Suomen fab 5

Tää on niin mahtavaa!!! =) Kuinka monta kertaa olenkaan saanut Ruotsissa todeta naama vihreänä kuinka paljon vapautuneempaa meininki on siellä ja nyt mun rakkaassa Suomessani tapahtuu jotain tällaista!!! :)

Aivan mielettömän upeaa! Kiitokset näille viidelle rohkealle Miehelle ja Neloselle, joka on Suomen tv-kanava numero 1!
Joo, katson telkkua eilen ja teki mieli itkeä. En tiedä olivatko tyypit oikeasti sellaisia, vai vetivätkö jotain roolia, mutta heihin en millään tavalla tuntenut samaistuvani. Ehkä on rohkea veto lähteä näyttämään naamaansa telkussa ja myös kanavalta vaaditaan jotain, että tekee tuollaisen ohjelman, mutta silti jäi se fiilis, että tässä nyt pönkitetään steretypioita.
Juuson ja Tuomaksen suhtautuminen pussaaminen sai kuitenkin minulta kymmenen pistettä.
Eikös viihteessä, ainakin hyvässä, aina esiinny ne värikkäät persoonat? Niin heterot kuin homot, miehet ja naiset.

Olisi toki mielenkiintoista seurata kuinka tavalliset arska ja pena opettaa makkaranpaistoa, mutta tuskin yhtä jaksoa pidempään.

Viihteen on hyvä olla värikästä. Kyllä varmasti tiedetään, ettei television kaikki ohjelmat edusta perusnormia.
Joo-o. Särmät ne on mitkä pitää yllä yleisön kiinnostuksen.

Mutta kyllä tunsin nsotetta olemattomassa takatukassani kun luin tuosta em. cityn jutusta sen Tommyn kommentin homoista:

"Homojen tulkitaan harrastavan heteroita enemmän irtosuhteita. Miksi?

“Meidän bailukulttuuriin kuuluu se, että mahdollisuus irtosuhteisiin on paljon vahvemmin tyrkyllä. Eihän heteropaikoissa ole yleensä mitään dark roomeja, joihin voi pistäytyä. Meillä se on normaalia.”

Tommi ja muut kertovat myös yhdestä homoseksuaalien alalajista, perheellisistä miehistä, jotka eivät oikeastaan ole homoja, mutta haluavat kuitenkin harrastaa silloin tällöin seksiä miehen kanssa.

“Sitä esiintyy todella paljon.”


Su*k my di*k! Väritettyä totuutta kenties? Miten olikaan ne stereotypiat homoista, hoh-hoijaa ...
Itselläni pisti silmään aivan nuo samat kohdat, jotka sunshine mainitsi.

Mietin vain, kuinkahan monta kertaa joudun uteliaiden heteroiden kanssa lähikuukausina keskustelemaan darkkareista, irtosuhteista, homomaailmassa seikkailevista heteromieistä jne – holy shit!

Hyvin pienen marginaalisen ryhmän käyttäytymistä tullaan taas kerran yleistämään kaikkia (mies)homoja koskevaksi. Samalla unohtuu se, että suuri enemmistö homoista elää aivan normaalia elämää, harrastaa seksiä kiinteässä parisuhteessa tai asuu ja elää yksin ilman kumppania, eikä ulkonäöltään tai muutenkaan poikkea valtaväestöstä.

Ei ehkä parasta mahdollista PR:ää homouden hyväksyttävyyden puolesta. Muutenkin kaikkien sterotypioiden ylläpitäminen ja lokeroiminen sucks. Taidan tosin itsekin ylläpitää joitakin stereotypioita ulkonäölläni ja pukeutumisellani.

Vaikka itse edustan yhtä pientä mutta katukuvassa silmiinpistävää homojen marginaaliryhmää, en silti ollut ennen viime syksyä koskaan käynyt tuollaisessa dark roomissa. Jouduin perehtymään aiheeseen, kun olin sellaista rakennuttamassa syksyllä bidettyihin bileisiin. Kävin myös ”katsomassa” menoa siellä tapahtuman aikana. On koettu. En usko, että tulee tarvetta uusia tuota kokemusta.
“Meidän bailukulttuuriin kuuluu se, että mahdollisuus irtosuhteisiin on paljon vahvemmin tyrkyllä. Eihän heteropaikoissa ole yleensä mitään dark roomeja, joihin voi pistäytyä. Meillä se on normaalia.”

