Lesbo ihastui mieheen

  • 1 / 5
  • Mode
  • 26.3.2005 21:13
Hei!

Olen nainen, lesboksi olen tunnustautunut jo melkein kymmenen vuotta sitten. Töissä olen kaapissa, mutta habituksestani kyllä tarkkasilmäinen voi päätellä suuntautumiseni. Olen työskennellyt miesvaltaisessa työpaikassa jo miltei pari vuotta samojen työkavereiden kanssa. Miltei vuosi sitten ihastuin (näin sen kai voi tulkita) yhteen työkavereistani - mieheen. Hän on mukava ja tulen toimeen hänen kanssaan hyvin. Kauhea kriisihän se oli, kun mulla on kuitenkin lesboidentiteetti, ei bi. Nyt olen yrittänyt ottaa etäisyyttä häneen, kun kuitenkin miltei joka päivä ollaan tekemisissä. Mitä tälle tilanteelle voisi tehdä? Seksuaalisessa mielessä en ole hänestä ollenkaan kiinnostunut, mutta muuten hän on varsin 'viehättävä' persoona. Työpaikan vaihto ei tule kyseeseen...
  • 2 / 5
  • ingusia
  • 27.3.2005 13:43
Hei,

mikset voisi antaa vain tunteiden viedä? Ihminen on ihminen, eikä vain sukupuolensa edustaja.
  • 3 / 5
  • Jacqueline.N.
  • 1.4.2005 19:17
Ymmärrän tilanteesi. Itsekin olen lesbo ja voin kertoa rakastavani miestä joka on homo. MUTTA rakkautta on kaikenlaista! Ei vain yhdenlaista. Jos se ei ole seksuaalista vetovoimaa kuten ei minulla ja tällä ystävällänikään niin silloin ei ongelmaa pitäisi syntyä. Sitä voi vain välittää toisesta ihmisenä ja rakkaana ystävänä erittäin paljon. Jopa niin, että tuntuu kuin tämä henkilö olisi perheenjäsen. Entä sitten? Sehän on hienoa jos ollaan niin läheisiä ja välittäviä ystäviä ja vielä hienompaa jos se on molemminpuoleista. Ajatella sitten elämää ilman rakkaita ihmisiä..Ole onnellinen!

Itse tunnen seksuaalista vetovoimaa kuitenkin naisiin ja hän miehiin, Meillä onkin hauskaa kun juttelemme aina näistä haaveistamme hyvinkin avoimesti:D

Tietenkin se voi tuottaa hankaluuksia jos sinun ystäväsi on heteromies ja hänellä on omat toiveensa sinun suhteesi.. Ehkä sinun pitäisi puhua hänen kanssaan tästä?
Niinpä niin. Mies on hetero ja perheellinen, kaiketi onnellisesti naimisissa. Oletan, että hänellä ei ole mitään intressejä minua kohtaan. Eikä minullakaan häntä kohtaan. On vain kiusallista, kun näin on päässyt tapahtumaan. Onhan se niinkin, että pieni flirtti piristää päivää, mutta sen pidemmälle en missään olosuhteissa mene.
  • 5 / 5
  • marianna
  • 22.4.2005 1:13
Ymmärrän, että tuollainen hämmentää, rakkautta kun on niin monenlaista. Itselläni on ollut vähän saman tyyppinen tilanne. Pari vuotta sitten tutustuin erääseen mieheen, jota kohtaan koin voimakkaita tunteita. Minun oli niin hyvä ja turvallinen olla hänen kanssaan, pystyimme puhumaan keskenämme mistä vaan, tuntui kuin olisin tuntenut hänet aina. Mutta fyysistä vetoa ei vaan ollut. Muistan ajatelleeni silloin, että harmi kun en ole hetero tai edes bi, koska me olisimme varmasti hyvä pari. Sen sijaan meistä tuli hyvät ystävät.

Jos sun lesboutesi ei ole mikään ongelma sille miehelle, ettei hän siis elättele toiveita pääsevänsä sänkyyn kanssasi, miksei teillekin voisi tulla hieno ystävyyssuhde.