, mikään leffa ei ehkä koskaan ole saanut meikäläistä niin tolaltaan (jos Al Pacinon Yön Kuningasta varhaisteininä ei lasketa) ;) - vaikea unohtaa kohteen tunnelatausta... aidointa mitä valkokankaalla koskaan nähnyt - kaunista.
  • 3 / 9
  • Rokkihomo
  • 26.4.2005 22:36
Hep! On kylla julkaistu, ja myos DVD:na.

Sun taytyy tulla joskus kylaan...
Ja vakavammin: koita tuolta Baffinista.
  • 4 / 9
  • leffafriikki
  • 26.4.2005 22:50
Koitin Baffinista, mutta siellä ei leffaa kyllä ollut... Ja kun amazonista hain niin nähdäkseni DVDstä löytyy vain se region 1 julkaisu ja se on todella jotenkin sensuroitu (en kylläkään tiedä miten, mutta versio on lyhyempi ja jossain luki että siitä olisi poistettu jotain kohtauksia... Outoa.) Vai onko jollakin todella region2 DVD ja jos on niin voisitteko ystävällisesti kertoa mistä sen ootte ostanut?=)

Itse kun leffan ekan kerran näin tiesin kyllä, että siinä on homoromanssi, mutta kukaan ei ollut kertonut että se oli kuvattu niinkin hienosti ja ennakkoluulottomasti! Muutenkin leffa oli mielestäni erittäin hienosti näytelty ja tehty=)
  • 5 / 9
  • poika
  • 27.4.2005 9:21
Koulun uskonnon etiikan kurssilla näin ko leffan.En tiennyt mitään etukäteen ja aikamoinen ylläri koko leffa oli. :D
TV:stä kuulemma tullut joskus.
  • 6 / 9
  • Hmmmmm
  • 27.4.2005 9:52
Ostin oma kopioni USA:sta ja sitä oli hieman "leikelty" verrattuna Suomeen tv:sta nauhoittamaani versioon.
Loistava ja vielläkin pintansa pitävä leffa.
  • 7 / 9
  • sunshine
  • 27.4.2005 13:44
Hyvä leffa, todella! Paitsi se pedofiilii-isä on todella ahdistava- toisaalta siis vain hyvin toteutettu hahmo sekin.
  • 8 / 9
  • martin
  • 27.4.2005 13:47
Elokuva on todella hyvä!
Minulla siihen liittyy seuraavaa: Olin Saksassa jatko-opiskelemassa. Kokoonnuimme usein vapaa-aikana yhteen ja teimme erilaisia asioita. Yhdessä vaiheessa päätimme kukin vuorollaan valita jonkin elokuvan katsottavaksi. Minä valitsin juuri tämän elokuvan, kun se tuolloin pyöri uutena Saksassa. Kylläpä siitä seurasi puhetta ja pohdintaa...
Varsinkin loppukohtaus on niin valtavan vaikuttava!!!
  • 9 / 9
  • Pulp
  • 27.4.2005 16:29
Priest-leffa oli ainakin vielä eilen kampin makuunissa poistomyynnissä, ja hinta vaivaiset 2 €. Laatu ei varmaan ole kovin hyvä, koska se oli VHS, ja ollut vuokrakäytössä.