Turha tota nyt lähteä kieltämään, tottahan se on. Se on eri asia onko sitä syytä mainostaa, mutta dark roomit, julkiset vessat, runkkupuskat yms. on osa homokulttuuria. On kuulemma itsensä kieltämistä jollei hyväksy tätä alakulttuuria.


"Tommi ja muut kertovat myös yhdestä homoseksuaalien alalajista, perheellisistä miehistä, jotka eivät oikeastaan ole homoja, mutta haluavat kuitenkin harrastaa silloin tällöin seksiä miehen kanssa.

“Sitä esiintyy todella paljon.”

...samoin, totta jälleen. On paljon "homoja" elämässä heterosuhteessa. Nämä miehet lähtevät iltaisin taluttamaan koiraa ja poikkeavat samalla ym. runkkupuskissa. Mitä sitä turhaan kieltämään ja asiasta kotkottamaan.

-Mansikka
Mansikka, siis ilmiöt ovat olemassa, sitä ei kukaan voi kieltää. Kyse on siitä, että ne eivät ole homojen suurimman osan totuus. Aika pieni osa on niitä, koskaan kokeillut tai ottanut elämäntavakseen.

Mielestäni tämä uppoaa taas kategoriaan omien kokemusten yleistäminen. "Dark roomit on normaaleja, koska tiedän monia niissä käyviä/käyn itsekin" jne...

Pistetään samaan nippuun glory holet ja kimppakivat, s/m ja fistaus erityisesti. Tuttua kauraa valtaosalle meistä. Niinkö ...

Ei ole asian kieltämistä tai muutakaan, jos väittää, että nämä em. ilmiöt eivät kuulu kuitenkaan niin kovin monen homon elämään. Päinvastoin voi ennemminkin olla oman käyttäytymisen puolustelua esittää, että "on aivan normaalia ..."

Tuo aiempi siteeraamani ajatuskehitelmä on yksi niistä syistä, miksi inhoan homokulttuuria. Aina tulee joku päsmärihinttari sanomaan, mikä on oikein, yleensä yleistämällä omat kokemuksena koskemaan kaikkia muita. Mistä ihmeen pimeän huoneen peränurkasta nämä visiot oikein pursuavat?

Juu, meni herneet nenään, ja niin syvälle, että ei helposti irtoa. :)
Hernekö sinne meni, ettei papu? :D

Mä olen sen verran optimisti että uskon, että kukaan järkevä (hetero)ihminen ei yleistä kaikkia homoja samaan muottiin. Ainahan heitä on, jotka eivät hyväksy homoja syystä tai toisesta ja he kyllä keksivät jonkin muun tavan mollata meitä jos stereotypiat osoitetaan vääriksi.

Se, että värikkäitä ja osin stereotyyppisesti käyttäytyviä homoja esiintyy mediassa on positiivinen merkki siitä, että stereotyyppihomotkin hyväksytään ihmisiksi. Eiköhän kaikkien ns. "tavishomojen" elo ole edelleen sallittua ja saa pukeutua jopa tuulipukuun. :) Siinähän sitten ihmiset saavat taivastelun aihetta jos löytyy homo joka ei sovi yleiseen malliin.

Alkaako nyt tosiaan taisto tyyliin millainen on suomalainen tosimies ja siitä gay-versio: millainen on suomalainen tosi-homomies?? :D
Argh! Herneet sattuu! :)

Kyllä ne ihan fiksutkin pikkuporvarilliset heterot alkaa utelemaan, jos asioita julkisesti mainitaan. Tulee ihan mieleen ne ajat, kun uteliasuutta herätti, että miten paha pervoluola se dtm oiken on.

Mutta yhtä kaikki - hoen itselleni, että media elää kärjistyksillä ja niistän herneet pois.

P.S. Mobile, pavut oli liaan suuria nenään vedettäviksi! :)
"Sunshine : Mistä ihmeen pimeän huoneen peränurkasta nämä visiot oikein pursuavat?"

Joskus Mansikkakin piti kummallisena yleistyksenä ja ihmetyksen aiheena runkkupuskakäymälädarkroomkulttuuria, mutta myöhemmin asiasta kyseltyään Turun Setalta, Mansikalle selvisi, että on itsensä kieltämistä kun ei ota käymälöitä omaksi kulttuuriksi. Nykyään Mansikka ottaa avosylein vastaan kaikki homokulttuurin kukkaiset koska muuten Mansikka ei hyväksy itseään. Ota sinäkin Sunshine osaksi kulttuuriasi darkroomit, ja ole ylpeä siitä! Halataan maailmaa ja runkkupuskia, siinä ei ole mitään hävettävää!

-Mansikka
Ja lisäksi ne ihan fiksutkin pikkuporvarilliset heterot alkavat myös ihmettelemään kun tajuavat viimein homokulttuurin kaikki puolet. Eli julistetaan vain kaikille kuinka luonnollista on käydä kähmimässä ja imemässä tuntematonta pimeässä kopissa. Ja tuostako pitäisi ajatella vielä jotain muuta kuin että homous ei ole seksikeskeinen ja välinpitämätön elämäntapa?

Olen Sunshinen kanssa samaa mieltä siitä, että on todella ikävää kun joku päsmärihinttari tulee sanomaan, mikä on oikein ja yleistää omat kokemuksena koskemaan kaikkia muita. Vaikka tiedämmekin, että dark roomit eivät todellakaan kuulu jokaisen homon elämään, tuollaiset jutut vahvistavat vain negatiivista suhtautumista homoihin. Ehkä olisi viisainta olla sittenkin kaapissa.

Tosin tuo ukkomiehiin liittyvä kommentointi oli mielestäni hyvä, sillä ihmisten (tavallisten kotirouvien) olisi hyvä tajuta, että kaikki ei ole aina sitä miltä se näyttää päällisin puolin." Ei ainakaan minun mieheni... ei ikinä... " Eipä joo!
Joo, ukkomiehiin liittyvät tabut on syytä purkaa ja vetää parrasvaloihin - olen samaa mieltä. Todella heteroita - my arse! :)

Kaikissa pilvissä on siis hopeareunuksensa.
Mobile, ah! olet niin ihanan optimistinen! Mutta niin olen minäkin! Aletaanko täällä nyt ihan totta vääntää kättä siitä, MILLAINEN homon kuuluisi olla että saisi esiintyä mediassa? Onhan niintä julkiHETEROITAKIN vaikka kuinka paljon, jotkut ovat myöntäneet hakanneensa vaimojaan, harrastaneensa irtosuhteita, menneet naimisiin n. tuhat kertaa, ja sitten on myös niitä, jotka sitoutuvat yhteen ihmissuhteeseen, harrastavat seksia vain pimeässä peiton alla ja oman puolisonsa kanssa.. Ja ehdottoman säädyllisissä asennoissa tietysti!

Minä ainakin toivotan avosylin tervetulleeksi KAIKKI homoutensa avoimesti myöntävät julkisuuden hahmot ja toivon ja uskon, että se vaikuttaa myönteisesti maamme ilmapiiriin.
sunshine kirjoitti: "Pistetään samaan nippuun glory holet ja kimppakivat, s/m ja fistaus erityisesti. Tuttua kauraa valtaosalle meistä. Niinkö ..."


Henkilökohtaisesti tuo listan kohta SM ei kolahda. Olen kokeillut, mutta ei ole mun leipää.

En tiedä millaista elo Helsingissä on, mutta kyllä homomiesten (siis: miesten) seksi on Euroopassa aika vapaata. Monet miehet (siiis miehet, homot ja heterot) ovat usein ihan tyytyväisiä jos seksiä löytyy. Ja homojen piirissä tämä tarpeiden kohtaaminen tapahtuu aika helposti. Kuvittelen, että Helsinki olisi tässäkin suhteessa aika eurooppalainen.

Olisiko seksiä syytä hävetä? Mielestäni ei.

Pyyhkeitä on aiempina vuosina tullut mm. siitä, että puistoseksistä on puhuttu avoimesti. Pyyhkeiden syyksi näen sen, että kyseessä ei ollut ns. "siistiä" ja "hyväksyttävää" toimintaa. Ei väliä siitä kuinka hyvin se kertoo todellisuudesta.

Oma käsitykseni on (Suomen ulkopuolella) se, että takahuoneet, puistot, glory-holet, saunat, anonyymi seksi yms. kuuluu olennaisena osana erittäin monen homo(miehen) elämään. Jos asia ei Suomessa näin ole, niin syy voi olla se, että ei ole tilaisuuksia tällaiseen toimintaan.

On sitten tietenkin myös se porukka, joka ei takahuoneissa käy. Tai jos käy, niin ei mene glory-holeille. Ja osa elää hyvin yksiavoista elämää - ja osa elää ilman seksiä kokonaan ja joku vain istuu kotona ja kutoo sukkaa. Mutta edustaako tämä yksiavoinen tai sukkaa kutova porukka homopopulaation enemmistöä? Tuskin. Tai sitten minulla on hyvin omituinen tuttavapiiri...

Seksi on yleensä ottaen tärkeä osa ihmisyyttä. Miksi ei sitten olisi tärkeä osa homojen ihmisyyttä?
Jukka kirjoitti; "Mutta edustaako tämä yksiavoinen tai sukkaa kutova porukka homopopulaation enemmistöä? Tuskin. Tai sitten minulla on hyvin omituinen tuttavapiiri..."

Sulla on.
  • 18 / 59
  • Tozi Ziiztii!
  • 14.3.2005 17:10
Tozi Ziiztii jätkät, Aziaa! Tuossa yksi kyseli, että edustaako yksiavoinen tai sukkaa kutova porukka homopopulaation enemmistöä? No varmasti enemmän kuin vastuuttomasti huoraavat gloryhole huorat, siis meillä Suomessa. Ja onneksi näin.
Tozi Ziiztii! kirjoitti: "(..) enemmän kuin vastuuttomasti huoraavat gloryhole huorat, siis meillä Suomessa."


Menevätköhän tässä makkarat ja legot sekaisin?

Mitä tarkoitat vastuuttomuudella? Sitä esim. että ei harjoita turvaseksiä? Jos tästä on kyse, niin tällaiseen vastuuttomuuteen lankeaa helposti silloinkin kun raahaa DTM:stä kotiinsa sitä seuraavaa potentiaalista puolisoaan... ikävä kyllä.

Jos tarkoitat vastuuttomuudella gloryholeja, niin en ymmärrä miten niillä käynti suoraan vastuutonta toimintaa. Riipuu ihan siitä mitä niillä tekee.

Ja mitä tulee sanaan "huora", niin sanaa väärinkäytetään runsaasti: huora ottaa rahaa, lutka ei. Montaa meistä voisi varmaan kutsua lutkaksi - mutta paljon harvempaa voisi kutsua huoraksi.

Useita vuosia sitten eräs vakikumppanini paljastui ns. maksulliseksi mieheksi. Mikä oli reaktioni? Olin lähinnä otettu siitä, että ko. kaveri oli mielellään kanssani ilman että rahaa vaihdettiin. Hänen ihmisarvoonsa ko. ammatti ei silmissäni vaikuttanut millään tavalla.

Tosin sen verran rankkaa työtä se näyttää olevan, että tällainen edellisessä viestissäkin harrastettu huorittelu loukkaa tuon ammattikunnan jäseniä!
Täällä on nyt sitten edetty jo huoriin. Loistavaa.

Mitä tulee itse keskustelun aiheeseen, niin tuo suomalaisen Fab5:n porukka on kyllä todella rohkeita tyyppejä kun uskaltavat ihan omalla naamallaan ja nimellään esiintyä homoina. Se on kaikesta tapahtuneesta edistyksestä huolimatta hiton rohkea teko Suomen kaltaisessa maassa, jossa yleinen mielipide on vielä melko nuiva homoja kohtaan.

Experience-shown vierailussa ärsytti kuitenkin se älytön pusuttelumeininki. Eivät naispuoliset vieraatkaan ryntää imemään juontajien naamoja. Miksi Fab5:n pojat tekivät niin? Taas tuli alleviivattua se, että homous on nimenomaan homo_seksuaalisuutta_ ja homot kiimaisia miehimyksiä, jotka eivät osaa pitää näppejään ja huuliaan erossa niistä, jotka haluavat niistä erossa pysyä. Säälitti juontajien puolesta, kun olivat käytännössä pakoketut ottamaan inhat suutelot vastaan. Tunnelma oli kiusaantunut. Yleisökään ei ollut aivan varma, että miten tapahtumaan pitäisi suhtautua. Joidenkin kasvoilta kuvastui aivan selvästi kuvotus ja inho. Toiset vieraatkin purivat hammasta ja katselivat vaivaantuneina muualle.

Vaikka Fab5:n pojat eivät olekaan mitään virallisia homojen edustajia, niin epävirallisia sellaisia he toki ovat: Heidän käyttäytymisestään ja sanomisistaan valtaosa katsojista päättelee, että miten "ne homot" oikein elävät ja ovat. Kukin saa esiintyä julkisuudessa niin kuin lystää, mutta on aika edesvastuutonta mennä laukomaan kaikenlaisia "totuuksia" homomiesten valtaosan elintavoista omien henkilökohtaisten kokemustensa perusteella.

Ja sitten tuosta horo yms. -keskustelusta:

Joidenkin mielestä on itsesyrjintää ja heteroiden "mielistelyä" yrittää elää ns. tavallista, keskiluokkaista elämää, johon kuuluu parisuhde, uskollisuus, yhteinen koti, yhteinen tulevaisuus ja tavalliset ystävyyssuhteet toisiin kanssaihmisiin ilman kimppakivoja ja anonyymiä vessaseksiä. Jotkut meistä kuitenkin arvostavat tuota niin sanottua tavallista elämää, ja uskallanpa jopa veikata, että suurin osa homoista siihen pyrkii. Se, että anonyymi seksi julkisilla paikoilla saa vatsan kääntymään, ei ole mitenkään sidoksissa siihen onko homo vai hetero. Sillä on ennemminkin jotain tekemistä ihmisen moraalikäsitysten kanssa.
"Huora"= henkilö, jolla on enemmän seksiä ja parempi vienti kuin itsellä
Se suutelojuttu oli pelkästään hauska. Olisko sen voinut ottaa vaan vitsinä hakematta sille mitään sen syvällisempiä merkityksiä?
Näitä määritelmiähän oli muuten muitakin:

pihtari = henkilö, joka on antanut nimittelijälle pakit.

pihtarihuora = henkilö, joka on antanut nimittelijälle pakit ja jolla on parempi seksielämä kuin nimittelijällä.
hienohelma=selvä tai melkein selvä henkilö, joka ei nauti joutumisestaan kourimisen kohteeksi
Ihmettelee miten nuo "pihtarit, hienohelmat, ja huorat+ muut lumput" liittyvät tähän keskusteluun?

Vaikka kuinka lukisi keskustelun läpi, niin ei löydy yhtymäkohtia otsikolle Suomen fab 5 - elleivät he ole sitten kaikkea edellä mainittua.

Asiahan ei minulle kuulu, mutta minä vain sanon... ( Masa"Pätkä" Niemen sanat)
Ihan mielenkiinnolla odotan tätä uutta sarjaa.En varsinaisesti ole tälläisten ohjelmien ystävä, mutta ajanratoksihan ne menevät.Se nykyinen amerikkalainen versio on vähän sellainen imelänoloinen. Suomalaisesta odotan vähän "reaalisempaa".Ainakin ne kundit tuntuvat olevan ihan tavallisia suomalaisia tallustelijoita, ei jotain kiiltokuva mediakasvoja. Uskon, että ihmiset odottavat jotain stereotyyppisiä gaykundeja.Oisko vähän niinkuin se Carson- vaateasiantuntija- siinä amerikkalaisessa versiossa.Sellaista myönteistä tavallisuutta odotan näistä meidän Fab 5:sta.Tavallisiahan tässä ollaan- itsekukin , eipä paljon erota valtaväestöstä.
Ensimmäinen jakso tulee kai pääsiäisen jälkeen telkkarista. Munaristeilijöille näytetään ensimmäinen jakso ennakkoon.
Tuorein Katso-lehti revitteli isot otsikot sarjan tyyliguru Mikael Hytösen verorästeistä, muista rahasotkuista ja ammattioppilaitoksen rahojen kavaltamisesta. Todella tyylikästä.
Katso:
Ja tuolla kommentillasi pyrit mihin? Että se on fab5:n vika, että Suomessa on juorulehtiä?
Ehkä lehden kaimalla oli tarkoituksena sanoa, että "fab' on katsojan silmässä".
Melko säälittävä keskusteluketju.

Joku kutsuu puskahiipparointeja ja darkroomeja (homo-)kulttuuriksi.

Ja joku toinen on kauhuissaan: En minä ole "SEMMONEN"!!!!! Ei me olla "SEMMOSIA"!!!

Yök.
Hei lesbot pinnalle niin ei näytä niin seksistiseltä :D. Ei varmana lipsauta kukaan darkroomeista tai kulttuuriin kuuluvast ahuoraamisesta :D
Koko ohjelma on niin syvältä sieltä! Eikö me suomaliset voitais keksiä jotain omaa. Jokainen Amerikkalainen formaatti pitää matkia esim. Diili Miljonääri Joe, Fab5, Big Brother ei ei ei..ja taas stereotypisoidaan lisää homomiehiä.
Ja eikä suomessa enää olla homomiehiä kohtaan niin suvaitsemattomia! kuvittelette vaan
  • 38 / 59
  • stereotyyppi
  • 27.3.2005 13:32
Tuo Irokeesin puheenvuoro oli erinomaisen hauska. Kaiken mitä hän sanoi sitä ennen, teki tyhjäksi viimeinen kappale:

"Vaikka itse edustan yhtä pientä mutta katukuvassa silmiinpistävää homojen marginaaliryhmää, en silti ollut ennen viime syksyä koskaan käynyt tuollaisessa dark roomissa. Jouduin perehtymään aiheeseen, kun olin sellaista rakennuttamassa syksyllä bidettyihin bileisiin."

- Olivatko nämä bileet kenties suunnattu homoille? Vai ehkä ainoastaan marginaaliryhmälle?
Kyseessä olivat MSC Finland – Tom’s Clubin isännöimän ECMC AGM viikonlopun pääjuhla Kaapelitehtaan pannuhallissa. Kohderyhmänä olivat suomalaiset ja eurooppalaiset nahka- ym. fetissihomot. Siis varsinaiselle homomarginaaliryhmälle suunnatut bileet.

Darkkarit, slingit ym ovat kuitenkin tuossakin ryhmässä vain osalle must.

Eräs tuttavani ”ylättyi” käydessään ensimmäistä kertaa luonani illallisella, kun asuntoni ei ollutkaan sisustettu kumilla ja nahalla eikä löytynyt sitä slingiäkään. Kaikenlaisia oletuksia voi syntyä ihmisen ulkonäön perusteella.

Miten se vanha sanonta menikään... ei ole koiraa karvoihin katsominen
Täähän oli aivan mahtava ohjelma. Täydet pisteet kaikille viidelle homolle ja Kentsulle kanssa. Katsottiin naispuolisen heteroystävän kanssa tää eka jakso ja molemmilla oli kyllä hauskaa. :D

Ihanaa että Suomessakin yhteiskunta vapautuu. Olisitteko tosiaan uskoneet tähän 10 vuotta sitten?
En mä olisi uskonut tähän vielä 2 vuotta sitten ... ainakaan huonona päivänä!
Pitänee sanoa omasta puolestani, että showhan oli loppujen lopuksi vallan mainio, tyypit ihan fiksuja (ja pari jopa todella söpöä!) Eli ihan kivaa ja mielenkiintoista viihdettä.
Loppua kohden rupesi huvittamaan, ihan positiivisella tavalla, se kun ryhmä liikkui aina juoksuaskelin otoksesta pois ... Naurun määrällä mitattuna varsinainen ilopilleri. Ja sellaisiahan meillä ei tv:ssä juurikaan ole muita.
Olin itsekin todella myönteisesti yllättynyt ekasta ohjelmasta. Jenkkiversio ei ole purrut muhun ollenkaan, mutta tässä viehätti se, että stailattavat ovat "tavallisia" suomalaisia äijiä. Kentsu oli kyllä aivan ihana :D. Ja pojilla oli hauskoja juttuja. Katson kyllä toistekin.
Ihan kämänen sarja.. siis mun mielestä, kun ei siinä oo yhtään sen näköstä, joka laittais mut käyntiin.
Hauska ja iloinen sarja kuin mikä! Ohjelmassa on selvästi henkeä! Ehdottomasti "tosi-tv-paskan" parhaimmistoa. Elekää ottako liian vakavasti ja ennenkaikkea itseenne!
Hilpeetä hömppää joo. Mutta jos vielä jakson lopussa irtoaa pojilta mäalankohtaitkee -kommenttia kun hetskupari herkistelee, niin multa pääsee parku!
Mä en oel vieläkään jaksanut kattoa koko jaksoa loppuun yhteen mittaan...
Millähän saataisiin nuo viisi homoa stailaamaan minut ja minun kotini?
Pora-liike kirjoitti: "Millähän saataisiin nuo viisi homoa stailaamaan minut ja minun kotini?"

Muuttumalla heteroksi ja hommaamalla vaimon ja ystäväpiirin, jotka nauravat pukeutumisellesi, kotisi sisustukselle ja ruoanlaittotaidoillesi??
ja hytönen on syvältä. Ainakaan mun mielestä tuossa ei ollut mikään oikein ja tylsäkin oli juttu. väkisin väännetty.
Täytyypä sanoa samaa kuin Linda, että olipas kyllä niin väkisin väännetty juttu kuin olla ja voi. Ja kaikkien pitäisi ilmeisesti pukeutua ylipieneen nahka-asuun, kääriä hihat ja värjätä tukkansa punaiseksi? Joo... Minusta kyllä slipoveri voittaa tyylikkyydessä mennen tullen Hytösen ikuisesti saman mustan nahka-asun, joka on ilmeisesti suoraan 80-luvun tuotantoa. Ja jos jonkun pitäisi pitää pipoa peittääkseen rasvaiset hiuksensa se olisi itse Hytönen.

Kun olen sarjaa seurannut, niin olen alkanut pitämään siitä yhä enemmän. Ilmapiiri on vapautunut. Mikael keventää sopivasti ilmapiiriä mukavilla heitoilla ja huumorilla. Hytösen mukaan Mikaelin maku on junttia... ai jaa, eli milloin esimerkiksi Popeda ja Luumäet eivät ole enää olleet junttimusiikkia? (Eilisessä jaksossa Mikael taisi juuri poimia kauhistellen kyseisten laulu & soitinyhtyeiden levyt pois, jonka tosin kuka tahansa sivustynyt ihminen olisi tehnyt). Ainoa asia mitä toivoisin, olisi se, että tyyli-Tommy lopettaisi hytösmäisen rintansa esitelemisen. Paidassa on yleensä napit, jota Tommy ei ole tainnut vielä keksiä. Gekko ja Mikko ovat todella hyviä tyyppejä. Pekka on lisäksi niin sympaattisen oloinen ja niin söpö mies, että ihan hänenkin takiaan tulee sarjaa katsottua.
"BKM
19.04.2005, 13:25 Pora-liike kirjoitti: "Millähän saataisiin nuo viisi homoa stailaamaan minut ja minun kotini?"

Muuttumalla heteroksi ja hommaamalla vaimon ja ystäväpiirin, jotka nauravat pukeutumisellesi, kotisi sisustukselle ja ruoanlaittotaidoillesi?? "

Puhumattakaan sukupuolen vaihtamisesta.
Jälkiviktoriaanisessa Walt Disney-maailmassa on ilmeisesti kovin väärin se, että homomiehet julkisesti puuttuvat naisen ulkonäköön ja sisustukseen, vaikka näin tapahtuu salaisesti koko ajan. Jopa Fab5 -kodeista joissakin homomiehet puuttuvat naisen käden jälkeen, mutta aina vain on mies esillä.

Jos homoviisikko puuttuisi naisten koteihin, asustukseen ja ruoanlaittoon, ohjelma sentään herättäisi keskustelua.

Mun mielestäni lähinnä ohjelma tekee pilaa stereotyyppisten heteromiesten kustannuksella ja homot ovat edukseen.

Hytönen taas saa luvan esittää parempaa, jos pystyy.

PS. Mistä noita AD-HD paitoja saa? :)
Nietu! Tyypillä oli päällään paita jossa luki ADHD samalla tavoin kirjoitettuna kuin AC DC, salama välissä. Siksi se minua niin huvittikin!